DoueS
Cool Novice
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 27%
Ben ik nog niet over uit. Zie de toegevoegde waarde er nog niet van in. Wellicht later.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik nog niet over uit. Zie de toegevoegde waarde er nog niet van in. Wellicht later.
Yes helemaal eens.Fijn dat we een positieve bijdrage hebben kunnen leveren! Dank aan diegenen die commentaar en opmerkingen hebben geleverd.
Even voor de helderheid, het gaat me er niet om dat het hier om een vrouw gaat. Het gaat me erom dat we hier te maken hebben met een schaarste in dit gebied. Al ging het over broodjes pindakaas, I don't care. In dit geval betreft het dan een log van een vrouw m.b.t. anavar, prima. Fijn dat niet iemand meteen tot de grond is afgebrand maar op weg is geholpen om haar proces tot een mogelijk succes te maken.
Het zou mooi zijn als TS in dit log van week tot week een overzicht kan bijhouden van sides, ervaringen, opmerkelijkheden, etc. Denk dat veel dames daar profijt bij zouden kunnen hebben.

Hi,Zo even bijgelezen en zie dat je je voeding al aan gaat passen. Das mooi. Je heb echt je vetten nodig voor je hormonen en je vetstofwisseling. En nu al helemaal gezien je je hormonen toch wel een optater gaat geven door anavar gebruik. Vergeet ook niet dat als je low carb gaat en wat meer vetten eet dat vetten vaak meer verzadigen.
Dus mogelijk haal je juist daar ook wat voordeel uit.
In ieder geval ben ik ook wel benieuwd wat het je gaat brengen. Voor een vrouw en om je vet% te verlagen sta ik niet achter het gebruik van anavar omdat het ook veel bijwerkingen kan hebben die schadelijk zijn. En in mijn ogen is gezondheid toch iets wat boven aas gebruik staat.
Maar evengoed ben ik wel benieuwd hoe het zal gaan en wat het je brengt. En waar nodig wil ik best mijn hulp geven op het gebied van voeding/tips etc.
Ik moet namelijk bekennen dat ik wel eens eerder een vrouw qua voeding heb geholpen die aas ging gebruiken. Zij heeft het alleen nooit doorgezet.
Dus succes en keep us posted.![]()
Vetten zijn ook belangrijk zoals gezegd voor de hormoonhuishouding, vergeet niet dat je lichaam al een chemische fabriek is zonder dat je er iets instopt. Werkt deze niet goed kan het onder andere ook je gemoedstoestand beïnvloeden. En waar ging t ook alweer mis onder andere tijdens je cut....?Ik begrijp dat het een hulpmiddel is.
Ik ga mijn voeding schema aanpassen.
mij ben alleen nog wel benieuwd waarom je zoveel vetten nodig hebt. Ik vind het ook gek dat ik overal lees dat je laag in de vetten moet zitten.
@DoueS Je bent nu 5 dagen bezig? hoe gaan de trainingen?
Ze is lesbisch scherp
Wat vindt je vrouw van je anavar gebruik? Of houdt ze wel van een bodybuildster-look?Mijn vrouw schrok zich wezenloos van mijn biceps gisteren toen ik onze kleine jonge optilde.
Das wel een erg nauwkeurige weegschaal...

Mijn vrouw schrok zich wezenloos van mijn biceps gisteren toen ik onze kleine jonge optilde

Ja zeker. Alle waardes waren goed. Ook mijn hart is helemaal in orde.
De slechte resultaten hebben ook te maken met stress tussendoor en een korte “terugval” van 2 weken
Die weegschaal moet ik ook hebben.