AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren

dU5uwWV3RqucQ7InODGZ_Third%20Hand%20Slap.gif

Zojuist 26 gram test e besteld.
Heb besloten om het te doen...
Why? What's the point?

Waar moet dit naar toe? Je kunt zo al geen discipline opbrengen. Plus de nakuur van 6 weken is je al te zwaar.

Hoe denk je dat het gaat voelen om na 1+ jaar off te gaan?

Hij is ons maar aan het trollen :)

OOOOH YEAH!!:rocknana:

Buckle up dis gonna be good!:woot:

nee dat is die niet....
gewoon hard leers maar komt er nog wel achter. succes

Je moet helemaal niks bestellen. Je vorige kuur is je ook heel zwaar bevallen. En nu in je nakuur merk je hoe zwaar je lichaam het heeft gehad en nog steeds heeft.
Je zegt zelf dat je aardig wat bent verloren tijdens je nakuur. Ik zou zeggen cut you loss. Laat je lichaam herstellen. Ga goed eten en trainen. En kijk hoe je er volgend jaar bij staat. Dan kan je altijd nog een kuur gaan doen. Maar ga nu niet een jaar on. Dat is echt het stomste wat je nu kan gaan doen.

Je moet helemaal niks bestellen. Je vorige kuur is je ook heel zwaar bevallen. En nu in je nakuur merk je hoe zwaar je lichaam het heeft gehad en nog steeds heeft.
Je zegt zelf dat je aardig wat bent verloren tijdens je nakuur. Ik zou zeggen cut you loss. Laat je lichaam herstellen. Ga goed eten en trainen. En kijk hoe je er volgend jaar bij staat. Dan kan je altijd nog een kuur gaan doen. Maar ga nu niet een jaar on. Dat is echt het stomste wat je nu kan gaan doen.

Wat baten kaars en bril.....

Naald er in en gaan. Je besluit heb je toch al genomen :)

Ga je wel verder loggen, gewoon dagelijks weer enzo?

Je hebt helemaal gelijk, maar dit soort goed bedoelde raad werkt averechts op TS. Om de een of andere reden wil hij bewijzen dat hij gelijk heeft en het beter weet.

Allemaal omdat hij wat gainz heeft gepakt in zijn eerste kuur. Terwijl dit logisch is: iedereen pakt gainz in zijn eerste kuur en zeker als je meteen tren gaat pakken...

Als hij echt een jaar ON gaat, dan zal hij snel merken dat de vooruitgang stagneert en er diverse problemen zullen opduiken. Wacht maar tot hij oestrogene sides zal krijgen enzo... Dat wordt nog huilen met de pet op...

Dat wordt nog huilen met de pet op..
Dat dacht ik eerst ook. Als ik mijn baan en vriendin zou verliezen, ook al heb ik geen baan, lag ik al te huilen. Deze hier besluit na een reeks drama in een kleine 8 weken, om het even te verlengen met 52 weken.

Hoeveel maanden tot het eerste 'knobbeltje onder tepel' of 'ballen kleiner geworden???' Topic komt :roflol:

Dat dacht ik eerst ook. Als ik mijn baan en vriendin zou verliezen, ook al heb ik geen baan, lag ik al te huilen. Deze hier besluit na een reeks drama in een kleine 8 weken, om het even te verlengen met 52 weken.

En dan denkt hij dat hij goed bezig is,das nog het ergste.

"Go see the doctor" ......:wave:

Terug
Naar boven