Fitness Seller

Kuurlog - Pongo zet zich in voor de wetenschap

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
OP
Pongo

Pongo

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2016
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Week 7: Roa
Gisteren besloten om met 20 mg roaccutane om de dag te starten. De paar pukkels op mn borst zijn weg, maar op achterkant schouders/rug ontstaan een aantal nieuwe. Het is niet zozeer meer dan anders maar ik wil het nu gewoon de kop in drukken voordat ik achteraf spijt heb...

Ben verder nu 96 kg en zie het goed aan mezelf dat ik flink groter word.

OP
Pongo

Pongo

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2016
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Week 8: Droge lippen
Damn it, is het alweer week 8? Waar blijft de tijd. Gains maak ik gelukkig wel genoeg. Zit nu op ongeveer 97 kg in de ochtend.
Je kan ook goed zien dat ik aardig wat gains heb gemaakt. Had mijn familie paar weken niet gezien en zowel m'n zwager als m'n moeder maakte een opmerking.
M'n zwager zei; "Ben je weer aan het aankomen? Vet man, ziet er goed uit."
Mn moeder zei; "Volgens mij ben je weer meer aan het eten he? Ik vond je er een paar weken terug een stuk beter uitzien."
Thanks mam, laatste keer dat ik je zag was ik 88.5 kg en zwaar depleted ecto.:windup:

Vorige vrijdag begonnen met roa 20 mg eod, vandaag mijn 3e capsule op en net spatte mijn onderlip open en zijn mijn lippen verder erg droog. Roa of too soon? Ook verlies ik wat meer haar onder de douche, wordt nog wat bij de volgende blast...

Chast

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2013
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Lekker man!
Beter dat ze zien dat je aankomt dan dat ze tijdens je cut zeggen dat je schouders er niet meer zijn(had ik laatst). Verder nette gains. Hoop dat je in de cruise alles behoud en lekker die 100 over gaat in de volgende blast.

OP
Pongo

Pongo

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2016
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Lekker man!
Beter dat ze zien dat je aankomt dan dat ze tijdens je cut zeggen dat je schouders er niet meer zijn(had ik laatst). Verder nette gains. Hoop dat je in de cruise alles behoud en lekker die 100 over gaat in de volgende blast.
Thanks man ben zelf meer dan tevreden tot nu toe! Haha ja dat is helemaal kut om te horen. Daarom heb ik ook een hekel aan cutten. "Ben je afgevallen? Het is goed te zien."

In de cruise zal ik wat vocht verliezen gok ik, voornamelijk omdat de test dosering dus aardig omlaag gaat. Ga tijdens de cruise 1 week op vakantie waarbij ik dus niet echt kan letten op wat ik exact eet. De overige 5 weken ga ik licht onder onderhoud eten zodat ik droger de 2e blast in ga. Dan kan ik in het half jaar off licht boven onderhoud blijven eten om zoveel mogelijk massa vast te blijven houden. Boven de 100 kg eindigen is wel stiekem mijn doel. :cool:
Alle spiermassa vasthouden tijdens de cruise en in een deficit moet wel lukken.
Met 150 mg test-e en 2x500 iu hCG gok ik dat mijn test waarde stuk hoger is dan natuurlijk :D
Staat er goed bij broeder
Thanks broeder, dit horen doet mij deugt.

DavidB

Novice
Lid geworden
26 mei 2014
Lengte
1m85
Massa
92kg
Ja inderdaad wordt echt eens tijd.
Kom op met die foto's

OP
Pongo

Pongo

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2016
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Week 8: Foto's van nu
Ik heb vandaag even wat fotos proberen te schieten. En ik stond er niet op mijn voordeligst bij. Eerder op mijn minst voordelig.
Doorgaans eet ik vrij zoutarm maar vrijdag begon het met friet, later 2 speciaalbiertjes en 2 pils gedronken en gezouten nootjes gegeten.
Zaterdag was het wat hectisch dus als lunch broodjes frikadel op en pannekoeken, later stokbrood, friet, hamburger, pizza en laat op de avond weer 2 speciaalbiertjes en weer zoute noten. Waarom heeft niemand ongezouten noten?Dat is veel lekkerder.

Bier drink ik al vrijwel nooit, maar dit in combinatie met een bak zout heeft echt mijn hele vochtbalans opgefokt en me een waterballon gemaakt voor mijn gevoel.
Waar ik van de week nog de aders duidelijk over mn abs had lopen, is dat nu even totaal niet het geval. Nu is het eerder zoeken naar de abs zelf.
Toch upload ik ze maar omdat ik het beloofd had. Misschien komende week weer eens proberen wat beters te schieten wanneer het vocht mn lijf uit is.

Dit geeft hopelijk een idee van mijn fysiek.
Before fotos zijn allemaal op een herkenbare plaats gemaakt dus lijkt me niet handig om erop te zetten...
1268eg5.png

35cq448.png

Laatst bewerkt:

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Huge pik, maar ik heb betere foto's van je gezien

Chast

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2013
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Ziet er zeer netjes uit. Aardige poten en schouders/armen staan er buff op.

Kleine tan zou je goed doen denk ik:D

OP
Pongo

Pongo

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2016
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Huge pik, maar ik heb betere foto's van je gezien
Ja klopt man, zoals ik al zei zijn deze foto's op zn minst voordelig. Doen eigenlijk af op mijn fysiek nu ik ze op een computerscherm zie in plaats van op mijn telefoon...
Hnnng erectors
:cool:
Ziet er zeer netjes uit. Aardige poten en schouders/armen staan er buff op.

Kleine tan zou je goed doen denk ik:D
Benen en schouders zijn altijd mijn sterke punten geweest, armen eigenlijk nooit iets voor gedaan. Laatste tijd wel en biceps trekken behoorlijk snel bij
En klopt, een tan zou niet misstaan :D Door die witte huid zie je NOG minder definitie.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Haha dat probleem heb ik ook altijd. Op de mobiel zie je altijd flink wat veins, en kan ik altijd abs spotten. Op computer is er niks meer van over.

OP
Pongo

Pongo

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2016
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Week 9: Laatste van blast
Shit, wat gaat de tijd snel. Vanmiddag ga ik mijn laatste inject zetten van de 9 weken blast. Vanaf dinsdag 1x per week maar 0.5 ml injecteren.
En merk ook wel dat de rek er aardig uit is. Ben nu 97.5 kg in de ochtend na het toilet bezoek:toilet:.
Dit is +9 kilogram!!!. Vetpercentage is vrijwel hetzelfde gebleven, misschien een % meer, of is dit vocht? Ook doe ik sinds de laatste 2 hCG injects dit IM prikken in mijn triceps met een slinpin. Dit gaat erg goed en blijf ik er in houden. Het bacwater doet wat vervelenden geeft voor 10 minuten een beetje branderig gevoel, maar erna geen pip of stijfheid. De reden om hCG intramusculair te zetten ipv subcutaan is omdat de hCG dan hoger piekt en had even het gevoel dat mijn testikels lichtelijk aan het krimpen waren. Nu zijn ze na 2 IM injects gewoon weer op volle grootte. Of dit echt zo is, is natuurlijk lastig na te gaan, maar ik voel me er goed bij.

Ben in ieder geval heel erg blij met de gear dat ik heb, heb in ieder geval het gevoel dat het aardig gedoseerd is, zeker als ik kijk naar de gains dat het me heeft gebracht. De verhouding test/mast lijkt ook prima te werken, heb geen gyno ontwikkeld en heb verder niet echt extreem veel bijwerkingen gehad, ook niet qua gedrag. Hooguit wat agressiever en misschien iets geiler. Vochtretentie paar keer gehad, maar dit kwam door uitzonderlijk slechte voeding wat 2 dagen later ook weer volledig weggetrokken was. Ik ben benieuwd wat ik van de +9 kg overhoudt na een paar weken cruise, aangezien hiervan ook een deel vocht is, maar als zelfs de helft vocht is, ben ik verdomde blij. Ben ook benieuwd hoe de aders all over mijn buik zich gaan ontwikkelen wanneer het vocht wegtrekt, of ze dan stuk duidelijker worden, of juist minder duidelijk omdat ook mijn bloeddruk misschien wat lager wordt. Allemaal onzekerheden, afwachten maar...

Tijdens de cruise ga ik op 3000 kcals per dag zitten. Dit is op of net onder onderhoud, om zo nu niet onnodig vet aan te zetten of misschien zelfs iets droger mijn volgende blast in te gaan. Volgende blast ga ik 4000 kcals eten per dag, omdat ik dan toch een heel stuk hoger doseer en ik het maximale uit mijn laatste blast wil halen alvorens een half jaar off te moeten :(.

OP
Pongo

Pongo

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2016
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Week 10: Cruise
De blast is over, gesloten, klaar. Net een miezerige 150 mg test-e in mijn linker quad gezet en de bijbehorende 500 iu hCG in mijn rechter tricep wat nu een beetje branderig en stijf voelt. Kan nu al niet wachten tot mijn volgende blast...

Ben nu 98 kg, maar dit zal snel afnemen omdat ik sowieso wat vocht ga verliezen en ik rond/iets onder onderhoud ga eten. Ik denk wel dat ik de vasculairiteit van de mast wel ga missen, want ondanks dat ik het soms een beetje smerig vond om aders te hebben van mijn borst tot mijn lies, vind ik ze stiekem ook wel erg vet. Sommige momenten vond ik me wel weer erg vochtig en ik denk dat dit vooral komt door net wat te lage a:e verhouding. Volgende blast ga ik iets meer mast toevoegen voor een betere verhouding. In plaats van 450 test en 200 mast e4d ga ik voor 375 test 200 mast e3,5d.

Nu 6 weken cruisen in ieder geval.

OP
Pongo

Pongo

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2016
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Damn brah, tricep inject?
Ja man, hCG zou IM als voordeel hebben hoger te pieken bij een gelijke werkingsduur. Met een insulinenaald voel je er letterlijk niks van, enkel tot ongeveer een kwartier na de inject dat het bacwater een beetje branderig voelt in de tricep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar boven