Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zou weleens een interessant log kunnen worden.
Als de gevestigde orde TS niet gelijk wegpest ofc, ik volg zo lang het duurt no pun intended.

got itIk ben niet zomaar weg te pestenDit zou weleens een interessant log kunnen worden.
Als de gevestigde orde TS niet gelijk wegpest ofc, ik volg zo lang het duurt no pun intended.
Dat hebben we vaker gehoord
Misschien kun je wat pics van je huidige status delen.
Advies op basis van foto’s?Denk dat je dan wat beter advies zult ontvangen en het is niet dat iemand van hier je zal herkennen op straat?![]()
Wat voor advies zou ik dan ontvangen op basis van mijn foto’s die ik niet kan ontvangen op basis van de informatie die ik heb gegeven?
Dank je voor je reactie. Op dit moment is het gebruik van Anabolen een grote misser als je al niet een laag ver percentage hebt. En ik vind dat vreemd omdat anabolen juist de vetverbranding ondersteunen en verbeteren. Tenminste dat lees ik overal. Vandaar mijn poging.Heb mijn bedenkingen op de manier waarop, maar vind het stoer dat je dit durft te delen. Er zijn niet veel vrouwen die hierover loggen en daarom des te interessanter. Ben benieuwd wat het voor je doet de komende weken.
Ik denk dat de bedenkingen voor TS wel duidelijk zijn nu. Laten we dit log schoon houden zodat de focus ligt op de progressie. Dit kan echt een aanvulling en meerwaarde zijn voor het forum als er een degelijk anavar log is voor vrouwen.
Heb mijn bedenkingen op de manier waarop, maar vind het stoer dat je dit durft te delen. Er zijn niet veel vrouwen die hierover loggen en daarom des te interessanter. Ben benieuwd wat het voor je doet de komende weken.
Ik denk dat de bedenkingen voor TS wel duidelijk zijn nu. Laten we dit log schoon houden zodat de focus ligt op de progressie. Dit kan echt een aanvulling en meerwaarde zijn voor het forum als er een degelijk anavar log is voor vrouwen.