Felix Nando
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 12%
@Nootmuskaatje Ik heb niks gebruikt, alleen de irons in de gym en eten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan is het nog de vraag of je alles weet te behouden wanneer je off gaat met kuren.Bij een eerste kuur groei je sowieso, meestal +- 5-6 kg VVM (tenzij je als een klein meisje eet). De kuren die dan volgen zijn moeilijker en als je dan niet goed eet/traint, dan zie je weinig gains.
Als je begint met blasten/cruisen en niet 100% alles geeft dan stagneert je winst echt heel snel en zullen de AAS helpen om je shape te behouden maar verdere gains mag je dan ook snel vergeten.
Maw: je hoeft niet te denken dat je met AAS unlimited gains kan pakken zonder inspanning, enkel in je eerste kuur gaat het super gemakkelijk en snel![]()
Hangt dit er niet van af of je je naturel max haalt of dat je er over heen groeit? Als je al gaat kuren voordat je je natty max (zoals onze mr groen) Dan is de kans toch best klein dat je veel verliest of zie ik het dan mis?En dan is het nog de vraag of je alles weet te behouden wanneer je off gaat met kuren.
Hangt dit er niet van af of je je naturel max haalt of dat je er over heen groeit? Als je al gaat kuren voordat je je natty max (zoals onze mr groen) Dan is de kans toch best klein dat je veel verliest of zie ik het dan mis?
Waarom stop jij de tren er ook gewoon niet in?@Mr Gr33n zal ik dan het volgende topic maar openknallen met een anavar only?
Hangt dit er niet van af of je je naturel max haalt of dat je er over heen groeit? Als je al gaat kuren voordat je je natty max (zoals onze mr groen) Dan is de kans toch best klein dat je veel verliest of zie ik het dan mis?
Ook als je nog niet over je natty max zit kun je heel gauw alles, of het merendeel, kwijtraken. Tijdens je herstel heb je een periode met weinig T, als je in die periode slecht eet en traint zul je zelfs dan nog best een groot deel van je massa kunnen verliezen.Stel dat je 10kg bijkomt in je eerste kuur dan verlies je in de weken/maanden na je kuur sowieso paar kg vet/vocht. Als je dan goed blijft trainen en eten zal je de meeste VVM idd kunnen behouden als je je natty max nog niet hebt overschreden.
@Mr Gr33n zal ik dan het volgende topic maar openknallen met een anavar only?
Ook als je nog niet over je natty max zit kun je heel gauw alles, of het merendeel, kwijtraken. Tijdens je herstel heb je een periode met weinig T, als je in die periode slecht eet en traint zul je zelfs dan nog best een groot deel van je massa kunnen verliezen.
Paar jaar natty max bereiken vind ik onzin, als je echt groot wilt worden ben je er zelfs met AAS jaren mee bezig. Ik vind gewoon dat je moet weten waar je mee bezig bent, het eten, het trainen etc. Als je 1 jaar traint en je haalt natty meer progressie dan de gemiddelde sportschoolganger in 3 jaar dat haalt, en voldoende hebt ingelezen, vind ik bijvoorbeeld dat je er wel klaar voor bent.Ik denk dat nu deze kuur "redelijk" succesvol is, er veel mensen zonder veel ervaring in fitness (niet lang trainen, niet lang macro's tracken) ook willen gaan kuren. Ik neem aan dat het advies van DBB toch hetzelfde blijft? Eerst paar jaar natty max bereiken? Anders hebben we binnen de kortste keren heel veel van dit soort logs.
...maar dan zul je toch wel je training en voeding op orde moeten hebben lijkt me.Als je dan goed blijft trainen en eten zal je de meeste VVM idd kunnen behouden als je je natty max nog niet hebt overschreden.
Waarom steeds korte kuren? Niet besloten om deze door te trekken tot een week of 10a12..Zat nu op 350 tren ace en 250 test enth per week
Denk dat ik de volgende keer
525 tren ace
250 test
200mg mast
Per week, voor n week of 8

Niet?Maw: je hoeft niet te denken dat je met AAS unlimited gains kan pakken zonder inspanning, enkel in je eerste kuur gaat het super gemakkelijk en snel![]()
Wie is natty max?Ik denk dat nu deze kuur "redelijk" succesvol is, er veel mensen zonder veel ervaring in fitness (niet lang trainen, niet lang macro's tracken) ook willen gaan kuren. Ik neem aan dat het advies van DBB toch hetzelfde blijft? Eerst paar jaar natty max bereiken? Anders hebben we binnen de kortste keren heel veel van dit soort logs.

Dit dus
Ik denk dat nu deze kuur "redelijk" succesvol is, er veel mensen zonder veel ervaring in fitness (niet lang trainen, niet lang macro's tracken) ook willen gaan kuren. Ik neem aan dat het advies van DBB toch hetzelfde blijft? Eerst paar jaar natty max bereiken? Anders hebben we binnen de kortste keren heel veel van dit soort logs.
Ik ken geen natty Max. Alleen natty Marvin.
Paar jaar natty max bereiken vind ik onzin, als je echt groot wilt worden ben je er zelfs met AAS jaren mee bezig. Ik vind gewoon dat je moet weten waar je mee bezig bent, het eten, het trainen etc. Als je 1 jaar traint en je haalt natty meer progressie dan de gemiddelde sportschoolganger in 3 jaar dat haalt, en voldoende hebt ingelezen, vind ik bijvoorbeeld dat je er wel klaar voor bent.