Okay.
Voor wat betreft je voeding.
Je gaat nooit afvallen als je geen rekening houdt met je onderhoud en dus niet zeker weet of je minder eet dan je lichaam verbrand. Dat is de reden dat je niet afvalt. Niet omdat je moeilijk vet kwijt raakt oid. Mijn eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dit echt een hele domme keuze vind, of je nou volwassen en verantwoordelijk genoeg bent of niet. Het is gewoon not done imho om aan de AAS en andere middelen te gaan terwijl je niet eens je voeding op orde hebt.
snap ik inderdaad, ik weet wat ik moet eten om op gewicht te blijven, afvallen of aankomen. Ik heb mijn lichaam de afgelopen 3 jaar leren kennen en ik weet genoeg af van voeding, onderhoud ect. Mijn voeding is op orde, alleen niet op papier.
Denken dat je het allemaal wel goed doet / dat het wel goed zit (terwijl de praktijk je juist laat zien dat dit niet zo is) is de grootste valkuil van mensen met overgewicht.
Dat je vooral dunnere dames aan de anavar ziet gaan is wellicht zo omdat zij eerst al zijn afgevallen voordat ze naar dit soort middelen grepen? Je hebt vrij weinig (als vrouw zijnde) aan een grotere hoeveelheid spiermassa als daar nog een behoorlijk hoge vetlaag over heen zit. Temeer als je wedstrijden op bodyfitness niveau e.d. zou doen.
Van daar de T3, en mede heeft dat ook in mijn besluit meegewogen om anavar te gebruiken. T3 vreet namelijk alles op incl spieren. En nee het is geen makkelijke of kortere weg die ik probeer te nemen. Alsnog sta ik 6x per week 1,5 uur te werken voor mijn doelen in de gym.
Anavar op 10mcg is niet heel laag hoor

Dit zou voor velen al een maximale dosis zijn om hun vrouwelijkheid te behouden. Dat je de pil slikt gaat de hormoonschommelingen die het stoppen met anavar met zich meebrengt echt niet voor je opvangen.
Ben benieuwd hoe mijn lichaam er op gaat reageren. Ik vind mijzelf stabiel genoeg om dit risico mee te nemen.
Ik probeer je overigens niet af te branden hier, maar ik probeer je van informatie te voorzien. Je keuze is gemaakt, dat is duidelijk, maar je weet in ieder geval dat je gewaarschuwd bent.
Het risico dat je neemt ten opzichte van je vrouwelijkheid, in dit vroege stadium van je sportcarriere en op het niveau waar je nu zit, vind ik echt bijzonder, en no offence, maar komt een beetje over alsof je helemaal niet volwassen en verantwoordelijk hebt nagedacht hierover. Maar graag een snelle oplossing ziet voor je "probleem".
Zoals ik ook al eerder zei, dit besluit heb ik niet zo maar even gemaakt. Ik heb er lang over na gedacht. Bedankt voor al je tips en waarschuwingen, ik ga er verantwoord mee om en we zullen het resultaat zien na mijn kuur.
Nu hou ik op hoor

Nogmaals, succes en pak het aub een beetje goed aan