AndroidHealthClinic

Kuurlog - Pongo zet zich in voor de wetenschap

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Week 11:
Cruisen gaat prima, kracht zit er in ieder geval lekker in. Ben ongeveer tussen de 96 en 97 kilogram. Heb nu al zin om weer te blasten.
Ook merkte ik vandaag op dat vooral mijn buiksnor een stuk hariger is geworden en mijn borsthaar lijkt ook aardig toegenomen en donkerder van kleur te zijn geworden.
Eten doe ik zo rond onderhoud, meestal 3000-3300 kcal per dag, het verschilt een beetje.

De verhoogde haaruitval op mijn hoofd lijkt alweer gestopt te zijn, tijdens de blast meestal een paar haren in mijn handen bij het douchen maar niet schrikbarend veel. Even aankijken hoe het in mijn volgende blast gaat zijn. Als de haaruitval en juist haargroei op mijn lichaam zo door blijft pakken zal ik na een x aantal kuren kaal zijn en op mijn lichaam een harige aap.

Moet wel zeggen dat ik wel echt heel tevreden ben met mijn fysiek op het moment. Maar meer is altijd beter.
 
Week 12: Niets bijzonders
Weinig bijzonders te melden. Nogsteeds tussen de 96 tot 97 kilo. Afgelopen week weinig op mn eten gelet maar ga dat vanaf nu weer volledig oppakken.

Vanaf vandaag weer strak op de 3000 kcal.
 
Week 13: Eten
Het rond onderhoud eten gaat prima, elke dag zo'n 3000-3200 kcals met uitzondering van gisteren.
Gisteren echt smerig zwaar werk gedaan dus had behoefte aan wat meer. Uiteindelijk zo'n 3500 kcals gegeten, maar heb dit zeker ook wel verbrandt.

Gewicht blijft stabiel rond de 96-97 kg, lijk wel weer iets wat droger te worden, benieuwd hoe het is over 3 weken wanneer ik weer ga blasten.
 
Ecto ben je ook, met je 3200 kcal :kiss:
 
Week 14: Assistentie
Aangezien mijn vriendin bang is voor naalden zorgt ze altijd dat ze de andere kant opkijkt wanneer ik prik. Gister voor de grap eens gevraagd of ze voor me kon aspireren aangezien ik zogenaamd niet goed bij kon. In alle paniek van de wereld en trillende handjes geaspireerd, wat overigens prima ging. Daarna bleef ze voor het eerst vol bewondering, gemixt met paniek, kijken met hoe ik de olie erin drukte.

Met de naald eruit trekken stroomde er aardig wat bloed uit, waarna mijn vriendin niet wist hoe snel ze weg moest wezen. Voor het eerst per ongeluk door een adertje heen gestoken dus...

Verder kan ik me goed aan mijn voeding houden en kreeg ik al de opmerking dat ik er flink wat droger uitzag... Vanochtend in paniek mezelf gewogen, bang om teveel te zijn afgevallen. Maar dit gaf een solide 96.3 kg. Dus sta nogsteeds op +7 kg sinds het begin.
 
weet je zeker dat je op onderhoud zit met 3000cal ik val daar langzaam vanaf en ik weeg 100kg 16/17% 1.86m, ieder persoon is anders dit weet ik maar ik vroeg het me af.

Gr J
 
weet je zeker dat je op onderhoud zit met 3000cal ik val daar langzaam vanaf en ik weeg 100kg 16/17% 1.86m, ieder persoon is anders dit weet ik maar ik vroeg het me af.

Gr J
Je hebt helemaal gelijk. Het lijkt er de afgelopen weken op dat ik hier wel redelijk stabiel op gewicht blijf. Eet doorgaans iets meer dan 3000 kcals. Wanneer ik 3000 kcals exact zou eten, zal ik hier waarschijnlijk ook langzaam op afvallen. Ik heb doordeweeks een vrij actieve baan. Maar in het weekend doe ik vrijwel niks :p
Ik probeer vanaf deze week tot aan de 2e week van de blast op 2800-3000 kcals te zitten om net wat droger te staan, wat natuurlijk weer gunstiger is bij een blast. Al moet ik wel zeggen dat ik op het moment al wel echt super blij ben met mijn shape.
 
Week 15: Laatste week cruise
Laatste week van de cruise is ingegaan, merk dat ik op het moment weer wat meer pukkeltje. Maar of dit nou met de gear te maken heeft durf ik niet te zeggen. Gaat bij mij altijd in vlagen op de een of andere manier.

Volgende week dinsdag zet ik nog even de cruise dosis. Voornamelijk omdat ik stiekem bang ben dat mijn lichaam weer gaat reageren zoals bij de eerste inject. Daarom verplaats ik de eerste inject van de blast naar volgende week vrijdag.
 
ben benieuwd naar je blast bij mij kriebelt het ook steeds meer ik denk dat het geen 6 maanden meer gaat duren. Ik weet wel dat ik er volledig in ga doorslaan maja pech hebben dan he.
 
ben benieuwd naar je blast bij mij kriebelt het ook steeds meer ik denk dat het geen 6 maanden meer gaat duren. Ik weet wel dat ik er volledig in ga doorslaan maja pech hebben dan he.
Je verstand gebruiken in ieder geval, mocht je on gaan. En meedoen aan de Haarlem studie, heb je gelijk een stok achter de deur om na een half jaar kuren weer minimaal een half jaar off te gaan. :p

Als ik niet had meegedaan eraan was ik nu ook waarschijnlijk de komende paar jaar aan het blasten-cruisen.
 
Week 16: Blast 2.0!
Stiekem toch vandaag vast begonnen met de blast in plaats van vrijdag. Heb in plaats van 375 test en 200 mast nu 300 test en 150 mast gezet. Vrijdag wel gewoon 375/200.

Gewoon als excuus om mijn calorieën omhoog te gooien. Ook maar hopen dat ik niet ziek wordt zoals bij mijn eerste blast. Kcals gaan van 3000 naar 3400 deze week. Daarna wekelijks verhogen met 100 tot de 3800 en daar dan even op aankijken.
 
375/200 mast twee keer per week?
 
Goed dat je het zegt. Drukke week op het werk dus weinig tijd om te internetten tijdens het werk en na het werk druk met trainen en eten.

Week 17: Bulken :heart:
De combinatie van warm weer en de hieraan gelieerde slaaptekort en een flinke dosis test resulteert in een iets wat prikkelbaardere Pongo dan anders.
Ik word op het moment echt onredelijk boos om de kleinste dingen. Op dat moment denk ik dat het volkomen terecht is. Maar mocht ik onredelijk boos worden om iets, zegt mijn vriendin gelukkig iets in de trant van: "Ik weet dat je het warm hebt en kut slaapt en aan de gear zit, maar dan hoef je het niet op mij af te reageren." Dan bekoel ik wel weer en zie het weer wat reëler in.

Maar gister zat ik in de auto en kon iemand wel achter zijn stuur vandaan trekken en hartstikke doodwurgen. Die totaal lul rijdt onnodig op de linker baan met een sukkeltempo waar je best wat harder kunt, in zn slome oude barrel. Ga ik er volkomen kalm rechts voorbij want dat doe ik wel vaker bij linksplakkers, niks aan de hand zou je denken.

Komt hij me daarna weer inhalen als ik m'n afslag neem en op het allerlaatste moment vet stoer z'n middelvinger opsteken. Heb me toch een partij excessief zitten schelden in de auto. Als ik hem in mijn handen had gehad, had ik niet ingestaan voor de gevolgen :o

Daarnaast is de androgenetische alopecia weer een stukkie harder aan het gaan. Maar ik wist al van te voren dat het in mijn genen zat, aangezien mijn vader ook behoorlijk kalend is. De kcals waren voor afgelopen week 3400 per dag. En ben van 96 kg naar 98 kg gedaan, wat natuurlijk grotendeels vocht is door de gear en het weer. Merk met deze warmte dat ik een stuk meer vocht vasthoud. Echt strak aan de kcals houden is nog lastig, gister iets te veel gegeten en dag daarvoor ook veel te veel. kcals in ieder geval ophogen naar 3600 deze week. Want ik wil gains.
 
Werken tijdens werk is not it.
 
gaat dat kaal worden dan zo hard? :p
 
Werken tijdens werk is not it.
Moet helaas soms wel iets doen om brood op de plank te blijven krijgen. En ook gear op de plank.
gaat dat kaal worden dan zo hard? :p
Nee dat gelukkig nog niet, ik heb extreem veel en dik haar. Toevallig gister bij de kapper geweest waar ze weer ruim een uur bezig zijn met simpel knippen. Sta daar ook in het systeem met dat er voor mij een dubbele afspraak gemaakt moet worden.

Ik merk voornamelijk met dingen zoals douchen en gel in haar doen dat er een hoop haren aan mijn handen blijven zitten.
 
Moet helaas soms wel iets doen om brood op de plank te blijven krijgen. En ook gear op de plank.

Nee dat gelukkig nog niet, ik heb extreem veel en dik haar. Toevallig gister bij de kapper geweest waar ze weer ruim een uur bezig zijn met simpel knippen. Sta daar ook in het systeem met dat er voor mij een dubbele afspraak gemaakt moet worden.

Ik merk voornamelijk met dingen zoals douchen en gel in haar doen dat er een hoop haren aan mijn handen blijven zitten.
zijn er al plekken die kaal zijn in vergelijking met voor je begon?
in de toekomst mss kijken voor geen dht's? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven