Fitness Seller

Kuurlog 250 test / 250 primo 6 weken

Bezoekers in dit topic

Je zegt zelf al dat je in de spiegel verschil ziet... Je trainingen gaan ook goed.
Niks veranderen, en als je al iets zou veranderen is het je voeding en niet je kuur.
 
Je zegt zelf al dat je in de spiegel verschil ziet... Je trainingen gaan ook goed.
Niks veranderen, en als je al iets zou veranderen is het je voeding en niet je kuur.

Bedoel je dan calorieën verder omhoog schroeven? Kan eens kijken wat het doet op 3900. Op de gym zien ze ook wel degelijk verschil. Misschien omdat ik al redelijk op gewicht ben zijn de ontwikkelingen sws minder?
 
Bedoel je dan calorieën verder omhoog schroeven? Kan eens kijken wat het doet op 3900. Op de gym zien ze ook wel degelijk verschil. Misschien omdat ik al redelijk op gewicht ben zijn de ontwikkelingen sws minder?
Doseringen zijn ook mild he
 
Doseringen zijn ook mild he

Klopt, die zijn ook mild. Ben ook uitgegaan van de gains aangegeven door cools, die zouden toch iets meer moeten zijn. Nu waren deze ook volgens mij getest op personen die lager in gewicht waren. Wellicht dat dit scheelt.

Ik ga weer ff uitsloven in de gym:cool:
 
Doseringen erg laag idd. Begon zelf ook laag, maar ben een stuk hoger gaan zitten, omdat de ontwikkelingen tegen vielen.

Ook het eten een stuk hoger. Zit nu 1000kcal boven onderhoud.
 
Klopt, die zijn ook mild. Ben ook uitgegaan van de gains aangegeven door cools, die zouden toch iets meer moeten zijn. Nu waren deze ook volgens mij getest op personen die lager in gewicht waren. Wellicht dat dit scheelt.

Ik ga weer ff uitsloven in de gym:cool:

Komt het niet overeen met wat cools aangaf dan? Zit je nog steeds op 2,5 ? Zijn prima resultaten voor deze kuur toch. Anders even in cools topic vragen
 
Bedoel je dan calorieën verder omhoog schroeven? Kan eens kijken wat het doet op 3900. Op de gym zien ze ook wel degelijk verschil. Misschien omdat ik al redelijk op gewicht ben zijn de ontwikkelingen sws minder?
Ik zou niks wijzigen. Gaat om de spiegel. Bovendien kan je van dag tot dag ook opeens een kilo zwaarder zijn. Heb dat zelf ook wel eens.
 
Komt het niet overeen met wat cools aangaf dan? Zit je nog steeds op 2,5 ? Zijn prima resultaten voor deze kuur toch. Anders even in cools topic vragen

Heb voor Cools ook een post achtergelaten. De spiegel laat zeker wel resultaat zien en ben daarmee absoluut tevreden. Zal vandaag of morgen nog een pic plaatsen, kan je het verschil zien met paar weken geleden
 
Ik zou niks wijzigen. Gaat om de spiegel. Bovendien kan je van dag tot dag ook opeens een kilo zwaarder zijn. Heb dat zelf ook wel eens.

Okay thanks
 
Doseringen erg laag idd. Begon zelf ook laag, maar ben een stuk hoger gaan zitten, omdat de ontwikkelingen tegen vielen.

Ook het eten een stuk hoger. Zit nu 1000kcal boven onderhoud.

Wat doe je nu dan of heb je recent gedaan?
 
Wat doe je nu dan of heb je recent gedaan?

Zit nu in de laatste weken test deca mast.
Begon met deca 1.5ml en test 1.5 ml.
Na 6 weken 2 om 2 gaan zetten.

Na 8 weken 2ml mast toegevoegd.
Twee weken geleden de deca er uitgelopen en de mast verhoogd.

Weeg bijna 100, dus zal daar mee te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
8C60DE8C-C3B2-4EC5-870A-43A5CDDD034A.jpeg
Vandaag genomen. Misschien niet helemaal goed te zien maar is allemaal voller. Lijk toch wat droger tov vorige keer.
 
  • Like
Waarderingen: a. b
Je bent veel droger en harder. Gaat goed man.
 
Je bent veel droger en harder. Gaat goed man.

Thanks! Ja klopt. Zag t nu ook met de vorige pic. Als ik droger word kan ik dus mn calorieën nog wat opschroeven. :eating:
 
Tip:
150g havermout
20g lijnzaad
50g abrikozen gedroogd
40g rozijnen
1 eiwitshake
+- 1100 kcal

Middag pak ik deze nog een keer zonder lijnzaad.
 
Tip:
150g havermout
20g lijnzaad
50g abrikozen gedroogd
40g rozijnen
1 eiwitshake
+- 1100 kcal

Middag pak ik deze nog een keer zonder lijnzaad.

Gedroogd fruit werkt idd goed. Net nog een bak havermout naar binnen lopen werken. Hoeveel eiwit per vvm hou je aan?
 
Nog even een vraag betreft voeding na de kuur. Ik zal ca 2 weken nakuren. Hoe is de calorie intake tijdens nakuur en daarna? Lees veel om het gelijk te houden, maar kom je dan niet enorm in vet aan. Las ook ergens dat Cools aangeeft op onderhoud te gaan zitten (wel op basis van nieuwe stats)
 
Nog even een vraag betreft voeding na de kuur. Ik zal ca 2 weken nakuren. Hoe is de calorie intake tijdens nakuur en daarna? Lees veel om het gelijk te houden, maar kom je dan niet enorm in vet aan. Las ook ergens dat Cools aangeeft op onderhoud te gaan zitten (wel op basis van nieuwe stats)
Zou ietsje boven onderhoud zitten (100-200kcal) en dan na nakuur onderhoud.
 
Back
Naar boven