AndroidHealthClinic

Kuurlog anavar.

Bezoekers in dit topic

Ik heb anavar gebruikt samen met primobolan. Het is een veilige kuur.
Ben nu net zelf 1 week begonnen met super susto en winstrol. Tot nu toe geen bijwerkingen die negatief zijn. Maar je voeding zou ik zo laten.

En ben je een vrouw? Want je profiel zegt man...
 
Ja klopt ben een vrouw. Weet niet hoe het komt dat er man staat. Bij instelling staat ook vrouw en druk je op mijn foto dan man. Heel apart

 
Ja klopt ben een vrouw. Weet niet hoe het komt dat er man staat. Bij instelling staat ook vrouw en druk je op mijn foto dan man. Heel apart
Oké apart haha XD dapper dat je zo een kuur aandurft, niet bang voor bijwerkingen? Heb je ook een log?
 
Nee sorry geen log. Ben ook niet zo bang voor de bijwerkingen . Voordeel van mijn lichaam is dat het meer mannelijke hormonen nodig heeft dan vrouwelijke...

 
Nee sorry geen log. Ben ook niet zo bang voor de bijwerkingen . Voordeel van mijn lichaam is dat het meer mannelijke hormonen nodig heeft dan vrouwelijke...

Hoezo?
Omgebouwd?
 
Nee zo ben ik geboren. Ben zelf al heel mannelijk.

 
Nee zo ben ik geboren. Ben zelf al heel mannelijk.
Maar ben je dan niet bang dat je te mannelijk word? Of vind je dat niet erg, kan ook. Snap alleen niet zo goed wat je dan bedoeld met dat je lichaam het nodig heeft...
Jammer dat je geen log hebt was wel benieuwd! Succes in ieder geval x
 
Ik heb anavar gebruikt samen met primobolan. Het is een veilige kuur.
Ben nu net zelf 1 week begonnen met super susto en winstrol. Tot nu toe geen bijwerkingen die negatief zijn. Maar je voeding zou ik zo laten.



Gezien je profiel pic is je vet % vrij hoog.


Heb je bepaalde doelen met je kuren? Wedstrijd oid?
 
Ben 44 jaar. Ik kom van 89 kg. Weeg nu 73 kg en vet is 25 procent. Ben 1.68 m .
Wil niet onder de 70 kg uitkomen. Wil idd naar minder vet en meer spiermassa. Geen wedstrijden voor mij.

 
Maar waarom gelijk kuren met zo'n gewicht en % en niet gewoon dmv trainen en voeding afvallen.
 
Wie zegt dat ik wil afvallen?Ik wil niet onder de 70 komen. En met een kuur kan je ook droog trainen en je spieren behouden.

 
Wie zegt dat ik wil afvallen?Ik wil niet onder de 70 komen. En met een kuur kan je ook droog trainen en je spieren behouden.

Bedoeld idd droger worden.
Maar goed lekker zelf weten wat je doet natuurlijk maar verwacht geen wonderen van al die aas.
 
Voeding is 80 procent. Alle beetjes helpen.

 
Voeding is 80 procent. Alle beetjes helpen.
Voeding moet 100% zijn. Is de basis.

Ieder voor zich maar ik vind onzin op die manier te kuren met de mogelijke bijwerkingen. Om droger te worden bestaat er zoiets als discipline en wel iets " veiliger" middelen.
Doe je alles zelf of wel begeleiding.
 
Als je het zo onzin vind waarom ben je dan zo nieuwsgierig

 
Als je het zo onzin vind waarom ben je dan zo nieuwsgierig

Mag tegenwoordig niet gewoon wat vragen? Ookal vind ik t onzin. Ben wel benieuwd waarom je naar de aas grijpt terwijl er zoveel zonder te behalen is.
 
Is een te lang verhaal. Ik ben niet 1 maand bezig.
Je kent me niet en discipline motivatie genoeg. Wat je vind van onzin tja dat nodigt ook niet uit om je het verhaal verder te vertellen.

 
Is een te lang verhaal. Ik ben niet 1 maand bezig.
Je kent me niet en discipline motivatie genoeg. Wat je vind van onzin tja dat nodigt ook niet uit om je het verhaal verder te vertellen.

Misschien gelijk bij vertellen een volgende keer ipv je aanmelden kuur te droppen etc?

Succes verder joh
 
Goeie topic hijack :roflol:
 
Beetje laat, maar in Steffke :)! Ben heel erg benieuwd naar je ervaringen en progressie! En ehm...ben wel benieuwd of je uiteindelijk toch een wedstrijd gaat doen. Wie weet dat het toch gaat kriebelen als je progressie ziet? Voor welke klasse zou je willen gaan?
 
Back
Naar boven