MuscleMeat

Kuurlog anavar.

Bezoekers in dit topic

Ben 44 jaar. Ik kom van 89 kg. Weeg nu 73 kg en vet is 25 procent. Ben 1.68 m .
Wil niet onder de 70 kg uitkomen. Wil idd naar minder vet en meer spiermassa. Geen wedstrijden voor mij.
Hallo! Late reactie, sorry.. Maar jij wil minder vet en meer massa, maar niet onder de 70kg? Is er een reden waarom je perse niet onder de 70 wil?
 
Beetje laat, maar in Steffke :)! Ben heel erg benieuwd naar je ervaringen en progressie! En ehm...ben wel benieuwd of je uiteindelijk toch een wedstrijd gaat doen. Wie weet dat het toch gaat kriebelen als je progressie ziet? Voor welke klasse zou je willen gaan?
Ik ga morgen weer vet meten en wegen.. Ben heel benieuwd. Ik heb het idee dat de groei goed gaat. Ik krijg ook veel complimenten. Toch fijn om te horen als je zo je best ervoor doet. haha. Morgen laat ik weer weten wat er uit de meting komt en wat er op de weegschaal staat. Het kriebelt wel hoor, dus ik vertel het meteen als ik toch over die drempel stap.
 
de update... Vetmeting gedaan en deze kwam op 16.1. Gewicht is stabiel nu en dus op de 60 gebleven. Nog steeds geen nare bijwerkingen na week 4. Trainen gaat top, stukje bij beetje meer gewicht erbij en de vooruitgang is goed zichtbaar. Heeft iemand sowieso ervaringen met nare bijwerkingen hier?
 
Mannen gebruiken geen anavar :cool:

Zeker niet anavar only.
 
Goed bezig hoor!
 
Volgens mij is er nog 1 die hierover logt en ook geen bijwerkingen dacht ik.
In verleden ook wel eens iemand voorbij zien komen maar dat was nogal vaag.
Als ik de log vind stuur ik je de link wel.

Prima toch als je nergens last van hebt;)
 
Fijn dat het zo goed gaat! Je doel is massa bouwen toch? eet je nu veel boven onderhoud?
 
Volgens mij is er nog 1 die hierover logt en ook geen bijwerkingen dacht ik.
In verleden ook wel eens iemand voorbij zien komen maar dat was nogal vaag.
Als ik de log vind stuur ik je de link wel.

Prima toch als je nergens last van hebt;)
Oh top!! Ik ben wel benieuwd. Ik zal ook eens rond kijken. Thnx!!
 
Ik was gewoon benieuwd. Gezien je vooruit gaat hoe je het doet met je voeding. :)
 
Ja klopt! Ik eet nu 200 boven mijn onderhoud. Zou ik daar meer van moeten maken?

Je kunt altijd licht verhogen. Was je % lager /gelijk ook?
 
Alles weer berekenen obv mijn gewicht e.d nu en meer eiwitten er ook bij he? Zouden de koolhydraten ook verhoogd moeten worden of is dat beter van niet? Veel te veel eiwitten gaat je lichaam ook niet meer gebruiken zeker? Thnx voor alle hulp en tips van iedereen btw.
 
ik volg, hou je het nog op de 10mg? en misschien heb ik eroverheen gelezen maar wanneer pak je het 10mg verdeeld over de dag of in een keer?
 
Alles weer berekenen obv mijn gewicht e.d nu en meer eiwitten er ook bij he? Zouden de koolhydraten ook verhoogd moeten worden of is dat beter van niet? Veel te veel eiwitten gaat je lichaam ook niet meer gebruiken zeker? Thnx voor alle hulp en tips van iedereen btw.

Hoe is je e/kV ?
 
ik volg, hou je het nog op de 10mg? en misschien heb ik eroverheen gelezen maar wanneer pak je het 10mg verdeeld over de dag of in een keer?
Ik zit nu op 10 inderdaad en die verdeel ik over 2 momenten vd dag.
 
Back
Naar boven