- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
3 dagen ON en al gelijk betoverd...Zit je niet per ongeluk feeën poeder te spuiten?
sprinkel sprinkel beetje fairydust

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 dagen ON en al gelijk betoverd...Zit je niet per ongeluk feeën poeder te spuiten?

Wat is dit dan? GodMode=On?Begin al flink meer kracht te krijgen..
Merk ook dat het veel makkelijker is om met de gym chicks te chanten.
Ik las in andere kuurlogs al dat tren op een of andere manier iets met vrouwen doet maar dat ze nu zo makkelijk te chanten zijn dat wist ik niet
Ik las in andere kuurlogs al dat tren op een of andere manier iets met vrouwen doet maar dat ze nu zo makkelijk te chanten zijn dat wist ik niet

Begin al flink meer kracht te krijgen..

Ik kon door de kortademigheid niet eens praten on tren tijdens het trainen, laat staan grieten versierenEerder een cucklog als die gasten tren nodig hebben om grieten te versieren![]()
. Maar TS zit pas op dag 4, het echte feest moet nog beginnen.Eerder een cucklog als die gasten tren nodig hebben om grieten te versieren![]()
Mwah. Je durft nu alleen meer doordat je je zelfverzekerd voelt, de effecten van tren moeten nog komen. Het is allemaal placebo doordat je denkt dat je een middel neemt dat van jou een god gaat maken, de realiteit zal waarschijnlijk anders uitvallen.Niet persee nodig maar chanten gaat toch een stuk beter ON tren toch? Op een of andere manier is chanten gewoon makkelijker nu
Mwah. Je durft nu alleen meer doordat je je zelfverzekerd voelt, de effecten van tren moeten nog komen. Het is allemaal placebo doordat je denkt dat je een middel neemt dat van jou een god gaat maken, de realiteit zal waarschijnlijk anders uitvallen.
Is je vriendin op de hoogte van je kuur?

Met tren ace is het na 3-4 weken echt feest. Binnen 2 weken merk je wel wat, maar na 3-4 al helemaal. Ik hield het nog geen 6 weken vol, maar ik kan me wel voorstellen dst het met de tijd steeds sterker zal zijn

Weet ze ook dat je nu zo goed kunt chanten (?) met andere chickies dan?

LAat hem lekker kuren als hij wil. Niemand heeft ook kritiek op @Nootmuskaatje dat hij als ecto is begonnen met kuren, omdat hij er nu decent bij staat.
Ieder z'n keuze.
Ik laat hem ook lekker zijn gang gaan, echter is hij van veel dingen niet op de hoogte. Dan weet hij in ieder geval dat het mogelijk anders kan uitlopen dan verwacht.LAat hem lekker kuren als hij wil. Niemand heeft ook kritiek op @Nootmuskaatje dat hij als ecto is begonnen met kuren, omdat hij er nu decent bij staat.
Ieder z'n keuze.
Onze keuze om er wel of niet op te reageren als hij het hier neerzet, toch?LAat hem lekker kuren als hij wil. Niemand heeft ook kritiek op @Nootmuskaatje dat hij als ecto is begonnen met kuren, omdat hij er nu decent bij staat.
Ieder z'n keuze.
Weet ze ook dat je nu zo goed kunt chanten (?) met andere chickies dan?![]()
Goede instelling

Zij ook? (chanten is toch versieren en niet flirten)
Zij ook? (chanten is toch versieren en niet flirten)