AndroidHealthClinic

kuurschema: Winstrol tabs & nakuur clomid?

kracht ging niet heel erg veel omhoog 5 a 10kg erbij, uiterlijk werd na 3weken zichtbaar beter

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje waar maak jij je allemaal druk om! Zo win je nooit wat. Just chill, train en eet hard en je ziet wel wat er bij komt! Niet zo nerveus!

gewoon nieuwschierig en wat te lullen hebben toch :cool:

zit nu op dag 6 voel me niet anders dan anders ofzo wel heb ik wat last van puisten terwijl ik ze normaal eigenlijk nooit heb, maja goed zijn er maar een paar :o zit op 40mg e.d nu bijna 1 week gehad zou het niets wezen om op 50 mg door te gaan omdat het lijkt of ik het wel hebben kan of 40mg toch genoeg? ??? :cool:

gewoon nieuwschierig en wat te lullen hebben toch :cool:

zit nu op dag 6 voel me niet anders dan anders ofzo wel heb ik wat last van puisten terwijl ik ze normaal eigenlijk nooit heb, maja goed zijn er maar een paar :o zit op 40mg e.d nu bijna 1 week gehad zou het niets wezen om op 50 mg door te gaan omdat het lijkt of ik het wel hebben kan of 40mg toch genoeg? ??? :cool:

Ik merkte er ook niks van hoor, kwam in de eerste 4 dagen 2 kilo aan. En daar bleef het ook bij.... Was ook mijn eerste "aanmerking met riods" (kuurtje wil ik het niet noemen)
Maar je hebt er zeker wel profeit van, niet blind staren op gewicht!

Ik merkte er ook niks van hoor, kwam in de eerste 4 dagen 2 kilo aan. En daar bleef het ook bij.... Was ook mijn eerste "aanmerking met riods" (kuurtje wil ik het niet noemen)
Maar je hebt er zeker wel profeit van, niet blind staren op gewicht!

nee precies dat doe ik ook maar niet heb in meerdere Loggs gelezen dat je toch maar meer in de spiegel moet kijken dan op je schaaltje :cool: straks na het eten weer 2 x 10 mg dan ben ik vandaag over gegaan op 50 mg e.d dus maar even afwachten :o

dag 8 zit erop keer voor de grap op de weegschaal gestaan maar dat scheelt nog weinig..wel merk ik een lekkere hardheid in de spieren na het trainen :cool: merk wel een lichte duizeligheid bij het trainen maar heb verder geen last van sides..dus ga gewoon weer verder en kijken wat week 2 gaat doen..:o

succes en verwacht niet te veel

mensen altijd zeuren van winny only niet goed, blablabla.. vergeten ze nog altijd dat elk lichaam verschillend is en wat je ermee doet.. hoe deden ze het vroeger dan.. toen deden ze vaak only tabs kuren.. maargoed.. succes ermee

thnx both..men doel is wat harder worden toch wel kijken of dat wat word en ook kijken hoe ik erop reageer..met het i.D om volgend jaar een zwaardere kuur te pakken :o

Dag 13 ..zit op 50mg E.D nergens geen Last van..1.5 kg zwaarder dan toen ik begon..maar dat kan ook liggen omdat ik de laatste tijd ook eet als een paard..heb het gevoel dat ik ook best op 60mg E.D had kunnen gaan zitten..maar goed dat is misschien de enthousiasme wel die erachter zit..iets graag willen :o

Hoe gaat je kracht?
Succes.

merk dat ik qua kracht vooruit ga ook wat sneller herstel en wat langer door kan gaan..wel ben ik na de training helemaal naar de klote :help: hehe verder nergens last van zo:)

wat ik nog vergeten was te melden..is dat ik wel rete veel honger op en dus veel eet..
en bang bent dat de riolering het niet meer aankan straks want wat erin gaat komt er ook flink uit :booty: en merk in mijn middel droger te worden en word het 1 en ander zichtbaar daar wat eerder niet het geval was het stak eerder iets over :D

Dag 15 ...... koppijn :rolleyes: had er nog geen last van gehad maar nu al 2 dagen wel een beetje drukkent gevoel..maar goed gaat vast wel weer weg :cool:

op zich kan het niet veel kwaad...zolang je niet overdrijft natuurlijk..
ik heb ook gekuurd met winby's van epl.goeie shit!!

heb het op 5 weken gedaan en zonder nakuur.. geen problemen ghad en ik heb er 6.5kg mee gewonnen.. wel met 60gr/dag

gtz

winny's natuurlijk !!!!!!!!!! foutje

die honger is normaal .ik at ook als een paard en nu nog trouwens!!..
je lichaam vraagt nu gewoon meer...no food..no gain!!

Terug
Naar boven