j0eyv
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft zijn nutella/mcdonalds dieet verandert, maar hij snapt niet wat zijn onderhoud is, hoe dit berekent wordt en hij weet het allemaal beter dan de formules en mensen hier op het forum. Alle tips en adviezen met betrekking tot het bepalen van onderhoud slaat hij weg, aangezien er 'teveel factoren zijn om dit nauwkeurig te berekenen'. Vreemd genoeg doen de meeste mensen het hier met dezelfde formules/op dezelfde manier en voor hun werkt het. Voor Mr Green niet, vreemd.Heel vluchtig even doorheen gelopen maar blijkbaar slaat deze cycle echt nergens op.. Ben met die voeding wel benieuwd naar je voor/na foto's en eventueel een foto van nu. Of is inmiddels alles bijgesteld?
Hij heeft zijn nutella/mcdonalds dieet verandert, maar hij snapt niet wat zijn onderhoud is, hoe dit berekent wordt en hij weet het allemaal beter dan de formules en mensen hier op het forum. Alle tips en adviezen met betrekking tot het bepalen van onderhoud slaat hij weg, aangezien er 'teveel factoren zijn om dit nauwkeurig te berekenen'. Vreemd genoeg doen de meeste mensen het hier met dezelfde formules/op dezelfde manier en voor hun werkt het. Voor Mr Green niet, vreemd.
Gister weer met @Mr Gr33n rug/biceps getraind, hij begint tegenwoordig ook gewoon lomp te schreeuwen in de sportschool als hij zijn laatste 2 reps met moeite uitgevoerd krijgt..
Als reden werd gegeven dat 1. Ronnie Coleman dit ook doet tijdens zijn sets (hij is ook een god, dus een goed voorbeeld) en 2. De kracht explosie die vrijkomt bij de schreeuw duwt hem net over dat randje om die laatste reps toch nog net te doen.
Verder kijkt wel iedereen naar je alsof er een geit verkracht wordt..![]()
Zulk een postgedrag en dan roepen dat jullie niet serieus worden genomen, jeez.

Show some pics @Mr Gr33n en @Felix Nando van jullie die samen trainen , 1. dat laat direct zien dat jullie niet dezelfde persoon zijn, 2 ik wil wel eens zien hoe het nu zit met dat fysiek na die super massive kickbacks en 3 jullie kunnen direct bewijzen dat wat jullie doen goed is voor jullie toch?
Maar jullie mogen wel een keertje meetrainen als jullie willen?Met Roy eens. Zie geen reden om geen pics te posten.ach man je zit op 7 procent daar zijn menig jaloers op hier en dan heb je direct een goede before/after foto toch?
ach man je zit op 7 procent daar zijn menig jaloers op hier en dan heb je direct een goede before/after foto toch?
Met Roy eens. Zie geen reden om geen pics te posten.
Dit topic gaat niet over mij maar goed.
Ik train nu weer 2 maandjes hooguit enigszins "serieus" de stats kloppen niet helemaal onder profiel..
176cm
71kg
Bodyfat = onbekend (nog niet laten meten/zelf gemeten)
En wat heeft het voor nut een before/after pic te posten van 2 maanden trainen?
Je bent 10 kg aangekomen en 4 cm gekrompen in 2 maanden?
Nee gappie ik bedoel de foto die je dan nu stuurt is je before foto dan over een jaar een volgende en dat is je after snap je?

Just to be sure. In welke sportschool/dorp/stad trainen jullie?
Is wel in de buurt bij mij.

En wat heeft het voor nut een before/after pic te posten van 2 maanden trainen?
Ik ga helemaal geen fotos posten van felix en mij. Aangezien voor een filmpje nog altijd 2 mensen nodig zijn, een met de camera en de ander die kickbacks doet... moeten jullie maar aannemen dat ik geen random uit de gym gevraagd heb om mij even te filmen.
Gewoon posten die
Ik film vaak zelf als ik alleen ben, kan prima maar de wil moet er zijn.

Filmen vind ik opzich niet erg maar niet omdat iemand roept dat ik en felix nando dezelfde persoon zijn![]()