MuscleMeat

kuurlog anavar vrouw

interessant, ik lees mee

Misschien kun je wat pics van je huidige status delen.

Denk dat je dan wat beter advies zult ontvangen en het is niet dat iemand van hier je zal herkennen op straat? :rolleyes:

Heb mijn bedenkingen op de manier waarop, maar vind het stoer dat je dit durft te delen. Er zijn niet veel vrouwen die hierover loggen en daarom des te interessanter. Ben benieuwd wat het voor je doet de komende weken.

Ik denk dat de bedenkingen voor TS wel duidelijk zijn nu. Laten we dit log schoon houden zodat de focus ligt op de progressie. Dit kan echt een aanvulling en meerwaarde zijn voor het forum als er een degelijk anavar log is voor vrouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb mijn bedenkingen op de manier waarop, maar vind het stoer dat je dit durft te delen. Er zijn niet veel vrouwen die hierover loggen en daarom des te interessanter. Ben benieuwd wat het voor je doet de komende weken.

Ik denk dat de bedenkingen voor TS wel duidelijk zijn nu. Laten we dit log schoon houden zodat de focus ligt op de progressie. Dit kan echt een aanvulling en meerwaarde zijn voor het forum als er een degelijk anavar log is voor vrouwen.
Dank je voor je reactie. Op dit moment is het gebruik van Anabolen een grote misser als je al niet een laag ver percentage hebt. En ik vind dat vreemd omdat anabolen juist de vetverbranding ondersteunen en verbeteren. Tenminste dat lees ik overal. Vandaar mijn poging.

Dit gaat toch geen degelijk anavar log worden? TS weet duidelijk niet hoe je überhaupt moet cutten, hiernaast gaat 2x2,5 mg amper wat doen.. er is ook nog iets als afbraak... dan blijft er niets de moeite waard om te nemen imo. Was het nou een log geweest waarin iemand wel wist wat die deed dan waren de reacties anders en was het inderdaad een meerwaarde voor het forum. Iemand die maar wat aankloot en vervolgens naar de middelen gaat grijpen kan je niet serieus nemen.
Maar goed, alsnog IN voor het vermaak.

Aan TS advies om deze even door te lezen en mogelijk het proces te heroverwegen

Terug
Naar boven