Fitness Seller

Kuur/Producten voor een voetballer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ervaring leert dat mensen het toch gaan doen, dan kan je ze beter voorzien van goed advies, en daar valt epo imo nu nog niet onder ;-)
'Kan altijd nog'

Crea...
Keertje oral..
Injects..
BCen..
T3..
HGH..
Slin..
DNP..

Meanwhile; shit 'done it all :roflol:

Ik denk dat de meesten niet beseffen dat EPO of AS er niet voor zorgen dat je een goede uithouding krijgt. Je zal misschien 5% of 10% meer uithouding hebben maar dat betekent niets en dan is het ook maar tijdelijk. Ik zal het proberen uit te leggen met een onnozel voorbeeld.

Stel dat je een 5 km lopen in 40 minuten.
1) Ga je een paar keer per week trainen, zal je na een paar weken of maanden die 5 km lopen in 25 minuten. Je conditie is dus een stuk beter en die zal nog verbeteren. Je zal zelfs gemakkelijk onder 20 minuten lopen na een tijdje.
2) Neem je EPO of AS maar je traint niet, zal je die 5 km misschien lopen in 38 minuten wat betekent dat je nog altijd een slechte conditie hebt. Omdat je rode bloedlichaampjes wat meer zuurstof kunnen vervoeren, heb je een kleine verbetering maar je uithouding is nog altijd even slecht. Door die 5km in 38 min te lopen, ben je nog altijd een slechte loper.

Voor competitiesporters die al een zeer goede uithouding hebben en al op het maximale zitten, gaat die paar % wel veel betekenen omdat voor hun 15 tot 30 seconden vlugger lopen op een 5 km wel een significante verbetering is. Een wielrenner die slecht traint, zal geen goede wielrenner worden omdat hij EPO gebruikt. Hij zal tijdelijk iets beter presteren maar zal niet plots 5km per uur vlugger fietsen. EPO of AS heeft dus totaal geen zin voor topicstarter.

Ben op zich wel benieuwd naar je coopertest?

EPO doet bijzonder weinig, voor voetballers is het al helemaal verspilling van je geld. AAS heb je wat meer aan, met name vanwege sneller herstel (en het geeft uiteraard meer kracht).

Mocht je trouwens niet al op hoog niveau voetballen, dan is AAS ook verspilling van je geld en je gezondheid.

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week nog in het nieuws. Roberto Carlos (Braziliaans voetballer) gebruikte in zijn carrière Clenbuterol en EPO.

Heb wel vaker mijn bedenkingen. Bony, Tioté, Depay.. Ik weet niet hoeveel zij aan KT doen natuurlijk. Maar als dat less is, hebben ze supergens of toch shit gebruikt volgens mij. Ik weet dat zij kurkdroog zijn en het wat vertekenend overkomt op TV misschien, dat wel.

Graag PM voor info ivm EPO varianten Eprex, Aranesp, NeoRecormon.

Mocht je hier niet je brood mee kunnen verdienen of kans gaan maken om er je brood mee te verdienen snap ik niet waarom je die rommel zou willen gaan nemen.

QUOTE="TrX, post: 9789058, member: 162601"]Graag PM voor info ivm EPO varianten Eprex, Aranesp, NeoRecormon.
In hoeveelste klasse speel jij?

Mocht je hier niet je brood mee kunnen verdienen of kans gaan maken om er je brood mee te verdienen snap ik niet waarom je die rommel zou willen gaan nemen.[/QUOTE]

Momenteel 3e klasse.

In hoeveelste klasse speel jij?

Mocht je hier niet je brood mee kunnen verdienen of kans gaan maken om er je brood mee te verdienen snap ik niet waarom je die rommel zou willen gaan nemen.

Momenteel 3e klasse.[/QUOTE]

Kans om naar 2e klasse over te gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven