AndroidHealthClinic

kuurschema: Winstrol tabs & nakuur clomid?

Wat een adviezen, je gaat zo iemand toch nog op 50mg zetten voor 6 weken of ben ik nou zo dom? 6weken op 30mg of 5weken op 40 (of 6 al het goed gaat)... Ik adviseer dit omdat je ten eerste beter laag kunt beginne om te kijken hoe je erop reageerd en ten tweede je stats zijn niet super denderend (vvm is redelijk laag) dus te hoog doseren is niet nodig...

wtf
blowen tijdens je kuur
ben je gek?

• Topic Starter Topic Starter
Wat een adviezen, je gaat zo iemand toch nog op 50mg zetten voor 6 weken of ben ik nou zo dom? 6weken op 30mg of 5weken op 40 (of 6 al het goed gaat)... Ik adviseer dit omdat je ten eerste beter laag kunt beginne om te kijken hoe je erop reageerd en ten tweede je stats zijn niet super denderend (vvm is redelijk laag) dus te hoog doseren is niet nodig...

Hai thanx ik ben vandaag dus begonnen heb 2x 10mg smorgens genomen en 2x 10 mg net na het avondmaal. dus ga voor 40mg ..heb alleen wat last van klamme handjes en een beetje licht gevoel in mijn hoofd..verder nergens last van...

dan werkt het he ;)... als het goed is worden die klamme handjes en licht gevoel in je hoofd wel wat minder, je lichaam moet even wennen aan de nieuwe stoffen....

dan werkt het he ;)... als het goed is worden die klamme handjes en licht gevoel in je hoofd wel wat minder, je lichaam moet even wennen aan de nieuwe stoffen....

hehe oke dan :D merkte net wel dat ik even wat korter trainen kon en even iets meer water nodig had voor het gloeilampje wat nu op men romp zit :D
maar goed het zal allemaal wel goedkomen. heb de clomid achter in de kast gegooit en ga toch voor Nolvadex als nakuur.:cool:

Dan slaat het wel erg snel aan bij jou zeg?
volgens mij beetje het placebo effect..

Bij mij duurde het wel paar dagen voor je wat merkte (waren ook 10mg van GS.)
Ieder lichaam is dan wel anders natuurlijk :rolleyes:

Nolvadex is veel betere keuze indd.
Succes met je kuur en ben benieuwd hoeveel je pakt.

Greetz

Ik zou de dag nadat je bent gestopt met Winnytabs gewoon 10 dagen 50mg Clomid ED nemen en 30 dagen 20mg Nolvadex.

Clomid voor het opstarten en Nolvadex tegen mogelijke oestrogeen-rebound.

Suc6

Af en toe vraag ik me echt af waarom er zoveel gelult moet worden over een een paar tabs van 10mg met een halfwaarde tijd van nog geen kwart dag! :nope:

zit op dag 4 dus verder nog geen vordering maar dat ijkt me logisch maar ben wel benieuwd naar anderen die 1zelfde kuur gedaan hebben , na welke tijd jij wat aan kracht & uiterlijk ging zien/merken?? :cool:

Af en toe vraag ik me echt af waarom er zoveel gelult moet worden over een een paar tabs van 10mg met een halfwaarde tijd van nog geen kwart dag! :nope:

Precies dat ik net ook.
+ dat al die adviezen met nakuren met Nolva en clomid slaan natuurlijk nergens op met zo''n kuurtje.

Waar blijft de enige echte "Winstrolst" in dit topic!

ik heb 6weken gedaan op 40mg per dag 2 wken nakuur 20mg nolva per dag!
5kg droge spiermassa erbij! en geen terugval of wat dan ook!

Kijk winstrol only word beschouwd als een van de {mildste} kuren die er zijn.
Weinig, tot geen invloed op je lichaameigen test.
Vandaar dat mensen ook om die reden geen nakuur nemen.
Je kan het al het altijd doen, maar doe het laag gedossereerd,alleen met clomid of alleen met nolvadex,

edit jimi P je was me net voor
nakuur zoals boven 2weekjes 20mg nolvadex

oke Dimi & Xlarge thnx :o & Iron als ik dat ga redden ben ik dik tevreden :cool:

Terug
Naar boven