AndroidHealthClinic

kuurtje DNP

Ja is waarschijnlijk vocht. Meet het nog maar eens 2 weken na je kuurtje. Hoe heb je gemeten? Elektronische weegschaal?

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, elektronische weegschaal.... hoop dat het vocht is man, BF is gewoon idem

ja het kan vocht zijn idd, resultaat zal dan minstens een week later moeten komen. Als je stopt eet dan instens bij 2 maaltijden per dag groene groente en komkommer
dan ben je het vocht zo kwijt.

ik vind het tot nu toe teleurstellend.
Als ik dat geweten had, had ik clen en T3 GENOMEN

Je zal wel een pak vocht vasthouden, maar niet zoveel (enkele kg's)
Ik geef toe dat het een hel is om door te gaan, maar bij mij was er telkens wel resultaat.

Ik begrijp het niet zo goed hoor, doe nu nog 4 dagen op 200 mg.
En dan laat ik me op maandag 19 november meten....

Het vreemde is trouwens wel dat ik mezelf wel droger vind lijken...

Ik begrijp het niet zo goed hoor, doe nu nog 4 dagen op 200 mg.
En dan laat ik me op maandag 19 november meten....

Het vreemde is trouwens wel dat ik mezelf wel droger vind lijken...

ik merk wel dat ik nog vrij veel transpireer. Slaap nog steeds met een ventilator aan. Maar jullie denken aan vocht?

Komt goed kerel, als je je goed aan de regels hebt gehouden en een beetje netjes hebt gegeten dan zal het grootste deel vocht zijn.. Per 100mg verhoog je je stofwisseling met 11% dus aan de hand daarvan moet je eten en trainen. Meeste mensen denken dat ze alles kunnen eten op dnp en dat het maar niet uitmaakt, maar is dus wel degelijk van belang..
Pas na 2 weken kun je echt beoordelen hoeveel vet je kwijt bent. Ga niet veel eten, eet naar je behoefte en clean. Neem na de kuur 1-2 dagen wat dieet ijs van de albertheijn om je spieren te vullen met glycogeen. Dan word je ook wat voller weer

ik wacht even de resultaten af.
Anders begin ik 1 december met nogmaals DNP + T3 OF CLEN met T3

Wat zou jullie voorkeur zijn?

Heeft iemand een verklaring, waarom ik er naar mijn mening wel droger uitzie, maar het VP is gelijk gebleven?

De huid voelt strakker aan, en is nog wat klammig....

Heel veel mensen op dit form, maar niemand kan me van een antwoord voorzien?

Waarschijnlijk omdat je vochthuishouding totaal verstoord is geraakt. Geef het wat tijd stuk ongeduld.

Zijn 2 weken al voorbij? Haha

DNP is geheel uit het systeem verdwenen en vannacht voor het eerst zonder ventilator kunnen slapen, heerlijk:)

Ik snap het ook niet helemaal waarom je gelijk hierna aan de clen of t3 moet... zoals eerder vertelt je kan toch op normale voeding easy naar de 10 a 12% gaan..

A ik vind het wel jammer voor je, waarom doe je niet iets van:lage dosis testo met t3?

wat ben jij toch een oen?! je gaat aan DNP omdat je op 15% staat? cmon serious :o je bent een schande voor de sport leer deftig dieëten!! en dan ga je toch aan de dnp lees ik heel je log mee zie ik niets anders dan massas brood, ijs, slagroom, vettige, zoete dinge, ... en dan vind je het raar dat je niet meer dan een kilo'tje bent afgevallen? en dan klaag je over aller hande sides en volende wat je zegt .. binnekort DNP + cln + T3? ga toch gwn op een kerkhof liggen :D cutten = dieet+cardio+supps(stackers,cafeine,groen thee,...)+ (misschien) AAS niet ik voel me wat te dik laat ik aan de DNP of clen gaan en me vol proppen met rotzooi

Terug
Naar boven