AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren

Zuur persoon ben jij zeg. De helft van dbb traint overigens niet.

Ik zeg dit gewoon omdat hij zegt dat ik in de aas sectie niks mag posten omdat ik geen spuiten in mn hol douw.

En ik blijf bij wat ik zei. Doorzetting 0,0 maar wel aan de AAS gaan. Recipe for succes!!!!!

Maar ja verder ben ik zuur.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.005
Diegene die negatieve opmerkingen maakt zal straks weer zeggen: oh resultaat boven verwachting, precies zoals deze kuur boven verwachting was

Diegene die negatieve opmerkingen maakt zal straks weer zeggen: oh resultaat boven verwachting, precies zoals deze kuur boven verwachting was

Resultaat en dwaas bezig zijn staan los van elkaar.

En zonder weer naar de AAS te grijpen kan je je resultaat niet eens behouden. Tot zover het resultaat van je eerste kuur.

En het eindresultaat van je kuur gaat zijn zoals de meesten hier voorspeld hebben.

Gewoon ophouden met die kerel aan te moedigen. Met al die aandacht en advies zet je hem gewoon aan tot kuren.

Gewoon ophouden met die kerel aan te moedigen. Met al die aandacht en advies zet je hem gewoon aan tot kuren.

Ow neen dat mag niet. Blijkbaar mag je niet zeggen dat hij niet goed bezig is.

Idioot gedrag moet blijkbaar aangemoedigd worden. Anders gaan ze nog denken dat je zuur bent.

Dit was je eerste kuur + meteen tren gebruikt. Logisch dat je een resultaat behaald hebt :)

Gewoon goed nakuren nu, voeding verzorgen en regelmatig blijven trainen.

Damn kerel. Je hebt het gepresteerd om in 6 weken je werk, je wijf en je grote-mensen-leven kwijt te raken door een beetje AAS. En dan overweeg je serieus om nu maar gewoon een jaar ON te gaan? Daarnaast zeg je heel tof "500 mg Test is makkelijk te doen". Hoe weet je dat, heb je ooit eerder op 500 mg Test only gezeten?

Damn kerel. Je hebt het gepresteerd om in 6 weken je werk, je wijf en je grote-mensen-leven kwijt te raken door een beetje AAS. En dan overweeg je serieus om nu maar gewoon een jaar ON te gaan? Daarnaast zeg je heel tof "500 mg Test is makkelijk te doen". Hoe weet je dat, heb je ooit eerder op 500 mg Test only gezeten?

Ja maar er WAS wel resultaat en dan is het helemaal goed.

Poe zo te zien heb ik gister de vrijdagrel gemist.

500 test voor een jaar geeft niet veel. stagneert snel. je zal constant met dosissen en stoffen moeten spelen. maar doe het nou maar gewoon niet. nootmuskaatje verword mooi. merk het zelfde als hem. ik word ook laks na 1.5 jaar. wil niet weten hoe het dan bij jou gaat zijn.

Meer of minder MR GR33N!

Terug
Naar boven