Fitness Seller

Kuurlog anavar.

Dit inderdaad, dit ga je wel merken in je humeur en libido ben ik bang.. Nouja eigenlijk zou je vriend er bang voor moeten zijn :o

16% valt toch best mee? Zit ook rond de 16.5 nu en ik vind het allemaal best meevallen hoor, ziet er ook gewoon "normaal" uit (of ik ben raar kan ook). Humeur en libido is ook niet veranderd ofzo...

16% valt toch best mee? Zit ook rond de 16.5 nu en ik vind het allemaal best meevallen hoor, ziet er ook gewoon "normaal" uit (of ik ben raar kan ook). Humeur en libido is ook niet veranderd ofzo...

Daar doelen we niet op.. Het gaat om haar voeding en het aantal grammen vet dat ze per dag eet.. Dit is veel te laag :)

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij klopt er iets niet... als je uitgaat van 4 kcal per gram koolhydraten, 4 kcal per gram eiwit, en 9 kcal per gram vet, dan zit je inname rond de 1500 kcal nu en niet rond de 2250 kcal... of zeg ik nu iets heel doms?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb inderdaad het aantal gr vet verkeerd genoteerd!! Bij deze is hij verbeterd en kijk ik de rest ook.nog eens na.

Dat ziet er een stuk gezonder uit :thumbs:

Ik ben nu bijna 3 weken bezig. En ben 0.3 in vet percentage aangekomen. Gewicht is gestegen naar 60. Wat is het advies qua voeding. Zo laten of aanpassen?

Ik ben nu bijna 3 weken bezig. En ben 0.3 in vet percentage aangekomen. Gewicht is gestegen naar 60. Wat is het advies qua voeding. Zo laten of aanpassen?

Je geeft het volgende aan:

Voeding is gelijk gebleven al heb ik af en toe wel wat meer gegeten, maar wel verantwoord. Cardio is er deze week wel bij ingeschoten helaas.

--

Lijkt mij dat je niets hoeft te veranderen, als je baalt van de 0,3% vet zou het enige wat je kunt veranderen het "af en toe wat meer eten" achterwege laten en de cardio er niet bij in laten schieten, dan heb je dat al makkelijk gecovered denk ik?

In mijn ogen ga je goed.. Wat vind je zelf?

In hoeverre is 0,3% verschil in vet meten accuraat?

Je geeft het volgende aan:

Voeding is gelijk gebleven al heb ik af en toe wel wat meer gegeten, maar wel verantwoord. Cardio is er deze week wel bij ingeschoten helaas.

--

Lijkt mij dat je niets hoeft te veranderen, als je baalt van de 0,3% vet zou het enige wat je kunt veranderen het "af en toe wat meer eten" achterwege laten en de cardio er niet bij in laten schieten, dan heb je dat al makkelijk gecovered denk ik?

In mijn ogen ga je goed.. Wat vind je zelf?
Ik heb wel het idee dat het de goede kant op gaat inderdaad. Cardio ga ik weer oppakken als voorheen, maar ivm een kleine operatie mocht/kon dat niet. Dan moet het vetpercentage ook weg goed blijven gaan denk ik.

Mag je niet meetellen als "aangekomen"?
Tuurlijk mag dat, maar zorgen maken om 0,3% terwijl de kans groter is dat het een meetfout betreft ;)

Als ik nu gedurende de dag mijn vp 10x laat meten, durf ik te wedden dat ik er circa 8 verschillende waarden uitkrijg in een bepaald spreidingsgebied.

Wat is nu eigenlijk je doel met de anavar? Afvallen in vet of aankomen in vvm? En als je gaat kuren (als vrouw) dan mag je wat mij betreft 0,0% slacken, niet in voeding en niet in cardio of trainingen overslaan..

Weet je wel echt waar je mee bezig bent?

Ik wil je verder niet bashen hoor, maar wil wel voorkomen dat er een verkeerd beeld ontstaat door je ietwat vage posts en houding. Want als je zo doorgaat ga je aan het einde totaal niet tevreden zijn gok ik.

Ik heb wel het idee dat het de goede kant op gaat inderdaad. Cardio ga ik weer oppakken als voorheen, maar ivm een kleine operatie mocht/kon dat niet. Dan moet het vetpercentage ook weg goed blijven gaan denk ik.

Een operatie gepland tijdens de kuur of was dit onverwacht? Net als wat @Punjab zegt, wat is je doel? Heb je een bepaald iets vastgesteld wat je behaald wilt hebben aan het eind van je kuur?

Ik ben wel met hem eens dat helemaal als vrouw zijnde je alles er uit moet halen tijdens de kuur en je daar volledig voor moet inzetten.. Wat is anders het nut van je lijf bestoken met roids just for fun...

Wat ik wil bereiken is alles eruit halen wat erin zit. Vorig jaar heb ik met een wedstrijd willen meedoen maar wegens overlijden van mijn vader is het er toen niet van gekomen. Ik zou op zich dit jaar met een wedstrijd willen meedoen, maar heb nu een beetje podium vrees omdat ik enorm kritisch op mezelf ben. Mocht ik dus niet het podium op willen, blijft het puur voor mezelf en wil ik alsnog het beste eruit halen. Of ik ooit helemaal tevreden zal zijn, nee, ik heb altijd aandachtspuntjes en daar zal ik niet de enige in zijn gok ik.

Een operatie gepland tijdens de kuur of was dit onverwacht? Net als wat @Punjab zegt, wat is je doel? Heb je een bepaald iets vastgesteld wat je behaald wilt hebben aan het eind van je kuur?

Ik ben wel met hem eens dat helemaal als vrouw zijnde je alles er uit moet halen tijdens de kuur en je daar volledig voor moet inzetten.. Wat is anders het nut van je lijf bestoken met roids just for fun...
Wat de operatie betreft. Dat was zeker niet gepland nu. Ik kan na een week ook weer alles gelukkig. De rest heb ik in een vorig bericht beantwoord.

Dat je nooit tevreden gaat zijn zal ongetwijfeld. Maar als je wel ooit podium ambities heb gehad en ze nu aan de kant zet om die reden is dat toch zonde? Als je voor een wedstrijd gaat, ga je hoe dan ook alles eruit halen wat erin zit, je komt in je allerbeste shape, en ja je gaat altijd dingetjes blijven zien (je billen moeten groter of je rug gespierder of whatever), maar hell je gaat zo zeker zijn van jezelf, ondanks die "tekortkomingen". :)

Ik heb anavar gebruikt samen met primobolan. Het is een veilige kuur.
Ben nu net zelf 1 week begonnen met super susto en winstrol. Tot nu toe geen bijwerkingen die negatief zijn. Maar je voeding zou ik zo laten.

Terug
Naar boven