Fitness Seller

Kuurlog test tren

Begin al flink meer kracht te krijgen..
Merk ook dat het veel makkelijker is om met de gym chicks te chanten.
Ik las in andere kuurlogs al dat tren op een of andere manier iets met vrouwen doet maar dat ze nu zo makkelijk te chanten zijn dat wist ik niet
Wat is dit dan? GodMode=On?
Dude please...

Begin al flink meer kracht te krijgen..
Merk ook dat het veel makkelijker is om met de gym chicks te chanten.
Ik las in andere kuurlogs al dat tren op een of andere manier iets met vrouwen doet maar dat ze nu zo makkelijk te chanten zijn dat wist ik niet

Eerder een cucklog als die gasten tren nodig hebben om grieten te versieren :)

Niet persee nodig maar chanten gaat toch een stuk beter ON tren toch? Op een of andere manier is chanten gewoon makkelijker nu
Mwah. Je durft nu alleen meer doordat je je zelfverzekerd voelt, de effecten van tren moeten nog komen. Het is allemaal placebo doordat je denkt dat je een middel neemt dat van jou een god gaat maken, de realiteit zal waarschijnlijk anders uitvallen.

Is je vriendin op de hoogte van je kuur?

Mwah. Je durft nu alleen meer doordat je je zelfverzekerd voelt, de effecten van tren moeten nog komen. Het is allemaal placebo doordat je denkt dat je een middel neemt dat van jou een god gaat maken, de realiteit zal waarschijnlijk anders uitvallen.

Is je vriendin op de hoogte van je kuur?

ja 3-4 dagen is toch wat snel denk ik :)

ja 3-4 dagen is toch wat snel denk ik :)
Met tren ace is het na 3-4 weken echt feest. Binnen 2 weken merk je wel wat, maar na 3-4 al helemaal. Ik hield het nog geen 6 weken vol, maar ik kan me wel voorstellen dst het met de tijd steeds sterker zal zijn:o

• Topic Starter Topic Starter
Me vriendin weet het ja, ben wel benieuwd wanneer dan de echte werkingen komen. Kan niet wachten

Tren staat niet voor niets bekend als relatiekiller. Niet alle effecten zijn positief. Tren is een hit or miss, of het doet meer goed dan slecht of het gaat andersom.

LAat hem lekker kuren als hij wil. Niemand heeft ook kritiek op @Nootmuskaatje dat hij als ecto is begonnen met kuren, omdat hij er nu decent bij staat.

Ieder z'n keuze.

LAat hem lekker kuren als hij wil. Niemand heeft ook kritiek op @Nootmuskaatje dat hij als ecto is begonnen met kuren, omdat hij er nu decent bij staat.

Ieder z'n keuze.

We laten hem ook lekker kuren.

Laten we iedereen maar naar de mond praten ookal zijn ze slecht bezig.

Ook direct goed voor mensen die overwegen om te gaan kuren als we zulk kuurgedrag maar goed vinden.

Ieder z'n keuze.
Ik laat hem ook lekker zijn gang gaan, echter is hij van veel dingen niet op de hoogte. Dan weet hij in ieder geval dat het mogelijk anders kan uitlopen dan verwacht.

Terug
Naar boven