AndroidHealthClinic

Kuurlog 250 test / 250 primo 6 weken

Bezoekers in dit topic

Nahh nog niet. Is mij goed bevallen. Eens kijken wat zo een 2de keer doet. Als t goed is moet deze primo beter zijn.
Opzich goede zaak hoor. Heel verstandig. Is alleen zo verleidelijk om te verhogen haha.
Al is het maar een klein beetje. De nieuwsgierigheid wint het vaak bij mensen
 
Opzich goede zaak hoor. Heel verstandig. Is alleen zo verleidelijk om te verhogen haha.
Al is het maar een klein beetje. De nieuwsgierigheid wint het vaak bij mensen

Ben al aardig op weg vind ik zelf. Hoef geen Arnold te worden. Zo kan ik het netjes bijhouden/ perfectioneren.
 
Tot nu weinig updates omdat er ook niet veel te updaten valt. Ben redelijk snel 2 kg aangekomen maar blijf een beetje hangen. Oog wel een stuk forser. Mogelijk omdat het de vorige keer mn eerste keer was de kg’s er harder aanvlogen. Blijf gewoon doorgaan en kijk waar ik op uit kom.

Heb primo van een ander merk en zou beter moeten zijn. Had toch t idee dat ik bij mn vorige kuur wat harder oogde. Had ook t idee dat ik de afgelopen keer veel meer kon eten zonder in vet aan te komen.

Evt wat tips / comments vd pro’s? Kan het zijn dat het de vorige keer geen primo was maar iets anders?
 
hoelang ben je nu bezig, drie weken?
 
Wacht nog maar een week als het dan niet erin klapt is het waarschijnlijk slechte gear.
 
Wacht nog maar een week als het dan niet erin klapt is het waarschijnlijk slechte gear.

Een beetje Test en een beetje Primo klapt er niet in. Daarom nemen zoveel mensen 't ook. 't is mild en daar zijn de resultaten dan ook naar.
 
Wacht nog maar een week als het dan niet erin klapt is het waarschijnlijk slechte gear.

Ja had idd gelezen na week 4 ongeveer. We zullen zien. Ik hou je op de hoogte.
 
Een beetje Test en een beetje Primo klapt er niet in. Daarom nemen zoveel mensen 't ook. 't is mild en daar zijn de resultaten dan ook naar.

Wat ik zei. Had t idee dat ik de eerste keer er beter op ging. Of zou dat door die frontload komen? Heb nu dezelfde kuur maar dan zonder front load
 
Wat ik zei. Had t idee dat ik de eerste keer er beter op ging. Of zou dat door die frontload komen? Heb nu dezelfde kuur maar dan zonder front load

Het is algemeen bekend dat als je precies dezelfde kuur herhaalt ( binnen afzienbare tijd van de 1e natuurlijk ) dat de resultaten vrijwel altijd minder zijn. Niet gek ook.
 
Een beetje Test en een beetje Primo klapt er niet in. Daarom nemen zoveel mensen 't ook. 't is mild en daar zijn de resultaten dan ook naar.

Je wil zeggen dat 500mg Aas niet merkbaar van de ene op de andere dag na ongeveer drie weken gaat werken?
 
Het is algemeen bekend dat als je precies dezelfde kuur herhaalt ( binnen afzienbare tijd van de 1e natuurlijk ) dat de resultaten vrijwel altijd minder zijn. Niet gek ook.

Mee eens hij had beter test bold of iets anders kunnen pakken
 
Meting van vandaag is 94 kg en 9% vet. Zit iig hoger dan waar ik gestopt was de afgelopen keer. Kijken of ik er nog 3 kg bij kan krijgen. Moet lukken met nog 3 prikken te gaan.
 
Vetpercentage nog steeds prima dus. Kcals al omhoog gebumped?
 
Wat ik zei. Had t idee dat ik de eerste keer er beter op ging. Of zou dat door die frontload komen? Heb nu dezelfde kuur maar dan zonder front load

ik heb deze kuur ook gefrontload met mijn kuur maar de echte resultaten kwamen nog steeds even'traag', ga het persoonlijk niet meer doen.
 
ik heb deze kuur ook gefrontload met mijn kuur maar de echte resultaten kwamen nog steeds even'traag', ga het persoonlijk niet meer doen.

Ik kijk t nog even aan. Heb nog een paar weken te gaan. Hou jullie op de hoogte
 
inderdaad je zou het toch moeten merken binnen nu en een week maar kuur je maar zes weken? ik zou min acht weken kuren maar dat is persoonlijk.
 
Back
Naar boven