AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren

Sterk spul he, fishermanstren

14kg :roflol:

Die 14 kg had ik er niet aan afgezien.

Wanneer ga jij je volgende kuur doen? Wat heb je van deze geleerd?

Ik zie om eerlijk te zijn ook geen 14kg verschil :)

Wel een flink verschil. wat een jump van week4 naar week6.

In alle eerlijkheid krijg ik wel een stuk minder respect voor mensen on gear als ik zie wat het doet zonder te veel extra moeite. Op deze manier wordt ik ook binnen de kortste keren vierkant. Dat wordt hier wel even duidelijk gemaakt.

Het verschil tussen week 4 en 6 kan ook gewoon te verklaren zijn door het nemen van foto week 4 zonder pomp en foto week 6 met pomp. Spieren iets harder aanspannen, houding die iets anders is (bij week 6 staat hij meer rechtop dus zie je zijn buikje minder dan week 4), lichinval/schaduw die verschilt.

Bedankt @Mr Gr33n dat je je belofte bent nagekomen en foto's hebt gepost. Ik zie persoonlijk geen 14kg verschil en de vooruitgang is er wel maar ik vind het zeker geen super transformatie. Succes bij je volgende kuur (die zal allicht wel volgen).

Hi guys:heart:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie om eerlijk te zijn ook geen 14kg verschil :)

Het verschil tussen week 4 en 6 kan ook gewoon te verklaren zijn door het nemen van foto week 4 zonder pomp en foto week 6 met pomp. Spieren iets harder aanspannen, houding die iets anders is (bij week 6 staat hij meer rechtop dus zie je zijn buikje minder dan week 4), lichinval/schaduw die verschilt.

Bedankt @Mr Gr33n dat je je belofte bent nagekomen en foto's hebt gepost. Ik zie persoonlijk geen 14kg verschil en de vooruitgang is er wel maar ik vind het zeker geen super transformatie. Succes bij je volgende kuur (die zal allicht wel volgen).

Totaal niet waar, kijk maar naar me schouders en armen, (buik ook overigens)
Dit is niet alleen maar een 'pomp' verschil..

Goed dat je uiteindelijk wel wat hebt meegenomen van de goedbedoelde tips.
Leek inderdaad op het begin echt op een troll of op een persoon doe het allemaal toch zelf beter denkt te weten.
Jammer genoeg krijg je op DBB dan ook meteen veel gebash over je heen.
Hopelijk blijf je zoveel van je spiermassa behouden en heeft deze (redelijk) onverstandig aangepakte kuur je gezondheid niet geschaad.

Wat ik me nu oprecht als iemand die niet kuurt wel afvraag.
Was dit denk je achteraf een verstandige keuze?
Ga je nu eerst een tijdje normaal fatsoenlijk trainen en eten zoals werd aangeraden of wil je nog een kuur doen?

Lieve shoutout:heart:. Moet toch wel zeggen dat het flink is gegaan, beter dan Filemon, en dat in 6 weken. Vooral je armen zijn flink fors geworden! Ben benieuwd of je het na je kuur weet te behouden.

Ik zie er trouwens ook niet echt 14kg in terug, maar toch best netjes. Had minder verwacht tbh.

• Topic Starter Topic Starter
Goed dat je uiteindelijk wel wat hebt meegenomen van de goedbedoelde tips.
Leek inderdaad op het begin echt op een troll of op een persoon doe het allemaal toch zelf beter denkt te weten.
Jammer genoeg krijg je op DBB dan ook meteen veel gebash over je heen.
Hopelijk blijf je zoveel van je spiermassa behouden en heeft deze (redelijk) onverstandig aangepakte kuur je gezondheid niet geschaad.

Wat ik me nu oprecht als iemand die niet kuurt wel afvraag.
Was dit denk je achteraf een verstandige keuze?
Ga je nu eerst een tijdje normaal fatsoenlijk trainen en eten zoals werd aangeraden of wil je nog een kuur doen?

Lastig te zeggen, verstandig is kuren nooit, en je denkt idd snel aan een 2e kuur.. even afwachten hoe de eventuele fysieke en emotionele crash is..
Dan besluit ik verder

Lieve shoutout:heart:. Moet toch wel zeggen dat het flink is gegaan, beter dan Filemon, en dat in 6 weken. Vooral je armen zijn flink fors geworden! Ben benieuwd of je het na je kuur weet te behouden.

Thanks! En no problem <3
We gaan het zien

Ik heb geen verstand van kuren maar zou het niet slim zijn om nu even een tijdje off te gaan, na te kuren zodat alles tijd heeft om te herstellen voordat de spuit er weer in gaat? Je zou zeggen dat je pas over een tijdje kan beoordelen of deze kuur verstandig was, of je er iets van heng weten te behouden en of je niet je hormonen hebt verkloot. Oprechte vraag hoor niet lullig bedoeld

Oh kijk Dankje (zag antwoord niet)

Welke nakuur ga je doen en wanneer ga je beginnen? (neem aan dat je weet wanneer dat moet?)

@Mr Gr33n : heb je ondertussen nog wat kunnen chanten met de chickies? Al wat breezersletjes binnen kunnen doen?

J/K: al bij al heb je een goede vooruitgang behaald :)

In alle eerlijkheid krijg ik wel een stuk minder respect voor mensen on gear als ik zie wat het doet zonder te veel extra moeite. Op deze manier wordt ik ook binnen de kortste keren vierkant. Dat wordt hier wel even duidelijk gemaakt.

Bij een eerste kuur groei je sowieso, meestal +- 5-6 kg VVM (tenzij je als een klein meisje eet). De kuren die dan volgen zijn moeilijker en als je dan niet goed eet/traint, dan zie je weinig gains.

Als je begint met blasten/cruisen en niet 100% alles geeft dan stagneert je winst echt heel snel en zullen de AAS helpen om je shape te behouden maar verdere gains mag je dan ook snel vergeten.

Maw: je hoeft niet te denken dat je met AAS unlimited gains kan pakken zonder inspanning, enkel in je eerste kuur gaat het super gemakkelijk en snel ;)

Terug
Naar boven