AndroidHealthClinic

Kuur

Waardering
0
Graag jullie info. Doe eind oktober mee aan de grootste survival van de wereld in Zuid Amerika (110 KM). Wil meer kracht en minder vet en sneller hestellen na de training. Ik hoef ook niet extreem kilo's te winnen er is geen doping controle. Ik dacht zelf aan een testosteron kuur (injectie). Kunnen jullie mij op weg helpen?

test prop met var zou een leuke combi kunnen zijn

• Topic Starter Topic Starter
In welke dosering

kan je vertellen in welke dosering?

ik denk niet dat je een post-cycle crash op je survival zal waarderen.. tenzij je daar blijft gebruiken?

anders zou ik gewoon eens hard gaan trainen en goed gaan eten.. AAS zijn geen tovermiddelen of korte routes, en in mijn opinie al helemaal niet bedoeld om even snel in shape te komen voor een bepaalde fysieke prestatie

ik wens je in ieder geval veel succes, zal ongetwijfeld een mooie ervaring zijn!

wat epo mss? wel niet je doel maar mss handig de conditie wat te uppen

• Topic Starter Topic Starter
ik denk niet dat je een post-cycle crash op je survival zal waarderen.. tenzij je daar blijft gebruiken?

anders zou ik gewoon eens hard gaan trainen en goed gaan eten.. AAS zijn geen tovermiddelen of korte routes, en in mijn opinie al helemaal niet bedoeld om even snel in shape te komen voor een bepaalde fysieke prestatie

ik wens je in ieder geval veel succes, zal ongetwijfeld een mooie ervaring zijn!

Bedankt voor je respons, ik train de laaste jaren al zeer hard gemiddeld 25 uur in de week ondersteund door goede voeding en regelmaat. Ik wil d.m.v. een kuur gaan kijken waar voor mij nog verdere mogelijkheden liggen omdat ik met trainen aan mijn plafond zit. Dat kan goeg getest worden voor de aankomende survival en ook ik weet dat je van ezels geen renpaarden maakt met kuren maar het kan wel net die extra % brengen om te winnen.

Terug
Naar boven