Mr Gr33n
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 117
Nah bij mij is er niks speciaals aan, mooi accountantsbuikje![]()
Hahaha het begint al wel wat te worden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah bij mij is er niks speciaals aan, mooi accountantsbuikje![]()

Fotos kan je van het net plukkenNu weten jullie in ieder geval zeker dat we niet dezelfde personen zijn![]()

Nog wel flink wat werk aan de winkel.Ik had nog een foto op mijn tel staan, is van 2 maanden geleden ongeveer.
Ik zal vanavond een foto maken van nu ;p
![]()
Nog wel flink wat werk aan de winkel.
VP gok ik op rond de 20%, beetje lastig inschatten door het gebrek aan spiermassa.
Je kunt gaan cutten en lekker doortrainen omdat je deze zomer nog wilt genieten en je sixpack wilt zien. Ik zou op onderhoud eten of een lean bulk doen en flink aan de slag met compounds aangevuld met wat isolations. Eerst flink wat kracht gaan verzamelen en niet kijken naar het gewicht maar zo zwaar mogelijk met behoud van vorm.
Dat wordt een beetje aftasten aangezien ik best lang rond heb gelopen met een schouderblessure en daar aan geopereerd ben. Beetje bang om weer hetzelfde tegemoet te gaan als ik flink zwaar ga trainen, ben nu bezig mijn lichaam lichtelijk wat zwaarder te belasten met de week en weer te laten wennen.
20% vp ja?, damn haha..
Is anavar only geen optie ?
Niet gelijk naar de juice grijpen.
My god!Niet gelijk naar de juice grijpen.My god!
ER ZIJN GEEN SHORTCUTS. Eerst leren trainen en eten. Je kunt er prima uitzien zonder juice.
Als je gaat gebruiken en je stopt weer wordt het alleen maar nog moeilijker om het zonder te doen.

Wij helpen, dat is wat anders dan happen. Als dit om te zieken is dan zoek je het maar uit.
Wij helpen, dat is wat anders dan happen. Als dit om te zieken is dan zoek je het maar uit.
Als ik het niet serieus moet nemen dan moet je het even zeggen, dan ben ik out.
Dat hoop ik dan maar voor je.
Haha wat happen jullie ook lekker graag he
Nah eerst maar eens fatsoenlijk trainen met good form en ik moet wat meer op mijn eten gaan letten, dat is tot nu toe ook maar een beetje aanmodderen..

Jongens willen jullie aub on topic blijven?
Als felix wil juicen en jullie daarop willen reageren doe dat dan aub in zijn log... ipv zeggen dat je OUT of my kuurlog bent door felix..
dan zien we ooit nog wel.Als ik dan eens inhoudelijk reageer dan is het weer niet goed.![]()
Jongens willen jullie aub on topic blijven?
Als felix wil juicen en jullie daarop willen reageren doe dat dan aub in zijn log... ipv zeggen dat je OUT of my kuurlog bent door felix..
Niet zo'n grote mond Jeff Seid wannabee.Jongens willen jullie aub on topic blijven?

Nu weten jullie in ieder geval zeker dat we niet dezelfde personen zijn![]()