- Waardering
- 8.339
Voor we hier te kinderachtig worden en ze haar log sluit. Dat zal ons leren!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah, right. Ik sluit je wel zes weken op in mijn fitnesskelder op een strikte 1000 KCal/dag. Wedden dat het vet er af zal vliegen?

Voor we hier te kinderachtig worden en ze haar log sluit. Dat zal ons leren!

Dat doet er ook niet toe. Wat ik er mee wil zeggen is dat voor iemand van jouw postuur die ook nog 6x p/w krachttraining doet, afvallen een makkie is met een goed voedingsschema. All natural, zonder de risico's van 'chemische ondersteuning'...Toen was mijn metabolisme zo naar de kl*te dat niks hielp, dankzij een coach. Maar daar hoeft allemaal niet verder op in gegaan te worden.
Ik denk dat velen (waaronder ik) terecht en oprecht bezorgd zijn over deze aanpak...Oke... iedereen valt aan... iedereen zegt onzin je kan het naturel... Ja.. misschien wel en misschien niet...
Misschien is het een keer een idee het buiten beschouwing te laten wat wel en niet kan en of dit zin of onzin is...
Dat snap ik en ben ik het helemaal mee eens.Ik denk dat velen (waaronder ik) terecht en oprecht bezorgd zijn over deze aanpak...
Sure, I'm in! En als TS geen kritiek meer wil dan vind ik dat ook prima hoor, dan lees ik alleen wel mee.Dat snap ik en ben ik het helemaal mee eens.
Maar als Yvettem toch al besloten heeft om dit te gaan doen en ervoor te gaan dan denk ik dat veel mensen toch wel geinterresseerd zijn in het verloop en dit log zouden willen volgen.
Ik denk dat velen (waaronder ik) terecht en oprecht bezorgd zijn over deze aanpak...

Log met heeeeel veel potentie
In!
Ik schat zo'n 10 pagina's per dag...
In!! Komen er hier ook trainingen in voor of is het alleen maar anavar en lekker thuis op de bank zitten?
Misschien dat ik de trainingen ook ga loggen hier. Train 6x per week haha dus niet alleen op de bank zitten.
DoenMisschien dat ik de trainingen ook ga loggen hier. Train 6x per week haha dus niet alleen op de bank zitten.
!