Fitness Seller

Kuurlog test tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En ook dat die mc donalds bezoekjes toch niet zo goed zijn als je beweerde ;)

Haha, die hakken er goed in als je weinig sport en veel eet. Jammer dat het vet eigenlijk direct naar je buik gaat..
 
Ik zag trouwens ooit ergens een keer een post voorbij komen waarin iemand bij kon houden wat hij at en wat hij nog moest eten.
In die app werd berekend hoeveel kcal, eiwitten e.d. hij al ingenomen had en wat er dus nog resterend was.

Weet iemand zo welke app dit kan?

myfitnesspal
 
De een heeft ook een snellere schildklier dan de ander :p
Lees eens het topic van JWdoetookmee door. Hij legt een en ander uit betreft voeding.
Volgens hem scheelt metabolisme onderling maar iets van 10%, tenzij je een ernstige schildklier afwijking hebt (maar dan zou je dat al gemerkt hebben). Is ook allemaal wetenschappelijk onderbouwd.

Edit: linkje Metabolisme: aankomen en afvallen
 
Lees eens het topic van JWdoetookmee door. Hij legt een en ander uit betreft voeding.
Volgens hem scheelt metabolisme onderling maar iets van 10%, tenzij je een ernstige schildklier afwijking hebt (maar dan zou je dat al gemerkt hebben). Is ook allemaal wetenschappelijk onderbouwd.

Edit: linkje Metabolisme: aankomen en afvallen

Thanks, zal eens kijken :)
 
Gister feestje gehad, was van plan om water te drinken maar 3 uur later was ik strontbezopen. Ligt het aan mij of slaat de alcohol 10x harder in als je ON bent?
En ik heb nog niet kunnen slapen...... zzzz
 
Volgens mij is de doelstelling van een kuurlog dat je openlijk kan schrijven over dingen die je meemaakt?
Helaas werkt het ook zodat anderen openlijk kunnen schrijven wat zij ervan vinden. Overmatig alcoholgebruik en AAS is not-done.
 
Gister feestje gehad, was van plan om water te drinken maar 3 uur later was ik strontbezopen. Ligt het aan mij of slaat de alcohol 10x harder in als je ON bent?
En ik heb nog niet kunnen slapen...... zzzz

Jij komt er wel. Let the geeeeenz begin!!!!!!
 
Een keertje drinken noem ik niet overmatig hoor haha

Stront bezopen valt daar wel onder. Zeker op AAS.

En het blijft niet bij deze ene keer. Zelfde met je slechte voedingskeuzes.
 
Strontbezopen op AAS is inderdaad niet zo verstandig. Zou hier in het vervolg wat beter op letten.
 
Valt er niet meer te loggen of nog steeds dronken?
 
Back
Naar boven