MuscleMeat

kuurlog anavar vrouw

Dank je voor je reactie. Op dit moment is het gebruik van Anabolen een grote misser als je al niet een laag ver percentage hebt. En ik vind dat vreemd omdat anabolen juist de vetverbranding ondersteunen en verbeteren. Tenminste dat lees ik overal. Vandaar mijn poging.

Klopt ook helemaal, maar omdat het tegen de gevestigde orde in gaat, zul je hierop afgerekend worden en ben je voer voor andersdenkenden die hierbij in de volle meerderheid zijn. Je zult daar beter meteen aan wennen, want dat gaat nooit anders worden, het gebruik van Anabolen is voor mannen al nog steeds een groot taboe en voor vrouwen mag je daar gerust een factor 10 doen. Mooi ook om te zien hoe schijnheilig er hier veel gebruikers afkeurend reageren. Eigenlijk een beetje net zoals de beachboy topics in de lente, als de winstrol kuurtjes niet aan te slepen zijn voor de sixpack strijders.

Anabolen worden in de regel niet vaak gebruikt om in vetpercentage te zakken, daar zijn voeding, cardio en eventueel fatburners een goede basis voor. Maar dat wil niet zeggen dat het niet alsnog op grote schaal gedaan wordt. Zeker bij de mannen is dit een veelvoorkomend fenomeen. Je delft hier puur het onderspit omdat je een vrouw bent en men het idee heeft dat je je nog niet goed hebt ingelezen over de eventuele gevolgen van het gebruik van Anavar. Gelukkig heb je het wel over standaard doseringen voor een vrouw, startende met 5mg per dag, om te kijken wat het met je doet.

Dit gaat toch geen degelijk anavar log worden? TS weet duidelijk niet hoe je überhaupt moet cutten, hiernaast gaat 2x2,5 mg amper wat doen.. er is ook nog iets als afbraak... dan blijft er niets de moeite waard om te nemen imo. Was het nou een log geweest waarin iemand wel wist wat die deed dan waren de reacties anders en was het inderdaad een meerwaarde voor het forum. Iemand die maar wat aankloot en vervolgens naar de middelen gaat grijpen kan je niet serieus nemen.
Maar goed, alsnog IN voor het vermaak.

Hoeveel mannen kloten er hier op het forum maar wat aan en grijpen naar de middelen? :dunno: Het merendeel hoor ;)

Onderschat ook niet de toegevoegde waarde van 5-10mg Anavar per dag voor vrouwen, je verkijkt je hier lelijk op als je denkt dat dit geen zoden aan de dijk gaat zetten.

Onderschat ook niet de toegevoegde waarde van 5-10mg Anavar per dag voor vrouwen, je verkijkt je hier lelijk op als je denkt dat dit geen zoden aan de dijk gaat zetten.

ja maar wij zetten 2gr :roflol: dan valt die 5mg reuzen mee

en idd als het doel puur afvallen is zou ik eerder grijpen naar vet burners naast een goed dieet,cardio

ja maar wij zetten 2gr :roflol: dan valt die 5mg reuzen mee

en idd als het doel puur afvallen is zou ik eerder grijpen naar vet burners naast een goed dieet,cardio

Je kunt mannen en vrouwen ook niet vergelijken op dit vlak.
Met fat burners gaat ze haar eventuele massa niet behouden en wordt ze nog meer katabool dan een vrouw gemiddeld al is. Mannen zetten doorgaans fatburners naast een degelijke stack aan AAS.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt mannen en vrouwen ook niet vergelijken op dit vlak.
Met fat burners gaat ze haar eventuele massa niet behouden en wordt ze nog meer katabool dan een vrouw gemiddeld al is. Mannen zetten doorgaans fatburners naast een degelijke stack aan AAS.

Hé hé eindelijk een fatsoenlijk verhaal. Ik was benieuwd of er nog iemand begrip zou kunnen opbrengen voor mijn poging en of er iemand was die door al het scheinheilige gedrag heen zou kijken.
Ik heb geen aanvullingen op wat jij zegt. Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk, en hoop, dat de 5mg net die extra ondersteuning geeft in het afvallen en daarbij behouden van mijn spiermassa.
En het ingaan tegen de gevestigde orde ben ik wel iets aan gewend. Doe het bijna overal.

Before pics?

Hé hé eindelijk een fatsoenlijk verhaal. Ik was benieuwd of er nog iemand begrip zou kunnen opbrengen voor mijn poging en of er iemand was die door al het scheinheilige gedrag heen zou kijken.
Ik heb geen aanvullingen op wat jij zegt. Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk, en hoop, dat de 5mg net die extra ondersteuning geeft in het afvallen en daarbij behouden van mijn spiermassa.
En het ingaan tegen de gevestigde orde ben ik wel iets aan gewend. Doe het bijna overal.

voor vrouwen is 5/10mg meer dan zat met een goed dieet,cardio + wat anavar kom je al een heel eind natuurlijk kan dit ook zonder anavar maar hé uiteindelijk zijn we allemaal mensen en kiezen we voor het snelle weg

Heb je bloedonderzoek laten doen vooraf? Als je voeding/slaap/training naar je weten op orde is is het namelijk vreemd dat er niet meer resultaat zichtbaar is in deze lange cut.

Heb je bloedonderzoek laten doen vooraf? Als je voeding/slaap/training naar je weten op orde is is het namelijk vreemd dat er niet meer resultaat zichtbaar is in deze lange cut.
Ja zeker. Alle waardes waren goed. Ook mijn hart is helemaal in orde.
De slechte resultaten hebben ook te maken met stress tussendoor en een korte “terugval” van 2 weken

Ja zeker. Alle waardes waren goed. Ook mijn hart is helemaal in orde.
De slechte resultaten hebben ook te maken met stress tussendoor en een korte “terugval” van 2 weken

stress is het ergste wat er is, ik heb regelmatig stress in mijn leven en heel snel ook. In periodes waar ik echt stress had kon ik trainen/goed eten/spuiten wat ik wou maar gebeurde er weinig. Momenteel is dit velen stukken beter en gaat alles ook goed (zit lekkerder in me vel).

Klopt ook helemaal, maar omdat het tegen de gevestigde orde in gaat, zul je hierop afgerekend worden en ben je voer voor andersdenkenden die hierbij in de volle meerderheid zijn. Je zult daar beter meteen aan wennen, want dat gaat nooit anders worden, het gebruik van Anabolen is voor mannen al nog steeds een groot taboe en voor vrouwen mag je daar gerust een factor 10 doen. Mooi ook om te zien hoe schijnheilig er hier veel gebruikers afkeurend reageren. Eigenlijk een beetje net zoals de beachboy topics in de lente, als de winstrol kuurtjes niet aan te slepen zijn voor de sixpack strijders.

Anabolen worden in de regel niet vaak gebruikt om in vetpercentage te zakken, daar zijn voeding, cardio en eventueel fatburners een goede basis voor. Maar dat wil niet zeggen dat het niet alsnog op grote schaal gedaan wordt. Zeker bij de mannen is dit een veelvoorkomend fenomeen. Je delft hier puur het onderspit omdat je een vrouw bent en men het idee heeft dat je je nog niet goed hebt ingelezen over de eventuele gevolgen van het gebruik van Anavar. Gelukkig heb je het wel over standaard doseringen voor een vrouw, startende met 5mg per dag, om te kijken wat het met je doet.

Hoeveel mannen kloten er hier op het forum maar wat aan en grijpen naar de middelen? :dunno: Het merendeel hoor ;)

Goh, en die krijgen van mij dezelfde behandeling. Weet je niet hoe je moet cutten dan moet je niet wanhopig naar middelen gaan grijpen. Eerst uitzoeken waar het mis gaat, pas als je het spelletje begrijpt zou je de overweging kunnen maken. Als gebruiker zou jij beter moeten weten. Of voel jij aangesproken wegens @HillR ?

Goh, en die krijgen van mij dezelfde behandeling. Weet je niet hoe je moet cutten dan moet je niet wanhopig naar middelen gaan grijpen. Eerst uitzoeken waar het mis gaat, pas als je het spelletje begrijpt zou je de overweging kunnen maken. Als gebruiker zou jij beter moeten weten. Of voel jij aangesproken wegens @HillR ?

En dat is ook je goed recht natuurlijk ;) Neemt niet weg dat we weleens wat zuiniger mogen zijn op informatie die ons toekomt inzake vrouwen en AAS. Er is namelijk al zo weinig bekend. Verder is het naief om te denken dat het meerendeel eerst het spelletje gaat uitvinden en pas op 95%+ van de natty maximaal haalbare status naar de AAS gaat grijpen. Je weet zelf ook dat het omgekeerde waar is en 95% de korte weg verkiest. Maar goed als je zo graag wilt vingerwijzen prima natuurlijk.

Natuurlijk weet ik beter, maar heb ik het zelf zo gedaan? Nee. Daar kom ik ook gewoon voor uit, lekker belangrijk wat anderen daarvan vinden.

Niet in het bijzonder vanwege @HillR, wel in het bijzonder vanwege het eeuwige hypocriete gedoe hier rondom AAS. Er zijn twee uitersten, maar iemand die zich erover inleest en extra hulp zoekt bij het bereiken van een doel daarbij zouden we imo niet zo hard moeten veroordelen. In de ideale wereld zou iedereen zijn voeding, training, rust, stressniveau's op 110% hebben en erbij lopen als een Ripped motherfucker. In de echte wereld gebruikt nu eenmaal een klein aandeel van de sporters AAS en zie je van een groot deel ervan niet terug dat ze überhaupt AAS gebruiken. Dat zijn gewoon feiten, maar we hebben meer aan elkaars hulp op dit forum dan een wijzend vingertje toch? En ja ik maak me ook vaak genoeg schuldig aan vingerwijzen in de AAS sectie op beachboys met hun winny only, maar dan is de context wel heel anders dan hier.

@HillR zit ook gewoon stiekem in het medicijnenkastje van @Punjab

Kan ik misschien iets voor je doen? :dunno:

Ik leef op 1400 a 1500 kcal per dag. (houdt dit nauw bij in een schema)
En heb een balans van 30% eiwit, 50% koolhydraten & 20% vet.
Wat is je onderhoud?
wat zijn de macro's in grammen?

Training vandaag (startpunt) bovenlijf
Over 6 weken doe ik deze training exact zo en kijk ik naar de progressie.
hoe vaak train je per week?
doe je elke keer exact dezelfde training?
ga je wel de gewichten verhogen of hou je dit gelijk?

• Like
Waarderingen: Vonk
Neemt niet weg dat we weleens wat zuiniger mogen zijn op informatie die ons toekomt inzake vrouwen en AAS. Er is namelijk al zo weinig bekend.

Hier ben ik het mee eens. Maar redeneren als in anderen zijn ook vaak verkeerd begonnen gaat er bij mij niet in. Volgens mij zijn mijn reacties juist informatief voor TS, i.p.v. zich lopen verschuilen achter haar punani kan ze er ook wat mee doen. Ze komt hier toch om haar in te lezen en extra hulp te zoeken? Snap niet zo goed wat dit met vingertje wijzen te maken heeft, maar als dat zo opgevat wordt dan so be it :shrug:

• Like
Waarderingen: Vonk
stress is het ergste wat er is, ik heb regelmatig stress in mijn leven en heel snel ook. In periodes waar ik echt stress had kon ik trainen/goed eten/spuiten wat ik wou maar gebeurde er weinig. Momenteel is dit velen stukken beter en gaat alles ook goed (zit lekkerder in me vel).
Nou precies mijn punt. Het heeft zoveel invloed!

Terug
Naar boven