XXL Nutrition

Kuurlog test tren

6 weken gekuurd: baan kwijt, vriendin verlaten, kort lontje en de verdere sociale problemen.... Even een jaar doorgaan, moet vast goed komen denk ik.

Ik heb dit logje eens doorgelezen en hooooly shit, jij reageert werkelijk overal (negatief) op. Lijkt wel of jij zn vader bent man..
laat die jongen lekker kuren als hij wil kuren. big deal.

In dit log reageer ik idd op alles negatief. Je kan er nl. niet positief op reageren.

Als ik zn vader was ..... denk dat ik dan euthanasie pleegde.

Ik zeg het zoals ik het zie. Ik weet tegewoordig moet je alles verbloemen,doe ik niet aan mee.

6 weken gekuurd: baan kwijt, vriendin verlaten, kort lontje en de verdere sociale problemen.... Even een jaar doorgaan, moet vast goed komen denk ik.

hij heeft nu toch niets meer te verliezen? hij is toch alles al kwijt geraakt.
hij kan alleen zijn gemaakte gains van zijn vorige kuur nog verliezen.

Hij kan het nog erger maken. Denk niet dat hij 5 jaar met deze sport gaat bezig zijn. En dan is het allemaal voor niks geweest.

aan TS:wil je toch echt een brute bodybuildersfysiek ga dan voor minstens 15 weken tren-a met bold en testosteron,met deze kuur heb je niet veel bereikt ,je had hem langer moeten doortrekken indien je tren aankan tenminste. Na die 15 weken ben je zogezegd wedstrijdklaar,niemand zal je nog herkennen

oh

Laatst bewerkt:
Hij kan z'n hart, lever of nier(en) nog verliezen:D

@hoxyz zou die post snel aanpassen, voordat baardmans je een kaart geeft xo

Verdomme, sommigen hebben echt een plaat voor hun hoofd, merken bespreken is niet toegelaten, ook niet met afkortingen of andere verwijzingen.
Ze moete gewoon een baard op de kin hebben, daar kan je nog mee zien verdomme:baard:

Als je 't dan toch gaat doen pak dan meerdere compounds. Iets als :

1-6 500 test 200 deca
7-12 750 test - 500 Bold
13 tot 18 250 test 400 tren + winny of mast
19-26 cruise op 250 test

En dan weer overnieuw met iets hogere dosissen. Eventueel af en toe een oral cyclen. De bulkperiodes vreten en trainen als een beest om in de tren periode ietwat te cutten.

*edit beter nog je test soorten afwisselen ook telkens.

Terug
Naar boven