- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel de bedoeling, ik zal nog maar niet zeggen wat de volgende stappen zijn, dan breekt hier de hel los![]()
Dat is de bedoeling van een vrijdag rel dus vertel!!Dat is wel de bedoeling, ik zal nog maar niet zeggen wat de volgende stappen zijn, dan breekt hier de hel los![]()
Die 14 kg had ik er niet aan afgezien.
Wanneer ga jij je volgende kuur doen? Wat heb je van deze geleerd?

Wel een flink verschil. wat een jump van week4 naar week6.
In alle eerlijkheid krijg ik wel een stuk minder respect voor mensen on gear als ik zie wat het doet zonder te veel extra moeite. Op deze manier wordt ik ook binnen de kortste keren vierkant. Dat wordt hier wel even duidelijk gemaakt.
Dat is wel de bedoeling, ik zal nog maar niet zeggen wat de volgende stappen zijn, dan breekt hier de hel los![]()
Dat is de bedoeling van een vrijdag rel dus vertel!!
Zeg maar....
Heb je je bloedwaarden al laten checken ?
Ik zie om eerlijk te zijn ook geen 14kg verschil
Het verschil tussen week 4 en 6 kan ook gewoon te verklaren zijn door het nemen van foto week 4 zonder pomp en foto week 6 met pomp. Spieren iets harder aanspannen, houding die iets anders is (bij week 6 staat hij meer rechtop dus zie je zijn buikje minder dan week 4), lichinval/schaduw die verschilt.
Bedankt @Mr Gr33n dat je je belofte bent nagekomen en foto's hebt gepost. Ik zie persoonlijk geen 14kg verschil en de vooruitgang is er wel maar ik vind het zeker geen super transformatie. Succes bij je volgende kuur (die zal allicht wel volgen).
Goed dat je uiteindelijk wel wat hebt meegenomen van de goedbedoelde tips.
Leek inderdaad op het begin echt op een troll of op een persoon doe het allemaal toch zelf beter denkt te weten.
Jammer genoeg krijg je op DBB dan ook meteen veel gebash over je heen.
Hopelijk blijf je zoveel van je spiermassa behouden en heeft deze (redelijk) onverstandig aangepakte kuur je gezondheid niet geschaad.
Wat ik me nu oprecht als iemand die niet kuurt wel afvraag.
Was dit denk je achteraf een verstandige keuze?
Ga je nu eerst een tijdje normaal fatsoenlijk trainen en eten zoals werd aangeraden of wil je nog een kuur doen?
Lieve shoutout. Moet toch wel zeggen dat het flink is gegaan, beter dan Filemon, en dat in 6 weken. Vooral je armen zijn flink fors geworden! Ben benieuwd of je het na je kuur weet te behouden.
Er zijn momenteel 13 gebruikers aanwezig in dit topic (11 leden en 2 gasten).
- Nootmuskaatje,
- Velandu,
- thxfree,
- Mr Gr33n,
- roei- en fietsfanaat,
- SNJY,
- RaceRookie,
- hond269,
- Nel,
- johnyjordaan,
- Felix Nando
In voor pics van @Felix Nando
Er zijn momenteel 13 gebruikers aanwezig in dit topic (11 leden en 2 gasten).
- Nootmuskaatje,
- Velandu,
- thxfree,
- Mr Gr33n,
- roei- en fietsfanaat,
- SNJY,
- RaceRookie,
- hond269,
- Nel,
- johnyjordaan,
- Felix Nando
In voor pics van @Felix Nando
In alle eerlijkheid krijg ik wel een stuk minder respect voor mensen on gear als ik zie wat het doet zonder te veel extra moeite. Op deze manier wordt ik ook binnen de kortste keren vierkant. Dat wordt hier wel even duidelijk gemaakt.