AndroidHealthClinic

Kuurlog anavar + t3

• Topic Starter Topic Starter
Yeah, right. Ik sluit je wel zes weken op in mijn fitnesskelder op een strikte 1000 KCal/dag. Wedden dat het vet er af zal vliegen?

Toen was mijn metabolisme zo naar de kl*te dat niks hielp, dankzij een coach. Maar daar hoeft allemaal niet verder op in gegaan te worden.

Toen was mijn metabolisme zo naar de kl*te dat niks hielp, dankzij een coach. Maar daar hoeft allemaal niet verder op in gegaan te worden.
Dat doet er ook niet toe. Wat ik er mee wil zeggen is dat voor iemand van jouw postuur die ook nog 6x p/w krachttraining doet, afvallen een makkie is met een goed voedingsschema. All natural, zonder de risico's van 'chemische ondersteuning'...

En mocht je je zorgen maken om je stofwisseling, dan is T3 suppletie wel het laatste waar je aan zou willen beginnen! Maar goed, jij zegt je goed te hebben ingelezen en een weloverwogen volwassen beslissing te hebben gemaakt, dus ik zal er wel naast zitten.

Laatst bewerkt:
Oke... iedereen valt aan... iedereen zegt onzin je kan het naturel... Ja.. misschien wel en misschien niet...
Misschien is het een keer een idee het buiten beschouwing te laten wat wel en niet kan en of dit zin of onzin is...

Ik verdedig geen van allen en trek geen enkele kant. Zowel niet van TS als iedereen die (negatief) reageert. Misschien is het gewoon een keer een idee een log te laten bestaan zonder aanvallen en dergelijke zodat er een keer een vrouw op het forum een logje over het gebruik vaan AAS bij vrouwen heeft en de log ook bijhoudt en afmaakt.

Ik denk dat menigeen best wel interesse heeft in hoe dit zal gaan. Wat het verloop zal zijn van AAS gebruik bij een vrouw met een uitgangspunt en een doel. Zowel mannen als vrouwen.... ook al schreeuwt iedereen dat het onzin is en anders zou kunnen.

Maar goed.... We zullen zien. Ik hoop iig dat als Yvette doorzet dat ze dit log levend houdt met haar resultaten en de gevolgen etc.

Dus ik zou zeggen succes en laat je niet wegjagen.

Oke... iedereen valt aan... iedereen zegt onzin je kan het naturel... Ja.. misschien wel en misschien niet...
Misschien is het een keer een idee het buiten beschouwing te laten wat wel en niet kan en of dit zin of onzin is...
Ik denk dat velen (waaronder ik) terecht en oprecht bezorgd zijn over deze aanpak...

Ik denk dat velen (waaronder ik) terecht en oprecht bezorgd zijn over deze aanpak...
Dat snap ik en ben ik het helemaal mee eens.
Maar als Yvettem toch al besloten heeft om dit te gaan doen en ervoor te gaan dan denk ik dat veel mensen toch wel geinterresseerd zijn in het verloop en dit log zouden willen volgen.

Dat snap ik en ben ik het helemaal mee eens.
Maar als Yvettem toch al besloten heeft om dit te gaan doen en ervoor te gaan dan denk ik dat veel mensen toch wel geinterresseerd zijn in het verloop en dit log zouden willen volgen.
Sure, I'm in! En als TS geen kritiek meer wil dan vind ik dat ook prima hoor, dan lees ik alleen wel mee.

Snap ik, maar ben het niet helemaal mee eens. Ik weet wanneer ik er mee moet stoppen en wat de mogelijke bijwerkingen kunnen zijn. Ik vind mijzelf volwassen genoeg en verstandig genoeg, en ik heb een aantal andere logs bij gehouden van meiden die NIET weten waar ze mee bezig zijn en ik vind mijzelf toch wel een stuk beter voorbereid.

Graag wil ik het hierbij houden, vier pagina's aan bezorgdheid en opmerkingen vind ik genoeg ;)

In!! Komen er hier ook trainingen in voor of is het alleen maar anavar en lekker thuis op de bank zitten?

Log met heeeeel veel potentie:roflol:

In!:marvin:

Ik schat zo'n 10 pagina's per dag...

Misschien een idee om te stoppen met bashen?
Ze gaat het toch wel doen.
Kan interessant zijn als ze blijft loggen ipv er weg te pesten

Nou bij deze de training van vandaag.
Note: ben pas geleden flink ziek geweest dus ben nog aan het opbouwen in sets en gewicht. Dit is onder mijn kunnen.

1. bent over row bovenhands 4 setjes 10 9 8 8 reps met 20kg
2. bent over row onderhands 4 setjes 10 reps met 20 kg
3. seated row 1 setje 6 reps 30kg(overschat) 3 setjes 8 reps met 25 kg
4. dumbell bicep curl 3 setjes 10 reps met 5 kg per hand
5. lat pulldown (voorlangs) 4 setjes 10 reps met 30 kg
6. tricep cable pushdown 3 setjes 10 reps met 25lbs

Bent over row is prima oefening.
Maar ik zou er dan 1 van laten vervangen door de deadlift.

Terug
Naar boven