- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Dit inderdaad, dit ga je wel merken in je humeur en libido ben ik bang.. Nouja eigenlijk zou je vriend er bang voor moeten zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit inderdaad, dit ga je wel merken in je humeur en libido ben ik bang.. Nouja eigenlijk zou je vriend er bang voor moeten zijn![]()
16% valt toch best mee? Zit ook rond de 16.5 nu en ik vind het allemaal best meevallen hoor, ziet er ook gewoon "normaal" uit (of ik ben raar kan ook). Humeur en libido is ook niet veranderd ofzo...

Dit inderdaad.Daar doelen we niet op.. Het gaat om haar voeding en het aantal grammen vet dat ze per dag eet.. Dit is veel te laag![]()
Daar doelen we niet op.. Het gaat om haar voeding en het aantal grammen vet dat ze per dag eet.. Dit is veel te laag![]()

Ik ben nu bijna 3 weken bezig. En ben 0.3 in vet percentage aangekomen. Gewicht is gestegen naar 60. Wat is het advies qua voeding. Zo laten of aanpassen?
Ik heb wel het idee dat het de goede kant op gaat inderdaad. Cardio ga ik weer oppakken als voorheen, maar ivm een kleine operatie mocht/kon dat niet. Dan moet het vetpercentage ook weg goed blijven gaan denk ik.Je geeft het volgende aan:
Voeding is gelijk gebleven al heb ik af en toe wel wat meer gegeten, maar wel verantwoord. Cardio is er deze week wel bij ingeschoten helaas.
--
Lijkt mij dat je niets hoeft te veranderen, als je baalt van de 0,3% vet zou het enige wat je kunt veranderen het "af en toe wat meer eten" achterwege laten en de cardio er niet bij in laten schieten, dan heb je dat al makkelijk gecovered denk ik?
In mijn ogen ga je goed.. Wat vind je zelf?
Mag je niet meetellen als "aangekomen"?In hoeverre is 0,3% verschil in vet meten accuraat?
Tuurlijk mag dat, maar zorgen maken om 0,3% terwijl de kans groter is dat het een meetfout betreft

Ik heb wel het idee dat het de goede kant op gaat inderdaad. Cardio ga ik weer oppakken als voorheen, maar ivm een kleine operatie mocht/kon dat niet. Dan moet het vetpercentage ook weg goed blijven gaan denk ik.
Wat de operatie betreft. Dat was zeker niet gepland nu. Ik kan na een week ook weer alles gelukkig. De rest heb ik in een vorig bericht beantwoord.Een operatie gepland tijdens de kuur of was dit onverwacht? Net als wat @Punjab zegt, wat is je doel? Heb je een bepaald iets vastgesteld wat je behaald wilt hebben aan het eind van je kuur?
Ik ben wel met hem eens dat helemaal als vrouw zijnde je alles er uit moet halen tijdens de kuur en je daar volledig voor moet inzetten.. Wat is anders het nut van je lijf bestoken met roids just for fun...