XLarge
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
oke Dimi & Xlarge thnx& Iron als ik dat ga redden ben ik dik tevreden
![]()
Succes kerel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke Dimi & Xlarge thnx& Iron als ik dat ga redden ben ik dik tevreden
![]()

kracht ging niet heel erg veel omhoog 5 a 10kg erbij, uiterlijk werd na 3weken zichtbaar beter
op hoeveel zat je elke dag?
Jeetje waar maak jij je allemaal druk om! Zo win je nooit wat. Just chill, train en eet hard en je ziet wel wat er bij komt! Niet zo nerveus!
zit op 40mg e.d nu bijna 1 week gehad zou het niets wezen om op 50 mg door te gaan omdat het lijkt of ik het wel hebben kan of 40mg toch genoeg?

gewoon nieuwschierig en wat te lullen hebben toch![]()
zit nu op dag 6 voel me niet anders dan anders ofzo wel heb ik wat last van puisten terwijl ik ze normaal eigenlijk nooit heb, maja goed zijn er maar een paarzit op 40mg e.d nu bijna 1 week gehad zou het niets wezen om op 50 mg door te gaan omdat het lijkt of ik het wel hebben kan of 40mg toch genoeg?
![]()
![]()
Ik merkte er ook niks van hoor, kwam in de eerste 4 dagen 2 kilo aan. En daar bleef het ook bij.... Was ook mijn eerste "aanmerking met riods" (kuurtje wil ik het niet noemen)
Maar je hebt er zeker wel profeit van, niet blind staren op gewicht!
straks na het eten weer 2 x 10 mg dan ben ik vandaag over gegaan op 50 mg e.d dus maar even afwachten 
merk wel een lichte duizeligheid bij het trainen maar heb verder geen last van sides..dus ga gewoon weer verder en kijken wat week 2 gaat doen..

en merk in mijn middel droger te worden en word het 1 en ander zichtbaar daar wat eerder niet het geval was het stak eerder iets over