Roy020
Cool Novice
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij je before foto als jij het bent dan.

Jeff Seid valt op zich wel mee....Niet in de buurt van simeon panda maar jeff seid valt opzich wel mee. daar zit ik wel aan over een paar maanden. Ik heb in een jaar tijd ongeveer 5 kilo gegained met dit eetschema dusja keep hating

Nou, dat was toch niet zo moeilijk?
VP is prima voor bulk. Je kunt nog wel flink wat massa gebruiken op je schouders, traps, borst en armen. Ik zou de compounds gaan doen en geen tijd meer verknallen aan die kickbacks, kun je beter gaan dippen, CGBP of Skull Crushers gaan doen. Voldoende eten en NIET meer naar de Mac (zo min mogelijk dan). Dat is gewoon troep, kan je lichaam niets mee.
Dit is na +/- 1 jaar training? Zo ja: GEEN MAC MEER EN HARDER TRAINEN MET BETERE VORM!

Nou, dat was toch niet zo moeilijk?
VP is prima voor bulk. Je kunt nog wel flink wat massa gebruiken op je schouders, traps, borst en armen. Ik zou de compounds gaan doen en geen tijd meer verknallen aan die kickbacks, kun je beter gaan dippen, CGBP of Skull Crushers gaan doen. Voldoende eten en NIET meer naar de Mac (zo min mogelijk dan). Dat is gewoon troep, kan je lichaam niets mee.
Dit is na +/- 1 jaar training? Zo ja: GEEN MAC MEER EN HARDER TRAINEN MET BETERE VORM!

Ik voel de Skulls veel beter. Ellebogen netjes bij elkaar en pompen. Lekker langzaam terug! Auch!Kickbacks deed ik wel eens als laatste oefening. Love the burn![]()

Pfff, ik zal straks wel ff mijn godlike fysiek before pic uploaden![]()