Ben tijdje geleden ook aan Winny begonnen van GS, sloeg vanaf dag 1 in als een bom.
Direct na eerste inname meer pomp en binnen 1 week al zichtbaar resultaat, droger en vollere spieren.
Had wel last van hoofdpijn en licht gevoel net als jij, maar dat ging weg nadat ik m'n zoutiinname had verlaagd (tip) Verder libido down (vreemd genoeg), soms duffig en de hele dag en nacht honger.
Twee weken na de start werd ik 's nacht wakker met pijn in m'n onderbuik. Ik kreeg last met pissen en voelde duidelijk dat m'n prostaat was opgezet (kon geen andere conclusie trekken)
Da's even schrikken, je weet dat dit een bijverschijnsel is maar je denkt dat het allemaal wel mee zal vallen. Ineens valt het ook op dat je meer haarverlies hebt dan normaal, ajaj, is dat even schrikken, wie zegt dat dit zich hersteld?
En dan ga je denken, is het me dit waard?
Mij niet, en ben dus gestopt.
Dit is nu een aantal weken geleden. Sides zijn net weg aan het ebben, plassen is bijna weer normaal, haarverlies ook.
Kortom, qua anabool effect is het super (in 2 weken 2kg gepakt, blijvend) maar als je gevoelig voor DHT variant bent geen aanrader.