Ik stel gewoon vragen tot mogelijkheden. Volgens jou bestaat doping in het voetbal niet? Lees hieronder maar eens.
Ik sta wekelijks tegen verdedigers die dubbel zo breed zijn als mij.
Bewijzen en feiten over doping in het profvoetbal
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar beweer ik dat precies? Al heb je eigenlijk al bewezen dat je niet kunt lezen.Ik stel gewoon vragen tot mogelijkheden. Volgens jou bestaat doping in het voetbal niet? Lees hieronder maar eens.
Doping of niet, die mannen kunnen gewoon veel beter voetballen dan jij. Zo simpel is het.Ik stel gewoon vragen tot mogelijkheden. Volgens jou bestaat doping in het voetbal niet? Lees hieronder maar eens.
Ik sta wekelijks tegen verdedigers die dubbel zo breed zijn als mij.
Doping of niet, die mannen kunnen gewoon veel beter voetballen dan jij. Zo simpel is het.
al
Zo'n reactie's krijg je dan.
Ik vroeg gewoon informatief advies naar producten die de uithouding verbeteren.
Triestig om een flame war te starten rond het feit dat ik niet zou kunnen voetballen.
Het beste zal altijd zijn om er natuurlijk zoveel mogelijk uit te halen voor je aan de doping gaat.Uiteraard wordt er doping gebruikt in professioneel voetbal, het wordt zo goed als in elke sport op hoog niveau gebruikt. De meesten zullen je het gewoon afraden, niet omdat het niet gebruikt wordt maar omdat je nog op natuurlijke wijze verder kan komen. Wordt hier altijd gedaan hoor, niet alleen op gebied van voetbal. Ook op vlak van bodybuilding.Het beste zal altijd zijn om er natuurlijk zoveel mogelijk uit te halen voor je aan de doping gaat.
Voetbal is een sport zoals een ander. Net als bij bodybuilding gebruiken er een hoop atleten wel wat. Alleen gebeurt het daar niet in het open daglicht zoals bij bbing meestal wel het geval is.
Ik adviseer je ook graag een cursus begrijpend lezen. Veel succes in ieder geval.Ok bedankt. Op jullie advies zal ik verder op natuurlijk wijze trainen en zien waar ik uitkom. Topic mag gesloten worden.