Week 9: Laatste van blast
Shit, wat gaat de tijd snel. Vanmiddag ga ik mijn laatste inject zetten van de 9 weken blast. Vanaf dinsdag 1x per week maar 0.5 ml injecteren.
En merk ook wel dat de rek er aardig uit is. Ben nu 97.5 kg in de ochtend na het toilet bezoek

.
Dit is
+9 kilogram!!!. Vetpercentage is vrijwel hetzelfde gebleven, misschien een % meer, of is dit vocht? Ook doe ik sinds de laatste 2 hCG injects dit IM prikken in mijn triceps met een slinpin. Dit gaat erg goed en blijf ik er in houden. Het bacwater doet wat vervelenden geeft voor 10 minuten een beetje branderig gevoel, maar erna geen pip of stijfheid. De reden om hCG intramusculair te zetten ipv subcutaan is omdat de hCG dan hoger piekt en had even het gevoel dat mijn testikels lichtelijk aan het krimpen waren. Nu zijn ze na 2 IM injects gewoon weer op volle grootte. Of dit echt zo is, is natuurlijk lastig na te gaan, maar ik voel me er goed bij.
Ben in ieder geval heel erg blij met de gear dat ik heb, heb in ieder geval het gevoel dat het aardig gedoseerd is, zeker als ik kijk naar de gains dat het me heeft gebracht. De verhouding test/mast lijkt ook prima te werken, heb geen gyno ontwikkeld en heb verder niet echt extreem veel bijwerkingen gehad, ook niet qua gedrag. Hooguit wat agressiever en misschien iets geiler. Vochtretentie paar keer gehad, maar dit kwam door uitzonderlijk slechte voeding wat 2 dagen later ook weer volledig weggetrokken was. Ik ben benieuwd wat ik van de +9 kg overhoudt na een paar weken cruise, aangezien hiervan ook een deel vocht is, maar als zelfs de helft vocht is, ben ik verdomde blij. Ben ook benieuwd hoe de aders all over mijn buik zich gaan ontwikkelen wanneer het vocht wegtrekt, of ze dan stuk duidelijker worden, of juist minder duidelijk omdat ook mijn bloeddruk misschien wat lager wordt. Allemaal onzekerheden, afwachten maar...
Tijdens de cruise ga ik op 3000 kcals per dag zitten. Dit is op of net onder onderhoud, om zo nu niet onnodig vet aan te zetten of misschien zelfs iets droger mijn volgende blast in te gaan. Volgende blast ga ik 4000 kcals eten per dag, omdat ik dan toch een heel stuk hoger doseer en ik het maximale uit mijn laatste blast wil halen alvorens een half jaar off te moeten

.