XXL Nutrition

Kuurlog test tren

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Als je 't dan toch gaat doen pak dan meerdere compounds. Iets als :

1-6 500 test 200 deca
7-12 750 test - 500 Bold
13 tot 18 250 test 400 tren + winny of mast
19-26 cruise op 250 test

En dan weer overnieuw met iets hogere dosissen. Eventueel af en toe een oral cyclen. De bulkperiodes vreten en trainen als een beest om in de tren periode ietwat te cutten.

*edit beter nog je test soorten afwisselen ook telkens.

Hmm dit voorstel klinkt opzich best beestachtig.. zou dat knallen worden? Zijn er nog anderen op dit forum die dit voorstel goed vinden?
Ik zal m overwegen en in me achterhoofd houden

Hmm dit voorstel klinkt opzich best beestachtig.. zou dat knallen worden? Zijn er nog anderen op dit forum die dit voorstel goed vinden?

Gewoon doen joh. Wat maakt het uit of andere ervaring er mee hebben. Iemand moet de eerste zijn. :rolleyes:

nee,niet doen,kan beter doen wat ik voorsgesteld heb... geloof me,je wordt een beest dan, serieus....

''Zou dat knallen worden?''. Als jij kennis had van voeding en training zou je die kutvraag niet stellen.

Jij hoort helemaal niet te kuren. Je kan je gewonnen massa niet eens behouden :roflol:

the first "black" member

Word steeds leuker en gezelliger hier

over een half jaar is dit topic een sticky ''kuren, hoe het niet moet ''

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.077
Lijkt me niet echt serieus dit topic.

Als jij niet serieus kan zijn kun je beter gewoon wegblijven.. toen ik zei dat ik test en tren ging doen stond jij ook vooraan met uitingen als je bent een troll etc. maar over het resultaat hoor ik je niet. En nu ik met een nieuw voorstel kom begin je opnieuw. Nogmaals als je geen serieuze opmerkingen te bieden hebt blijf dan weg.

Vooral dit gedrag gaan aanmoedigen, het is toch al lang duidelijk dat hij geen sarcasme kan onderscheiden van echte raad..
Hem van gedachten praten gaat toch niet lukken. Kan je hem beter advies geven over hoe hij het minder erg kan verkloten toch?

Resultaat?

ik weet er alles van is normaal of blasten cruisen of je houdt het gewoon op 2 keer per jaar kuren maar dan wel goed met hcg ernaast en goed nakuren..... zodat de dip minder erg is en dat je sneller herstelt.

Terug
Naar boven