MuscleMeat

kuurlog anavar vrouw

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je onderhoud?
wat zijn de macro's in grammen?

hoe vaak train je per week?
doe je elke keer exact dezelfde training?
ga je wel de gewichten verhogen of hou je dit gelijk?

Mijn onderhoud ligt op ongeveer 1850
Macros is grammen nu zijn:
Eiwit: 130
Koolhydraten: 165 correctie: 65
Vetten: 18 correctie: 70 gram

ik train 3 keer per week vast en soms een extra dag.
heb nu een trainingsschema waarbij dag 1 boven lijf is. Dag 2 onderlijf en dag 3 cardio en full body basis (elke spiergroep 1 oefening)
Dit hou ik 6 weken vast en wissel dan in oefeningen. Qua gewicht verhoog ik zodra ik 4x8 kan uitvoeren op gewicht om de keer daarna er gewicht bij doe en dan 4x6. Dit bouw ik weer uit naar 4x8 enzovoort. Gemiddeld gaat er elke week gewicht bij.

Laatst bewerkt:
Hm, ik denk dat de meesten willen zeggen dat je nog meer zou kunnen halen uit cutten/bulken - training - cardio - slaap - stress...
Zeker cutten/bulken en trainen is van lange adem, het is geen sprint hé, dus als je daar pakweg 3-5j het maximale uitgehaald hebt, en van elk onderdeel goed weet wat het met je doet en alles 90-100% daarvan op orde is, dat je dán gaat testen wat de effecten zijn van AAS of andere middelen, dan weet je ook dat de progressie aan die middelen behoort, nu weet je het eerlijk gezegd niet hé...
Kan van de Anavar zijn, kan van de training zijn, kan van... zijn

Nu het is geen geschreven wet hé die zegt dat je het zo zou moeten doen, iedereen is daar toch vrij in, hoe hard ze hier ook roepen ;)

Toch succes met je doelen en inzet :thumb:

Mijn onderhoud ligt op ongeveer 1850
Macros is grammen nu zijn:
Eiwit: 130
Koolhydraten: 165
Vetten: 18

ik train 3 keer per week vast en soms een extra dag.
heb nu een trainingsschema waarbij dag 1 boven lijf is. Dag 2 onderlijf en dag 3 cardio en full body basis (elke spiergroep 1 oefening)
Dit hou ik 6 weken vast en wissel dan in oefeningen. Qua gewicht verhoog ik zodra ik 4x8 kan uitvoeren op gewicht om de keer daarna er gewicht bij doe en dan 4x6. Dit bouw ik weer uit naar 4x8 enzovoort. Gemiddeld gaat er elke week gewicht bij.
Vetten lijkt me wat aan de lage kant. De experts kunnen je daar vast meer over vertellen. Succes iig!

Vetten inderdaad erg laag. Vanwaar de keuze daarvoor?
Ik heb overal gelezen dat de balans 30%,50%,20% moet zijn. Vandaar de keuze. Met mijn kcal intake kom ik dan op 18 gram vetten. Correctie 30 gram vetten

maar als jij andere informatie heb, ik hoor het graag.

130 gram eiwit, 165 gram koolhydraten en 18 gram vetten zijn samen trouwens maar ~1350 kcals dus wat dat betreft zul je denk ik ergens een fout gemaakt hebben.
ik kom nooit precies aan die waardes. Ga er altijd ben iets over heen. Vb gister:

132 gram eiwit. 165 gram koolhydraten, 32 gram vetten.
Ik zie net trouwens dat vetten niet klopt. Had een verkeerde waarde afgelezen. 30 gram is uitgangspunt.

Ongeveer 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht, 1 gram vet per kg lichaamsgewicht en de rest koolhydraten. Voor jou betekent dat 140 gram eiwit, 70 gram vet en 165 gram koolhydraten als je graag 1850 kcals wilt eten.
Ik wil op 1450 kcal uitkomen Max

Zelfs 30 gram als uitgangspunt qua vetten is veel te weinig. Zeker als dit structureel het geval is, af en toe kan wel, maar je hebt minimaal 1 gram vet per kg lichaamsgewicht nodig.

Dat is voor je hormoonhuishouding e.d. erg belangrijk, zeker als je van plan bent om met je hormoonhuishouding te spelen door anavar te gebruiken is het wel van belang dat je alle andere zaken eerst op orde hebt.

Het is niet zo dat als je anavar gebruikt je opeens maar shredded en buff wordt. Gains en vetverlies worden nog altijd bepaald door voeding en beweging. Anavar is slechts een hulpmiddel, maar gaat niet opeens ervoor zorgen dat je nu wel vet gaat verliezen als je de rest niet op orde brengt (dus ook je stress e.d.!)

Zelfs 30 gram als uitgangspunt qua vetten is veel te weinig. Zeker als dit structureel het geval is, af en toe kan wel, maar je hebt minimaal 1 gram vet per kg lichaamsgewicht nodig.

Dat is voor je hormoonhuishouding e.d. erg belangrijk, zeker als je van plan bent om met je hormoonhuishouding te spelen door anavar te gebruiken is het wel van belang dat je alle andere zaken eerst op orde hebt.

Het is niet zo dat als je anavar gebruikt je opeens maar shredded en buff wordt. Gains en vetverlies worden nog altijd bepaald door voeding en beweging. Anavar is slechts een hulpmiddel, maar gaat niet opeens ervoor zorgen dat je nu wel vet gaat verliezen als je de rest niet op orde brengt (dus ook je stress e.d.!)
Ik begrijp dat het een hulpmiddel is.

Ik ga mijn voeding schema aanpassen.
mij ben alleen nog wel benieuwd waarom je zoveel vetten nodig hebt. Ik vind het ook gek dat ik overal lees dat je laag in de vetten moet zitten.

Dus minder koolhydraten en meer vetten.
vanwaar de vetten zo hoog dan?

Het is niet hoog, het is normaal..

Voor je hormoonhuishouding is het o.a. van belang dat je genoeg vetten binnenkrijgt (zeker als vrouw zijnde!), maar dat heeft iets minder belang als je aan de Anavar gaat, daarmee gaat jouw hormoonhuishouding sowieso op de schop.

Ik begrijp dat het een hulpmiddel is.

Ik ga mijn voeding schema aanpassen.
mij ben alleen nog wel benieuwd waarom je zoveel vetten nodig hebt. Ik vind het ook gek dat ik overal lees dat je laag in de vetten moet zitten.

Je zult moeten leren dat niet alles wat je leest evenveel waarheid bevat en dat elk lichaam anders is en anders reageert op verhouding van vet/eiwit/kh inzake jouw metabolisme. Geen mens vaart even wel met exact hetzelfde schema onder exact dezelfde voorwaarden.

Je zult moeten leren dat niet alles wat je leest evenveel waarheid bevat en dat elk lichaam anders is en anders reageert op verhouding van vet/eiwit/kh inzake jouw metabolisme. Geen mens vaart even wel met exact hetzelfde schema onder exact dezelfde voorwaarden.
Duidelijk. Dank je. Ik had verwacht dat als er op meerdere plekken hetzelfde wordt benoemd het dicht bij de waarheid in de buurt komt.
Fijn dat ik dan alsnog deze log ben begonnen. Nu kan ik in de beginfase mijn voeding aan gaan passen.

Dan is het wellicht het overwegen waard om je koolhydraten wat hoger te zetten en je kcal bijvoorbeeld toch op 1850 te zetten en dit te compenseren met extra cardio.
Ga het eerst proberen met de nieuwe info. Als ik na 1,5 week helemaal gek word ga ik het aanpassen. Eerst even doorzetten. Het is geen makkelijke strijd natuurlijk.

Maar foto's?

Ga het eerst proberen met de nieuwe info. Als ik na 1,5 week helemaal gek word ga ik het aanpassen. Eerst even doorzetten. Het is geen makkelijke strijd natuurlijk.

Fijn dat we een positieve bijdrage hebben kunnen leveren! Dank aan diegenen die commentaar en opmerkingen hebben geleverd.

Even voor de helderheid, het gaat me er niet om dat het hier om een vrouw gaat. Het gaat me erom dat we hier te maken hebben met een schaarste in dit gebied. Al ging het over broodjes pindakaas, I don't care. In dit geval betreft het dan een log van een vrouw m.b.t. anavar, prima. Fijn dat niet iemand meteen tot de grond is afgebrand maar op weg is geholpen om haar proces tot een mogelijk succes te maken.

Het zou mooi zijn als TS in dit log van week tot week een overzicht kan bijhouden van sides, ervaringen, opmerkelijkheden, etc. Denk dat veel dames daar profijt bij zouden kunnen hebben.

Terug
Naar boven