XXL Nutrition

kuurlog anavar vrouw

Ik denk dat het afnemen van mijn buik omvang en tegelijkertijd het groeien in spieren zeker te maken heeft met de Anavar. Ik heb eerder op deze manier gecut. Toen ging de weegschaal flink omlaag 66 kg maar zag ik geen toename in spiermassa. Ook vond ik mijn lijf niet mooier worden. Dat is nu zeker wel het geval.
ah ik was in de veronderstelling dat jouw voornaamste doel het verlagen van het vetpercentage was

• Topic Starter Topic Starter
ah ik was in de veronderstelling dat jouw voornaamste doel het verlagen van het vetpercentage was
Zeker. Dat maar uiteindelijk moeten die zwembandjes er ook af.
Eigenlijk kan ik niet kiezen. En het lastige is dat ik een tijdje het gebulkt voor de spiermassa maar er zat weinig groei is, maar mijn vet nam wel toe. Dus daarom deze combi

Laatst bewerkt:
Niet lullig bedoeld, maar persoonlijk was ik nog niet begonnen met de Anavar.
Je hebt nog niet eens de keus gemaakt of je in vetpercentage wil zakken of niet.
Je geeft aan dat je het gebruikt hebt tijdens je bulk, maar zonder resultaat.
Lijkt mij dan duidelijk dat je niet alles op orde hebt.

Eerst je voeding en trainingen op orde hebben, dan pas gaan kuren. En zeker als beginnner zou ik dit niet zonder begeleiding doen.
Daarnaast wel voor de tijd overwogen hoe je verder gaat naar je kuur? of je vaker gaat kuren? zijn wel dingen die je vooraf moet bedenken. Zeker gezien de kans op bijwerkingen die je als vrouw niet wil hebben.

Je hebt nog niet eens de keus gemaakt of je in vetpercentage wil zakken of niet.

Eerst je voeding en trainingen op orde hebben, dan pas gaan kuren. En zeker als beginnner zou ik dit niet zonder begeleiding doen.
Daarnaast wel voor de tijd overwogen hoe je verder gaat naar je kuur? of je vaker gaat kuren? zijn wel dingen die je vooraf moet bedenken. Zeker gezien de kans op bijwerkingen die je als vrouw niet wil hebben.

Dat is 12 pagina's eerder al gezegd.
De keus is gemaakt en mijn ervaring met Anavar bij vrouwen is dat de sides wel meevallen, mits je normale doseringen gebruikt en zeker weer dat je anavar hebt gekregen....

De keus is gemaakt en mijn ervaring met Anavar bij vrouwen is dat de sides wel meevallen, mits je normale doseringen gebruikt en zeker weer dat je anavar hebt gekregen....
Meevallen is niet vrij van bijwerkingen. Ik ben van mening dat ze deze progressie prima naturel had kunnen behalen. En zoals ik aangaf, ik had het niet gedaan.. wat ze zelf doet, moet ze zelf weten.
Geef puur mijn mening.

Tijdens het bulken heb ik geen anavar gebruikt. En als je goed hebt gelezen, lees je duidelijk dat ik een keuze heb gemaakt. Ik ben aan het cutten. Ik train ernaast hard en de bijwerking van de anavar is dat ik en vet verlies maar ondertussen spiermassa erbij krijg. Win win situatie als je het mij vraagt.
Over alles wat jij noemt heb ik nagedacht. Is geen toegevoegde waarde voor deze log. Deze log gaat over of anavar kan ondersteunen bij een vrouw om vet te verliezen.
En vooralsnog is de conclusie een dikke JA

• Like
Waarderingen: Vonk
Dank je. En dat klopt. De sides zijn prima te overzien. Even een paar weken wat extra pukkels is geen ramp. Half januari ga ik voor een bloedonderzoek. Als mij lever het dan ook goed doet is het wat mij betreft geslaagd.

Meevallen is niet vrij van bijwerkingen. Ik ben van mening dat ze deze progressie prima naturel had kunnen behalen. En zoals ik aangaf, ik had het niet gedaan.. wat ze zelf doet, moet ze zelf weten.
Geef puur mijn mening.
Zoals eerder is geschreven spiergroei en cutten tegelijkertijd is een utopie voor een vrouw. Dit gecombineerd met mijn eigen ervaring ben ik van mening dat het niet op de naturel manier te bereiken is.

Dank je. En dat klopt. De sides zijn prima te overzien. Even een paar weken wat extra pukkels is geen ramp. Half januari ga ik voor een bloedonderzoek. Als mij lever het dan ook goed doet is het wat mij betreft geslaagd.
Wat denk je precies uit zo'n bloedonderzoek te halen? Welke waarden wil je meten? Ik zie het nut niet zo in jouw geval.

Geef puur mijn mening.

Gaat voor 99,9% van de vrouwen echt niet op; in vetpercentage dalen en vvm aanzetten. Enkel in hele specifieke en uitzonderlijke gevallen zal dit zo zijn.

Wat denk je precies uit zo'n bloedonderzoek te halen? Welke waarden wil je meten? Ik zie het nut niet zo in jouw geval.
Ik kreeg het advies van de arts om na de kuur een bloedonderzoek te laten doen. Als mijn lever afwijkende waarde toonde, wilde ze verder onderzoeken. Meer weet ik niet

Zeker. Dat maar uiteindelijk moeten die zwembandjes er ook af.
Eigenlijk kan ik niet kiezen. En het lastige is dat ik een tijdje het gebulkt voor de spiermassa maar er zat weinig groei is, maar mijn vet nam wel toe. Dus daarom deze combi
volgens mij staat er toch echt dat je nog geen keus hebt gemaakt, maar nogmaals he is je eigen keus. Ik geef alleen aan dat je dit ook naturel had kunnen behalen. Je stats zijn niet zo indrukwekkend dat dit alleen met behulp van Anavar te halen is.
Zoek een goeie trainer en zorg eerst eens voor een goeie basis.
Dan zal je kuur ook meer resultaat geven.

Gaat voor 99,9% van de vrouwen echt niet op; in vetpercentage dalen en vvm aanzetten. Enkel in hele specifieke en uitzonderlijke gevallen zal dit zo zijn.

Thank you, i'm Special!! toch fijn om te weten dat ik bij de 0.1 % van de vrouwen behoor die dat wel kunnen in een begin fase.

• Like
Waarderingen: Pren
volgens mij staat er toch echt dat je nog geen keus hebt gemaakt, maar nogmaals he is je eigen keus. Ik geef alleen aan dat je dit ook naturel had kunnen behalen. Je stats zijn niet zo indrukwekkend dat dit alleen met behulp van Anavar te halen is.
Zoek een goeie trainer en zorg eerst eens voor een goeie basis.
Dan zal je kuur ook meer resultaat geven.

Thank you, i'm Special!! toch fijn om te weten dat ik bij de 0.01 % van de vrouwen behoor die dat wel kunnen in een begin fase.
Fijn dat jij je zo speciaal voelt. Geef je jezelf een schouderklopje?

Niet elk lichaam werkt hetzelfde. Ben blij dat jouw lichaam precies doet wat die van jou moet doen. Ik zou zeggen geniet er lekker van (ergens anders;)

Ik kreeg het advies van de arts om na de kuur een bloedonderzoek te laten doen. Als mijn lever afwijkende waarde toonde, wilde ze verder onderzoeken. Meer weet ik niet
Verspilde moeite.

Trainen verhoogt markers van leverschade meer dan dat Anavar dat zal doen in de dosering die jij neemt. Het wordt dus sowieso al moeilijk om dat 'door de ruis' heen te zien. Ook is de verhoging van die bloedwaarden van voorbijgaande aard bij kortdurend (enkele weken) AAS-gebruik. Verder onderzoek is zinloos bij afwijkende waardes (als het al afwijkt). Zonder klachten of klinische symptomen van leverschade is het af te raden.

Verspilde moeite.

Trainen verhoogt markers van leverschade meer dan dat Anavar dat zal doen in de dosering die jij neemt. Het wordt dus sowieso al moeilijk om dat 'door de ruis' heen te zien. Ook is de verhoging van die bloedwaarden van voorbijgaande aard bij kortdurend (enkele weken) AAS-gebruik. Verder onderzoek is zinloos bij afwijkende waardes (als het al afwijkt).

Ok duidelijk. Dank je voor de info. Ik neem het mee naar de HA

Thank you, i'm Special!! toch fijn om te weten dat ik bij de 0.1 % van de vrouwen behoor die dat wel kunnen in een begin fase.

Iedereen is even special, zeker als je al aangeeft dat je dit hebt weten te bewerkstelligen in de "begin fase", dat maakt de situatie namelijk zeer specifiek, zoals ik eerder al aanhaalde. Dus ik zou me geen illusies maken :p

Iedereen is even special, zeker als je al aangeeft dat je dit hebt weten te bewerkstelligen in de "begin fase", dat maakt de situatie namelijk zeer specifiek, zoals ik eerder al aanhaalde. Dus ik zou me geen illusies maken :p
hahaha wees niet bang, die illusie heb ik niet ;)
ik wil hier puur aangeven dat ik van mening ben dat de randvoorwaarde beter kunnen voor ze gaat kuren. Nu wordt de Anavar als "oplossing" gebruikt ipv aanvulling.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben van mening dat een kuur zeker positief kan zijn. En wees eerlijk het is gewoon mooier.

Tijdens het bulken heb ik geen anavar gebruikt. En als je goed hebt gelezen, lees je duidelijk dat ik een keuze heb gemaakt. Ik ben aan het cutten. Ik train ernaast hard en de bijwerking van de anavar is dat ik en vet verlies maar ondertussen spiermassa erbij krijg. Win win situatie als je het mij vraagt.
Over alles wat jij noemt heb ik nagedacht. Is geen toegevoegde waarde voor deze log. Deze log gaat over of anavar kan ondersteunen bij een vrouw om vet te verliezen.
En vooralsnog is de conclusie een dikke JA

Dat gear kan ondersteunen is algemeen bekend, ik denk eerder dat het loggen van bijwerkingen iets van zin kan geven aan dit log. Verder gaat het allemaal goed zo te lezen, goed voor jou dat je nu wel je voeding en training in orde hebt. Succes verder!

Terug
Naar boven