MuscleMeat

kuurlog anavar vrouw

• Topic Starter Topic Starter
Fijn dat we een positieve bijdrage hebben kunnen leveren! Dank aan diegenen die commentaar en opmerkingen hebben geleverd.

Even voor de helderheid, het gaat me er niet om dat het hier om een vrouw gaat. Het gaat me erom dat we hier te maken hebben met een schaarste in dit gebied. Al ging het over broodjes pindakaas, I don't care. In dit geval betreft het dan een log van een vrouw m.b.t. anavar, prima. Fijn dat niet iemand meteen tot de grond is afgebrand maar op weg is geholpen om haar proces tot een mogelijk succes te maken.

Het zou mooi zijn als TS in dit log van week tot week een overzicht kan bijhouden van sides, ervaringen, opmerkelijkheden, etc. Denk dat veel dames daar profijt bij zouden kunnen hebben.
Yes helemaal eens.
Ik ga mijn best doen zo volledig mogelijk te loggen en antwoord te geven op alle (serieuze) vragen.

Wanneer begint het log nu eens?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Interessant, in!

Zo even bijgelezen en zie dat je je voeding al aan gaat passen. Das mooi. Je heb echt je vetten nodig voor je hormonen en je vetstofwisseling. En nu al helemaal gezien je je hormonen toch wel een optater gaat geven door anavar gebruik. Vergeet ook niet dat als je low carb gaat en wat meer vetten eet dat vetten vaak meer verzadigen.
Dus mogelijk haal je juist daar ook wat voordeel uit.

In ieder geval ben ik ook wel benieuwd wat het je gaat brengen. Voor een vrouw en om je vet% te verlagen sta ik niet achter het gebruik van anavar omdat het ook veel bijwerkingen kan hebben die schadelijk zijn. En in mijn ogen is gezondheid toch iets wat boven aas gebruik staat.
Maar evengoed ben ik wel benieuwd hoe het zal gaan en wat het je brengt. En waar nodig wil ik best mijn hulp geven op het gebied van voeding/tips etc.
Ik moet namelijk bekennen dat ik wel eens eerder een vrouw qua voeding heb geholpen die aas ging gebruiken. Zij heeft het alleen nooit doorgezet.

Dus succes en keep us posted. :)

• Like
Waarderingen: LM
Zo even bijgelezen en zie dat je je voeding al aan gaat passen. Das mooi. Je heb echt je vetten nodig voor je hormonen en je vetstofwisseling. En nu al helemaal gezien je je hormonen toch wel een optater gaat geven door anavar gebruik. Vergeet ook niet dat als je low carb gaat en wat meer vetten eet dat vetten vaak meer verzadigen.
Dus mogelijk haal je juist daar ook wat voordeel uit.

In ieder geval ben ik ook wel benieuwd wat het je gaat brengen. Voor een vrouw en om je vet% te verlagen sta ik niet achter het gebruik van anavar omdat het ook veel bijwerkingen kan hebben die schadelijk zijn. En in mijn ogen is gezondheid toch iets wat boven aas gebruik staat.
Maar evengoed ben ik wel benieuwd hoe het zal gaan en wat het je brengt. En waar nodig wil ik best mijn hulp geven op het gebied van voeding/tips etc.
Ik moet namelijk bekennen dat ik wel eens eerder een vrouw qua voeding heb geholpen die aas ging gebruiken. Zij heeft het alleen nooit doorgezet.

Dus succes en keep us posted. :)
Hi,

Fijn die info over de vetten. Ik hoop dat het inderdaad dat effect heeft!
En dank je voor je aanbod. Als ik vragen heb zal ik ze stellen.

Ik dacht dat dit een log was. Gaat er nog wat gebeuren of?:dunno:

• Like
Waarderingen: 040B
@DoueS Je bent nu 5 dagen bezig? hoe gaan de trainingen?

Ik begrijp dat het een hulpmiddel is.

Ik ga mijn voeding schema aanpassen.
mij ben alleen nog wel benieuwd waarom je zoveel vetten nodig hebt. Ik vind het ook gek dat ik overal lees dat je laag in de vetten moet zitten.
Vetten zijn ook belangrijk zoals gezegd voor de hormoonhuishouding, vergeet niet dat je lichaam al een chemische fabriek is zonder dat je er iets instopt. Werkt deze niet goed kan het onder andere ook je gemoedstoestand beïnvloeden. En waar ging t ook alweer mis onder andere tijdens je cut....?

Succes!

In.

@DoueS Je bent nu 5 dagen bezig? hoe gaan de trainingen?

Even een korte log vandaag. Was van plan om morgen uitgebreid te loggen. Ik heb voornamelijk dinsdag de tijd om rustig te loggen en dat zal ik dus voortaan doen.

Dag 1&2 voelde goed. Geen bijzonderheden behalve meer energie en positiever dan anders. Ook anders dan verwacht omdat ik overal lees dat je juist agressiever kan worden van een kuur.

Dag 3&4:
dag 3: training. Vooral benen en cardio

bijwerkingen
Nog geen bijwerking. Huid voelt goed.

Emotioneel
Wel 1 flinke huilbui gehad. Maar qua situatie zou die ook zijn voorgevallen zonder AAS.
Daarnaast opvallen vrolijk en positief. Heb veel geduld. Terwijl ik juist het tegenovergestelde zou verwachten op basis van de bekende informatie.

Spierpijn:
Spierpijn is niet meer of minder aanwezig na de training op dag 3.
Dag 4 voelen ik mijn benen erger dan anders.

Energie en hongergevoel:
Wel vele malen minder trek. Vol gevoel door de dag heen en bomvol energie.

Gewicht is met 0,9 gram gedaald. Mijn vrouw schrok zich wezenloos van mijn biceps gisteren toen ik onze kleine jonge optilde. Ik zie zelf ook dat die langer vol blijven na de training.

Zoals ik gister al zei ben ik in. Ben namelijk heel erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. Ik zelf vind dat je al erg snel naar hulpmiddelen grijpt. In mijn optiek doe je dit pas als je al jaaaaaren trained en gewoon echt vastloopt en hierbij alles al hebt geprobeerd. Er zijn zoveel dingen waar aan gewerkt kan worden wanneer een cut niet gaat zoals gewild. En ik zeg dat niet omdat je een vrouw bent en na 1,5 jaar naar anavar grijpt. Ik vind het gewoon zonde.
Maar dat is mijn mening, en al velen hebben hun mening gegeven, maar zoals je al zei: je doet het toch. Ik heb daarbij ook te weinig kennis van prestatiebevorderende middelen.
Ik wens je heel veel succes, en ik blijf volgen. Ben wel benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen.
Wat misschien wel interressant is om een keer te kijken: (wel met een korreltje zout nemen ook)

Ja zeker. Alle waardes waren goed. Ook mijn hart is helemaal in orde.
De slechte resultaten hebben ook te maken met stress tussendoor en een korte “terugval” van 2 weken

Heb je ondertussen wel een oplossing gevonden voor de stress? Want dat ga je niet kunnen compenseren met aas, denk ik.

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven