MuscleMeat

Kuur/Producten voor een voetballer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag zou ik als voetballer meer kracht en uithouding hebben tijdens wedstrijden. Voornamelijk in de benen en het bovenlichaam.

Welke producten of welke kuur raden jullie aan? Ik dacht aan Winstrol en Deca Durabolin.

Winstrol wordt vooral gebruikt door sprinters omdat het je zo droog houdt, je krijgt meer kracht en toch minder vocht ivm andere middelen. Gaat je niet bepaald helpen op vlak van uithouding dus, meer op vlak van kracht en snelheid.

Ga eens deftig uithouding trainen, wil je dat verbeteren. Ik zie in je vorige topic dat je 2 keer per week 5km loopt aan een redelijk tempo. Hoe denk je nu daarmee je uithouding te verbeteren. Met 2-3 keer per week te gaan lopen, kun je je uithouding verbeteren maar ga dan tenminste 10 km lopen op een traag tempo en één keer per week een kortere afstand maar tegen een goed tempo of een intervaltraining. Door elke keer vlug te lopen ga je je aeroob vermogen niet verbeteren. In het begin een klein beetje maar daarna niet meer. Clenbuterol, anabolen, EPO heb je helemaal niet nodig. Een deftig trainingsschema en een beetje doorzettingsvermogen.

Ga eens deftig uithouding trainen, wil je dat verbeteren. Ik zie in je vorige topic dat je 2 keer per week 5km loopt aan een redelijk tempo. Hoe denk je nu daarmee je uithouding te verbeteren. Met 2-3 keer per week te gaan lopen, kun je je uithouding verbeteren maar ga dan tenminste 10 km lopen op een traag tempo en één keer per week een kortere afstand maar tegen een goed tempo of een intervaltraining. Door elke keer vlug te lopen ga je je aeroob vermogen niet verbeteren. In het begin een klein beetje maar daarna niet meer. Clenbuterol, anabolen, EPO heb je helemaal niet nodig. Een deftig trainingsschema en een beetje doorzettingsvermogen.

En misschien een paar porties tyfusklappen.

• Topic Starter Topic Starter
Winstrol wordt vooral gebruikt door sprinters omdat het je zo droog houdt, je krijgt meer kracht en toch minder vocht ivm andere middelen. Gaat je niet bepaald helpen op vlak van uithouding dus, meer op vlak van kracht en snelheid.

Zou 6 weken Winstrol nemen aan 25mg per dag een goed begin zijn? Of eerder richting de 50mg per dag?

Doe geen moeite, hier leest TS gewoon langs door....

Laatst bewerkt:
Zou 6 weken Winstrol nemen aan 25mg per dag een goed begin zijn? Of eerder richting de 50mg per dag?
Ik bedoelde dus vooral dat winny je niet gaat helpen op vlak van uithouding, als het al wat doet zal het je prestaties op vlak van uithouding net verlagen omdat het je zo uitdroogt. Wordt om die reden ook gebruikt door "sprinters" op bv de 100m sprint en niet door "uithoudingsatleten". Een dry compound gaat je niet ten goede komen als je 90minuten op een veld staat te lopen.

Jij zit langer nog niet aan je max. Sowieso zou élke beetje op niveau voetballende voetballer 5km -20min moeten lopen. Zelf ben ik 10kg zwaarder dan jou rookte en dronk ik redelijk en liep tegen de 21:30. Niet dat ik daarmee bedoel dat ik supergoed ben. Maar dat jij gewoon harder moet trainen en geen drugs nodig bent. :o

50mg is prima joh. Kom ons daarna maar even uitleggen hoe pijn je schenen doen door de shin splints.
Test helpt goed. Krijg je sws betere conditie en zelfs met tren lukt het. Alleen je zoals hierboven omschreven happens en ik had dat mijn hele kuiten vastsloegen van de pomp en niet meer kon rennen en eerst 5 min bij moest komen.

Als je het talent er niet voor hebt en al doping wil gaan gebruiken in 3e klasse ga je er gewoon niet raken.

Als je het talent er niet voor hebt en al doping wil gaan gebruiken in 3e klasse ga je er gewoon niet raken.

Volgens mij gaat hij meer hebben aan een beter trainingsschema en dit ook uit te voeren.

een paar keer 5km per week wat gaan joggen gaat het niet doen.

Volgens mij gaat hij meer hebben aan een beter trainingsschema en dit ook uit te voeren.

een paar keer 5km per week wat gaan joggen gaat het niet doen.
Inderdaad. Ik kan het mij zelf niet voorstellen. 21 jaar en anabolen willen nemen om zijn conditie te verbeteren en niet eens weten wat een deftige training inhoudt.

Hahahaahahahahahahaaahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaas nodig om van 3de klasse amateur voetbal naar de 2de te kunnen gaan? Gast, ga je bezig houden met de 3de helft. Als je het niet in je hebt om te trainen, ga je dat met 6 weken aas ook niet opeens hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Een kuur met Boldenone Equipoise en Testosterone Enanthate aan 200-250mg per week, zou dit mij resultaat kunnen geven?

Kwestie van horen wat je wil horen.

'Hee jongens ik wil deze kuur gaan doen is dat slim'

Hans: Nee
Piet: Nee
Klaas: Nee
Henk: Nee
Jan: Nee
Karel: Nee
John: Nee
Bob: Ja

'Ok thanks Bob'

Status