Fitness Seller

kuur met uhh... alles!

hmz first, eddy kerel, je moet zelf weten wat je doet, en ja het pakt goed uit.. top.

maar....

luister eens mafkees... kritiek kan ik hebben maar nu moet je niet zielig gaan liggen schelden over het forum.. anders kom je maar gewoon hierheen... EN NU OPGEFLIKKERD VAN MIJN LOGBOEK

Is dan jammer, het is publiek, je kan zware kritiek verwachten als je een kuur als deze erin fietst.

voor de duidelijkheid:

ata·vis·me (het ~)
1 het opduiken bij een nakomeling van een kenmerk dat vroegere generaties bezaten, maar dat in tussenliggende generaties niet, of niet meer, voorkwam

Is niet schelden, tenminste zo ervaar ik het niet ;)

verder.. succes, dat je het meeste mag behouden van deze kuur

sjah persoonlijk zou ik het ook niet doen, als ik puur afga op de beginfoto. (zeg wel, puur afgaand op de foto dus he)

maar bon, te zien aan de vooruitgangsfotos weet je wel degelijk waar je mee bezig bent, dus toch veel succes :)

op forum kan je kritiek verwachten.
we bedoelen het goed

en je moet het niet alles te accepteren
laat het dan langs je heen gaan

ik krijg ook veel kritiek

Heej eddie kennis van de waal?
Ziet er netjes uit jong, ga zo door, terecht of onterecht kuren is niet mij zaak, het resultaat mag er zijn dat iig!

@ dj phreak

Wat een gezeur allemaal, je gaat toch niet iemands log zitten vervuilen om je eigen maar ergens te spuien. Als je ons zo graag van je natural capaciteiten wil overtuigen en van hoe ongezond As wel niet zijn open dan zelf een topic of ga in de politiek, wat ben jij een mierenneuker zeg!!

younggod zei:
wat zit iedereen toch te zeiken! laat eddy lekker met rust. Hoeveel scheinheilige gasten denk je dat er tussen de forum mensen zitten die wel alles goed weten maar het zelf ook niet doen.
"tussen je kuren minimaal kuur + nakuur aanhouden" bla bla bla.....dat zegt iedereen ja, maar de helft begint al veeeel eerder dan dit.
als iemand andere dingen doet dan de standaard regeltjes en je bent het er niet mee eens houd dan gewoon je mond en zit zo'n log niet zo te verzieken.
eddy weet wat hij doet en weet heel goed wat het voor zijn gezondheid betekent. de een neemt het nou eenmaal wat minder nauw als sommige bangerikken van 70 kilo....

mee eens;)

ik vind dat van die bangerikken van 70kg wel een k*t macho opmerking ;)
als je clean wilt blijven isdat je goed recht amigo ;)

enrico zei:
ik vind dat van die bangerikken van 70kg wel een k*t macho opmerking ;)
als je clean wilt blijven isdat je goed recht amigo ;)

sorry kerel, je begrijpt me verkeerd. Als je nog niet gekuurd hebt of een eerste winstrol only hebt gepakt lijkt het een abnormale kuur.

ik heb het een beetje overdreven maar de meeste snappen wat ik bedoel.

p.s ik ben zelf begonnen als een k*t ecto van 62.6 ;)

het is jammer dat iedereen een beetje afdwaalt.. dit is een kuurlog, geen discussie over of het wel of niet verantwoord is wat onze eddy aan het doen is :) niet dat ik het niet vermakelijk vindt dat dit gebeurd hoor :D maar ik denk dat het meer op prijs wordt gesteld als er nuttige kritiek, vragen en opmerkingen worden geplaatst waar ook anderen wat aan hebben die met soortgelijke middelen bezig zijn of eraan denken deze te gebruiken.. is een beetje vermoeiend om goede informatie tussen al dit soort posts op te graven .. just my 2ct's ;) liefs, ome eclipse

Ziet er imposant uit Eddy! En wat een gain in zo'n korte tijd!:cool: Mag je best trots op zijn. Ik vind het interessant om je ervaringen te lezen, want ik heb zelf helemaal geen ervaringen met AAS. Ik weet dus ook niet wat veel is of weinig m.b.t. gebruik. Weet wel, dat je met gebruik nog harder je best moet doen om te gainen en zeker om vast te houden.
Wat ik graag nog wil weten is of je vaker gekuurd hebt en of je enige negatieve ervaringen hebt gehad tijdens eventuele vorige kuren of tijdens deze kuur?

Mighty zei:
Ziet er imposant uit Eddy! En wat een gain in zo'n korte tijd!:cool: Mag je best trots op zijn. Ik vind het interessant om je ervaringen te lezen, want ik heb zelf helemaal geen ervaringen met AAS. Ik weet dus ook niet wat veel is of weinig m.b.t. gebruik. Weet wel, dat je met gebruik nog harder je best moet doen om te gainen en zeker om vast te houden.
Wat ik graag nog wil weten is of je vaker gekuurd hebt en of je enige negatieve ervaringen hebt gehad tijdens eventuele vorige kuren of tijdens deze kuur?

lees anders ff de andere pagina's ook door.. zie je dat dit niet z'n eerste kuur is ;)

Ik heb al commentaar bij je foto gallerij gegeven dus dat laat ik hier achterwegen ;) Ik heb eigenlijk maar 1 ding dat ik echt wil weten / zien :) je benen.

Hoe staat het met de benen? Je hebt zo een sterke progressie gemaakt met je boven lichaam. Heb je je benen ook kunnen meetrekken? Dat zou natuurlijk het mooiste zijn.

• Topic Starter Topic Starter
zo even wat commetaar geven want ik zie dat hier flink gepost is geworden...

er vragen wat mensen over bijwerking..

ja ONGELOOFELIJKE SPIERGROEI is wel de ergst hehe.. af en toe had ik het een beetje benauwend gevoel vooral de eerst weken... denk toch wel eff een klap voor je lichaam in eens die doseringen... maargoed verder geen last meer van gehad...

ook beetje roid rage hehe.. maarja daar rook ik gewoon af en toe een joint tegen... hier hoef ik ook geen commetaar op dus bespaar het maar... normaal rook en drink ik absoluut niets tijdens een kuur... maar ik was in het begin zoals normaal direct gestopt met blowen maar naar 4dagen durfde mijn vriendin al niet meer met me overstraat want ik had dan ook echt ruzie met iedereen.. ik was 1 minuut in de supermarkt had ik al schreeuwde ruzie met 2 vakkenvullers van een jaar op 18 die ik wou aanvallen met een winkel mandje hehe... dus kun je nagaan..

wel de periode dat ik met de tren bezig was erg slecht geslapen echt iedere nacht... maarja die periode wel flink wat kracht gegaind dus dat is ook wat waard.. verder niets ernstigs..

ja trouwens wel beetje last van me tepels regelmatig... ze zijn ook een beetje puffy maar niet echt b*ch tits ofzo gelukkig hehe.. ondaks de femera welke zijn dosering ik al verdubbeld heb.. en ik neem al enkele dagen 20mg nolva p.d voor de zekerheid...

voor de mensen die kritiek geven of erover discuccieren... ik ben niet zo zielig hoor vind kritiek ook helemaal niet erg... maar vrijwel niets word onderbouwd of op ingegaan.. leg gewoon even uit vertel waar je vandaan komt zodat iedereen het snapt...

en voor dat van onze dj-mong**l...

ik heb inderdaad beetje last van roid ragen hehe.. maar buiten dat vond ik het wel degelijk schelden!!... je komt een beetje een logboek verzieken met commetaar die je helemaal niet uitlegd.... en wat avatisme boeit me niet.. maar wat puberaal is snap ik wel... en dat is a.s een slechte naam geeft lijkt me wel over dreven en vat ik toch wel op als een belediging.. en ik vraag me ook af wat die opmerkingen in mijn logboek doen!! zoek eens op log-boek...

verder alvast bedankt voor de vele positieve reaktie's ... ook nogmaals voor in de foto gallerij... toch hebben ze allemaal een goeie invloed en krijg ik nu al nog iets meer zin flink door te knallen...

• Topic Starter Topic Starter
Jopske zei:
Ik heb al commentaar bij je foto gallerij gegeven dus dat laat ik hier achterwegen ;) Ik heb eigenlijk maar 1 ding dat ik echt wil weten / zien :) je benen.

Hoe staat het met de benen? Je hebt zo een sterke progressie gemaakt met je boven lichaam. Heb je je benen ook kunnen meetrekken? Dat zou natuurlijk het mooiste zijn.

ohja.. me benen...

ik train benen bijna niet... ze zijn wel redelijk gespierd en ik vind zo ook absoluut niet te smal met me boven lichaam ..maar ik hou echt van de ouderwetse V-shape en niet van de huidig X...

heb vorig jaar meen ik tijdens een kuur 2 weken hard de benen getraind en blaazde gelijk op als ballon.... kreeg vrijwel geen broek meer aan... en dat vond ik en vrijwel iedereen die ik ken niet echt mooi.. dus hou ik ze nu gewoon wat bij ... en let wel op dat ze niet te smal worden want dat ziet natuurlijk ook niet uit... maargoed zal op het einde ofzo daar ook wel eff een pic van plaatsen kunnen julie mee oordelen...

grt eddy

Hoe zit het verder nou met je kleren? Nieuwe garderobe nodig? Haha.

Of had je eerst allemaal baggy hip-hop kleren die nu lekker strak zitten :p

Supersteve zei:
Typisch een voorbeeld van iemand die met winstrol 30 mg p.d. begint,
3a4 klg wint en zegt,Ik ben puur natuur hoor :o maar heb mijn voeding aangepast. Ga weg man,deze jongen geeft het tenminste eerlijk toe.
Niet de schijnheil die jij wilt gaan spelen.
Uiteindelijk wil je het zelf ook uit een potje gaan halen zeg je
Beetje jaloers??
Jij gaat er dus van uit dat ik een kuur ga nemen om super-eddy's massieve 94 kilo te halen? Damn, zou wel een ernstige cut-kuur zijn als ik opeens 30 kilo afval... :D

Ik geef toch ook eerlijk toe dat in de toekomst de kans groot is dat ik ga gebruiken? Alleen heb ik wat hogere maatstaven, en duidelijk afgebakende doelen. Zwaar AS doen om middelmatig te worden is zonde van het geld en mn gezondheid. Ik doe het pas als ik daadwerkelijk zicht heb op de top.

[EDIT: Dit ben ik dus, dj_phreak.]

Gorilla-Man zei:
Je zou van een eigen zeggen zo'n eigenwijs en sociaal wel ontwikkeld figuur als jij verwachten dat ie schijt zou hebben wat mensen van je vonden, ze hoefden van jou ook toch niet eens te zien dat je trainde? En dan zou je gaan jengelen als mensen dachten dat je er niet hard voor gewerkt had?
Van de gemiddelde man in de straat boeit het me ook zeker niet. Maar het zou m.i. toch spijtig zijn als jongeren het verkeerde idee krijgen.

Begin jij idd dan maar niet aan de a.s...
Als ik mn doelen kan bereiken zonder te gebruiken, dan zal ik dat zeker doen.

chunky zei:
Mensen heb tenminste respect voor iemand die AAS gebruikt, die zich verdiept in de materie en de risico's bewust neemt. Wel ff wat anders als die posts van ,,Wat kan ik het beste nemen??''.
Wat dat betreft is het beter. Maar niet veel beter. Want iedereen hier zou zo'n beginner helemaal afbranden en zeggen dat hij eerst een paar jaar moet trainen en eten. Waarom is nu 3 weken dan al genoeg?

excuses voor het nog steeds ingelogd staan als mn vriendin. Nu eindelijk op mn eigen PC.

eddycaminos zei:
en voor dat van onze dj-mong**l...
ik heb inderdaad beetje last van roid ragen hehe.. maar buiten dat vond ik het wel degelijk schelden!!...
Vanaf nu vind ik het gebruik van het woord "bonen" ook schelden. Betekent nog niet dat het waar is.
je komt een beetje een logboek verzieken met commetaar die je helemaal niet uitlegd....
Wat wil je dat ik uitleg? Vraagt en krijgt antwoord.
en wat avatisme boeit me niet.. maar wat puberaal is snap ik wel... en dat is a.s een slechte naam geeft lijkt me wel over dreven en vat ik toch wel op als een belediging..
Weerleg het dan eens. Waarom is jouw gedrag niet puberaal? Je begint zonder enige basis te gebruiken, je maakt een schema maar houdt je daar dan vervolgens op meerdere punten niet aan. Klinkt niet echt als volwassen gebruik.
en ik vraag me ook af wat die opmerkingen in mijn logboek doen!!
Geef eens een voorstel waar ik ze dan moet plaatsen?

SlettieBettie zei:
Wat dat betreft is het beter. Maar niet veel beter. Want iedereen hier zou zo'n beginner helemaal afbranden en zeggen dat hij eerst een paar jaar moet trainen en eten. Waarom is nu 3 weken dan al genoeg?
Zijn voorgeschiedenis niet gelezen of gewoon poep in de ogen?
Waarom wordt er gezegd dat iemand eerst een tijd getraind ''moet'' hebben voor hij begint? Omdat je dan een hoop weet van trainen, voeding en wat werkt zodat jou zodat je het maximale uit een kuur kan halen, dat weet eddy kennelijk allemaal als je ziet hoe hij vooruit is gegaan en hij traint al een tijd
Ik zeg dit echt niet om te slijmen, ik ken die gast niet eens maar hij is wel heel eerlijk over wat hij doet, weet dat het veel is en kent de risico's maar hij doet er niet schijnheilig over ofzo, daarom vind ik dit log intresssant

Terug
Naar boven