AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren

Wat ik uit dit log (en de antwoorden) heb geleerd:

Gewoon een beetje gaan trainen (aan de gewichten sjorren) en lekker vreten. Goede eerste kuur pakken na ongeveer een jaartje en op je voeding gaan letten. Herhalen totdat je effortless aan of over je natty max zit. Vanaf dan echt strak op de training en de voeding, stoppen met kuren en ik houd al mijn gains als natty vast.....

Job done in about two years... ...en niet in 10 jaren @johnyjordaan. Je doet het helemaal verkeerd.

Bovenstaande is wat een newbie zou oppakken uit dit log.

Gewoon een beetje gaan trainen (aan de gewichten sjorren) en lekker vreten. Goede eerste kuur pakken na ongeveer een jaartje en op je voeding gaan letten. Herhalen totdat je effortless aan of over je natty max zit. Vanaf dan echt strak op de training en de voeding, stoppen met kuren en ik houd al mijn gains als natty vast.....

Job done in about two years... ...en niet in 10 jaren @johnyjordaan. Je doet het helemaal verkeerd.

Prima advies...en anders kunnen ze nog in mijn log kijken...:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ten eerste iedereen bedankt voor de positieve posts :)

Ik bespeur een beetje.. hoe zal ik t noemen.. afgunst? Nee dat is denk niet het goede woord.

Jij doet heel hard je best natty en nu je ziet hoe snel het kan gaan met een kuur haat je gelijk op mensen die kuren?
Je weer toch dat als je natty blijft dat je altijd een stap achterloopt? Accept it.

Dat heb je dan verkeerd opgevat:p, na je eerste kuur gaat het al de mist in als je niet strict bent.

Ik bespeur een beetje.. hoe zal ik t noemen.. afgunst? Nee dat is denk niet het goede woord.

Jij doet heel hard je best natty en nu je ziet hoe snel het kan gaan met een kuur haat je gelijk op mensen die kuren?
Je weer toch dat als je natty blijft dat je altijd een stap achterloopt? Accept it.
Dat is het niet. Ik schrik eigenlijk meer van hoeveel je kunt pakken zonder veel moeite met chemische hulp. Ik snap wel dat er risico's aan verbonden zitten, maar een jonge newbie zou daar niet van terug schrikken. Ik vind de boodschap een beetje eng in dit log.
Een natty zal altijd achterblijven, dat is niet meer dan normaal.
Geen haat bedoelt.

Dat is het niet. Ik schrik eigenlijk meer van hoeveel je kunt pakken zonder veel moeite met chemische hulp. Ik snap wel dat er risico's aan verbonden zitten, maar een jonge newbie zou daar niet van terug schrikken. Ik vind de boodschap een beetje eng in dit log.
Geen haat bedoelt.

Nattys gaan idd altijd achterblijven.

Lig ik ook niet wakker van trouwens. Vind wel dat er veel mensen nu hun kar draaien omdat het een goed resultaat is.

Ik vind het nog steeds verkeerd om zo snel te kuren en als eerste kuur tren te nemen.

Sommigen zullen dit ook haat noemen,maar goed.

Geen haat bedoelt.
En dan wordt iedereen altijd boos als ik aan het haten ben op kuur-gains.

Zeker de gains van een eerste of tweede kuur zijn echt niet misselijk! Echt bodybuilden en blasten-cruisen e.d is een vak appart...

En dan wordt iedereen altijd boos als ik aan het haten ben op kuur-gains.

Zeker de gains van een eerste of tweede kuur zijn echt niet misselijk! Echt bodybuilden en blasten-cruisen e.d is een vak appart...
Natty en enhanced is ook een vak apart. Maar waarom haat je er dan over? :o Ik haat iemand toch ook niet die veel beter in natuurkunde is dan ik, gezien ik biologie doe.

Zeker de gains van een eerste of tweede kuur zijn echt niet misselijk!
Dat wordt me nu wel duidelijk. een kerel in de sportschool waar mijn zoontje hip hop doet groeide in korte tijd als kool. Hij zei dat het niet veel uitmaakt dat kuren, alleen je recovery was een stuk beter. Ik had gewoon slechtere genen vergeleken bij hem. Het respect naar hem toe is nu wel een stuk minder moet ik eerlijk bekennen.

Nattys gaan idd altijd achterblijven.

Lig ik ook niet wakker van trouwens. Vind wel dat er veel mensen nu hun kar draaien omdat het een goed resultaat is.

Ik vind het nog steeds verkeerd om zo snel te kuren en als eerste kuur tren te nemen.

Sommigen zullen dit ook haat noemen,maar goed.
Even een algemene vraag over dat tren als eerste kuur. Betekent dit in de meeste gevallen dat in het vervolg nooit meer zónder tren wordt gekuurd omdat je met andere middelen toch geen vergelijkbare resultaten haalt?

Al zal het deels psychologisch zijn, ik ben wel benieuwd naar ervaringen hieromtrent

Het is geen wondermiddel Marv!
:roflol: Bij jouw niet nee...hue hue:trollface:

Natty en enhanced is ook een vak apart. Maar waarom haat je er dan over? :o Ik haat iemand toch ook niet die veel beter in natuurkunde is dan ik, gezien ik biologie doe.
Envy..

Diep van binnen wil ik een kuurfysiek...maar wil niet kuren. Na ruim 10 jaar natty trainen komen er gewoon af en toe diepgewortelde frustraties omhoog..

Dat wordt me nu wel duidelijk.
uhu..

Even een algemene vraag over dat tren als eerste kuur. Betekent dit in de meeste gevallen dat in het vervolg nooit meer zónder tren wordt gekuurd omdat je met andere middelen toch geen vergelijkbare resultaten haalt?

Al zal het deels psychologisch zijn, ik ben wel benieuwd naar ervaringen hieromtrent

Daar ga ik niet op kunnen antwoorden. Ben het niet van plan :)

Als beginner ga je gewoon sowieso snel vooruit. Dan nog eens gear erbij... tja. 1 + 1 = 3 dan. Het is wel nog een ander verhaal als je wat verder gevorderd bent. En wat je uiteindelijk overhoudt ervan.

Right in them feels :sad:

Terug
Naar boven