Fitness Seller

Kuurlog test tren

27b3b053a68ed9024ca2bd7a1654b714_-ignorance-ignorance-ignorant-memes_625-475.jpg

Hoeveel kilo heb je van deze kuur inmiddels gegained?

Good luck met het verder verzieken van je innerlijke part2

GOUD

Ga je van je 2de kuur ook een log bijhouden?

• Topic Starter Topic Starter
Ofc! Ik <3 loggen

Vraag me af of de mensen die 24/7 op dit topic reageren uberhaupt wel werken of overdag wat nuttigs doen..

Ze zijn er telkens als de kippen bij en kunnen alleen maar zeveren over alles wat er gelogd wordt, geen enkele tip of iets in de richting van advies.

• Like
Waarderingen: Boca
Blijf zo door gaan!

Vraag me af of de mensen die 24/7 op dit topic reageren uberhaupt wel werken of overdag wat nuttigs doen..

Ze zijn er telkens als de kippen bij en kunnen alleen maar zeveren over alles wat er gelogd wordt, geen enkele tip of iets in de richting van advies.

Nee inderdaad niemand geeft tips!

Man man man... Er worden genoeg tips gegeven. @marina1975 heeft zelfs uitgebreid alles uitgelegd omtrent voeding.

Verder zijn er miljoenen filmpjes omtrent voeding en oefeningen. Heb ts daar nog nooit vragen over horen stellen?

Hoe kunnen wij advies geven, als ts er toch alleen maar zijn eigen gang gaat en zich gedraagd als haantje?

Tuurlijk blijf ik doorloggen. Tot ik het eindresultaat kan laten zien..
Dan kruipen de haters terug in hun holletje

Haters? Realisten eerder :)

De fotos die ik al heb gezien waren al niet veel soeps en daar gaat 3 weken verder kuren niks aan veranderen.

Kan ook niet anders,slecht eten en slecht trainen dan gaat een kuur ook niet veel uthalen.

ik vind mooi

Genoeg tips gegeven over voeding en dergelijke. Maar meneer groen wil niks aannemen,hij weet alles beter.

UPDATES!

Terug
Naar boven