- Waardering
- 2
hmz first, eddy kerel, je moet zelf weten wat je doet, en ja het pakt goed uit.. top.
maar....
Is dan jammer, het is publiek, je kan zware kritiek verwachten als je een kuur als deze erin fietst.
voor de duidelijkheid:
Is niet schelden, tenminste zo ervaar ik het niet
verder.. succes, dat je het meeste mag behouden van deze kuur
maar....
luister eens mafkees... kritiek kan ik hebben maar nu moet je niet zielig gaan liggen schelden over het forum.. anders kom je maar gewoon hierheen... EN NU OPGEFLIKKERD VAN MIJN LOGBOEK
Is dan jammer, het is publiek, je kan zware kritiek verwachten als je een kuur als deze erin fietst.
voor de duidelijkheid:
ata·vis·me (het ~)
1 het opduiken bij een nakomeling van een kenmerk dat vroegere generaties bezaten, maar dat in tussenliggende generaties niet, of niet meer, voorkwam
Is niet schelden, tenminste zo ervaar ik het niet

verder.. succes, dat je het meeste mag behouden van deze kuur

maar ik denk dat het meer op prijs wordt gesteld als er nuttige kritiek, vragen en opmerkingen worden geplaatst waar ook anderen wat aan hebben die met soortgelijke middelen bezig zijn of eraan denken deze te gebruiken.. is een beetje vermoeiend om goede informatie tussen al dit soort posts op te graven .. just my 2ct's
Mag je best trots op zijn. Ik vind het interessant om je ervaringen te lezen, want ik heb zelf helemaal geen ervaringen met AAS. Ik weet dus ook niet wat veel is of weinig m.b.t. gebruik. Weet wel, dat je met gebruik nog harder je best moet doen om te gainen en zeker om vast te houden.
maar heb mijn voeding aangepast. Ga weg man,deze jongen geeft het tenminste eerlijk toe.