- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Dank je voor je reactie. Op dit moment is het gebruik van Anabolen een grote misser als je al niet een laag ver percentage hebt. En ik vind dat vreemd omdat anabolen juist de vetverbranding ondersteunen en verbeteren. Tenminste dat lees ik overal. Vandaar mijn poging.
Klopt ook helemaal, maar omdat het tegen de gevestigde orde in gaat, zul je hierop afgerekend worden en ben je voer voor andersdenkenden die hierbij in de volle meerderheid zijn. Je zult daar beter meteen aan wennen, want dat gaat nooit anders worden, het gebruik van Anabolen is voor mannen al nog steeds een groot taboe en voor vrouwen mag je daar gerust een factor 10 doen. Mooi ook om te zien hoe schijnheilig er hier veel gebruikers afkeurend reageren. Eigenlijk een beetje net zoals de beachboy topics in de lente, als de winstrol kuurtjes niet aan te slepen zijn voor de sixpack strijders.
Anabolen worden in de regel niet vaak gebruikt om in vetpercentage te zakken, daar zijn voeding, cardio en eventueel fatburners een goede basis voor. Maar dat wil niet zeggen dat het niet alsnog op grote schaal gedaan wordt. Zeker bij de mannen is dit een veelvoorkomend fenomeen. Je delft hier puur het onderspit omdat je een vrouw bent en men het idee heeft dat je je nog niet goed hebt ingelezen over de eventuele gevolgen van het gebruik van Anavar. Gelukkig heb je het wel over standaard doseringen voor een vrouw, startende met 5mg per dag, om te kijken wat het met je doet.
Dit gaat toch geen degelijk anavar log worden? TS weet duidelijk niet hoe je überhaupt moet cutten, hiernaast gaat 2x2,5 mg amper wat doen.. er is ook nog iets als afbraak... dan blijft er niets de moeite waard om te nemen imo. Was het nou een log geweest waarin iemand wel wist wat die deed dan waren de reacties anders en was het inderdaad een meerwaarde voor het forum. Iemand die maar wat aankloot en vervolgens naar de middelen gaat grijpen kan je niet serieus nemen.
Maar goed, alsnog IN voor het vermaak.
Hoeveel mannen kloten er hier op het forum maar wat aan en grijpen naar de middelen?
Het merendeel hoor 
Onderschat ook niet de toegevoegde waarde van 5-10mg Anavar per dag voor vrouwen, je verkijkt je hier lelijk op als je denkt dat dit geen zoden aan de dijk gaat zetten.

dan valt die 5mg reuzen mee