MuscleMeat

Kuurlog anavar.

Bezoekers in dit topic

Eiwit bijna dubbele van je carbs ja.

Terwijl je in de bulk zit?
 
Jouw advies is Beter carbs wat verhogen dus? Haha;)
 
eiwitten zijn idd nogal aan de hoge kant. dacht eigenlijk dat je de E en KH per ongeluk verkeerd om had gezet :o
 
eiwitten zijn idd nogal aan de hoge kant. dacht eigenlijk dat je de E en KH per ongeluk verkeerd om had gezet :o
Nee ik heb ze niet omgedraaid. Haha:rolleyes:. Nu ben ik in twijfel. Ik denk dat ik alles even opnieuw ga berekenen en n nieuw schema maak. Maar ik twijfel of de eiwitten omlaag moeten of zo laten en carbs omhoog.
 
Nee ik heb ze niet omgedraaid. Haha:rolleyes:. Nu ben ik in twijfel. Ik denk dat ik alles even opnieuw ga berekenen en n nieuw schema maak. Maar ik twijfel of de eiwitten omlaag moeten of zo laten en carbs omhoog.
Denk dat je icm anavar 1,25 a 1,5gr eiwit per kg bodyweight wel genoeg eiwitten zal hebben derest opvullen met carbs
 
Jouw advies is Beter carbs wat verhogen dus? Haha;)

Persoonlijk (mening) vind ik als je boven onderhoud eet 30% (ongeveer) uit eiwitten zat.
Maar hier zijn natuurlijk ook weer vele meningen over.

Carbs all day :D
 
Nou... Ik ben er even voor gaan zitten vanavond hoor...
Totale kcal is 2318
E: 186
K: 258
V: 60

Ohja... Het enige wat ik trouwens van de anavar krijg is een wat vettere huid. Maar als je dagelijks je huid goed verzorgd, worden het geen puistjes. Dus... Geen problemen:)
 
Macros zien er wel beter uit zo.

Vettere huid idd een side, maar vrouwen hebben daar vast wel middeltjes voor :)
 
Nou... Ik ben er even voor gaan zitten vanavond hoor...
Totale kcal is 2318
E: 186
K: 258
V: 60

Ohja... Het enige wat ik trouwens van de anavar krijg is een wat vettere huid. Maar als je dagelijks je huid goed verzorgd, worden het geen puistjes. Dus... Geen problemen:)

Persoonlijk zou ik dit prefereren boven je andere schema
 
Ja ik ben heel benieuwd wat het gaat doen. Ik breng verslag uit haha. Donderdag weer meten. Dan zal je hier nog geen resultaat van zien natuurlijk, maar toch spannend. En de vettere huid... Tjah.. Iets meer aandacht dan normaal aan geven en dan is er niks van te zien. Haha
 
hoi

ik ga je volgen.. wat doe jij tegen die vettere huid?
 
hoi

ik ga je volgen.. wat doe jij tegen die vettere huid?
Heey!

Ik verzorg mijn huid 2x per dag. Schoonmaken, scrubben doe ik regelmatig en insmeren met een crème waar je huid niet vet van wordt. Moet je FF kijken wat t beste voor jou werkt. Daarnaast haal ik elke week onzuiverheden weg ALS ze er nog zijn. Werkt goed hoor. Ohja en naast t schoonmaken zo min mogelijk met je handen aan je huid komen. Haha. Ik heb gelukkig vrijwel geen pukkeltjes gehad hierdoor.
 
dankejwel voor je reactie

een goede tip die heb ik nog niet voorbij zien komen hihi

Gaat alles goed en naar je verwachtign?
 
dankejwel voor je reactie

een goede tip die heb ik nog niet voorbij zien komen hihi

Gaat alles goed en naar je verwachtign?
Haha top! Graag gedaan. Hoop dat je er iets aan hebt. Gaat wel goed hoor. Intussen weer een kilo zwaarder, 61 nu en vetpercentage is 17. Totaal nu 5 kg aangekomen en 1% vet.
 
Dat zijn mooie vorderingen!
 
Back
Naar boven