AndroidHealthClinic

Kuurlog anavar + t3

Bezoekers in dit topic

Bent over row is prima oefening.
Maar ik zou er dan 1 van laten vervangen door de deadlift.

Deadlift heb ik gister gedaan. Voel deze toch wel veel in mn benen en onderrug, dus vandaar de keuze deze te doen tijdens legday
 
Deadlift heb ik gister gedaan. Voel deze toch wel veel in mn benen en onderrug, dus vandaar de keuze deze te doen tijdens legday
Onderrug akkoord. Als je de deadlift erg zwaar voor je benen vindt, kan dat ook aan de uitvoering liggen (heupen te diep laten zakken).
 
Toen was mijn metabolisme zo naar de kl*te dat niks hielp, dankzij een coach. Maar daar hoeft allemaal niet verder op in gegaan te worden.

Fabeltjes dat je op 1000 kcals niet afvalt om de je metaboisme om zeep is.
 
Onderrug akkoord. Als je de deadlift erg zwaar voor je benen vindt, kan dat ook aan de uitvoering liggen (heupen te diep laten zakken).
Is een deadlift niet bedoeld voor benen? Een goede deadlift is in het onderste deel zowat een squat...
 
Als je je deadlift enkel uit je rug tilt ook..het onderste deel is zeker wel benen werk..
Ja, maar het is echt geen squat... tenzij je sumo deadlift, dan werken je quads wel een stukje meer.

Verder een hoop onzin hier van TS over niet af kunnen vallen op belachelijk lage KCals en spiergroepen "optimaal pakken". Drie keer per week compounds met cardio (high en low intensity) en een goed dieet werken prima, dan heb je al die onzin als anavar, T3 en een 6 daagse split helemaal niet nodig. Als we daar niets van mogen zeggen, omdat de TS dan misschien weggejaagd wordt, dan gaat het forum aan zijn doel voorbij.
 
Als je je deadlift enkel uit je rug tilt ook..het onderste deel is zeker wel benen werk..

Ik zie niets dat op een squat lijkt hij staat bijna recht ook..( benen licht gebogen)
 
Hoeveel operaties heeft hij ook alweer gehad aan zijn rug? :dunno:
Is genetisch :roflol:
(Als hij fout deadlifte had hij ook nooit dat gewicht af de grond gekregen)
Zijn ook genoeg mensen die nog geen 100kg squatten of deadliften die daardoor hun rug kapot maken.
Elke extreme "sport" heeft zijn risicos kun je ook vragen hoeveel mr olympias heeft hik gewonnen? Denk dat 9/10 bodybuildetlrs hun rug wel willen opofferen voor 8 wins
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik ga niet in discussie over deadlifts...ik doe ze namelijk zelf niet:trollface:

Het vergelijk met squat maken was wat overdreven, maar deadlift is geen 100% rug oefening..
 
Ik ga niet in discussie over deadlifts...ik doe ze namelijk zelf niet:trollface:

Het vergelijk met squat maken was wat overdreven, maar deadlift is geen 100% rug oefening..

niks is 100% een oefening voor 1 spier.
 
Wanneer begint het loggen hier? Yvettem
 
Het vergelijk met squat maken was wat overdreven, maar deadlift is geen 100% rug oefening..
Er is ook niemand die dat beweert. Punt wat ik wilde maken is dat als je vooral je benen voelt na het deadliften dit misschien aan een foute uitvoering ligt. Maar we dwalen af...
 
Er is ook niemand die dat beweert. Punt wat ik wilde maken is dat als je vooral je benen voelt na het deadliften dit misschien aan een foute uitvoering ligt.
Het punt dat ik wilde maken is dat je best wel flink je benen mag voelen bij deadlifts..:roflol:

Al moet ik eerlijk zijn dat mijn deadlift uitvoering zo klote is dat ik ze niet voel..:trollface:
 
Kan nooit kiezen of ik de deadlift nou op leg- of backday doe.... dus doe ik ze maar niet :D

Rackpulls voor rug baby! :wl:
 
Kan nooit kiezen of ik de deadlift nou op leg- of backday doe.... dus doe ik ze maar niet :D

Rackpulls voor rug baby! :wl:
Ik doe zelf RDL's/SLDL's op legday
 
Voor de hammies soms RDL's, maar mijn probleem is dat ze wat aan de zwakke kant zijn na 2 knie-operaties waarvoor stukjes ham's gebruikt zijn.... meestal dus alleen wat curls.

Misschien toch eens Anavar only overwegen. :trollfacex:
 
Back
Naar boven