Fitness Seller

Kuurtje op iets latere leeftijd

Vind ik nogal ingrijpend. Ik heb nog nooit gekuurt, en om dan voor de rest van mijn leven afhankelijk te zijn van test im is voor mij toch enkele bruggen te ver 🙄
Goeie raad. Blijf er in jouw geval van af want het blijft niet bij één kuur en voor je het weet , zit je in hetzelfde schuitje als de meesten. TRT enz... Ik heb ook pas gekuurd toen ik ongeveer 40 jaar oud was en eigenlijk was dit niet nodig geweest. Toch op tijd beseft (redelijk wat geëxperimenteerd gedurende een paar jaar) dat dit het niet was maar achteraf toch ook lang in een sukkelstraatje gezeten. TRT, dan weer geen TRT, terug TRT, enz... Had allemaal vermeden kunnen worden. Ik ben nu 60 voorbij, doe nog altijd korte krachttrainingen, fiets minstens 3 keer per week en voel mij goed.

Vind ik nogal ingrijpend. Ik heb nog nooit gekuurt, en om dan voor de rest van mijn leven afhankelijk te zijn van test im is voor mij toch enkele bruggen te ver 🙄
Idem hier. Misschien als ik 70 ben, maar vind het ook prima om moe te zijn, en een extra rustdag te nemen. Lekker man, beetje bank hangen en leeftijd is dan een prima excuus.

• Topic Starter Topic Starter
Nu ben je toch best wel onzin aan het verkondigen, je basseert het op een herinnering ver uit je verleden.
* de meesten die Var of Winny only nemen, hebben dan pas alles goed voor elkaar, ten tijde van die ‘kuur’ en daarom gainen ze.

*500mg TestE nemen omdat 250mg de moeite niet is ?
van 500mg krijg je meer kan op sides en 250mg is een mooie start om kennis te maken met Test. Door dit gezwam ontstaan er juist van die achterlijke starterskuren als 500mg Test met 400mg Deca(2e kuur is ook nog starterskuur)

* met het BW van TS is 250mg voor week of 14 mooie dosis.(375mg kan ook wel)
maar eigenlijk heeft het al geen nut een topic te openen als je al besloten hebt om tabjes te nemen.(en al besteld)
Stel dat ik eenmalig een kuur test 250mg van een 12tal weken doe, en ik gain hierop enkele kilo's hoeveel gaan daarvan blijven hangen, ervan uitgaande dat ik na de kuur gewoon goed mijn trainings routine en eetschema blijf volgen?
Deze vraag omdat ik bij ons in de gym al enkele gasten heb zien passeren die, als ze On zijn echt wel sterk zijn en duidelijk gegroeid, maar als ze Off gaan zie ik die bijna letterlijk leeglopen.

Stel dat ik eenmalig een kuur test 250mg van een 12tal weken doe, en ik gain hierop enkele kilo's hoeveel gaan daarvan blijven hangen, ervan uitgaande dat ik na de kuur gewoon goed mijn trainings routine en eetschema blijf volgen?
Deze vraag omdat ik bij ons in de gym al enkele gasten heb zien passeren die, als ze On zijn echt wel sterk zijn en duidelijk gegroeid, maar als ze Off gaan zie ik die bijna letterlijk leeglopen.
Ik denk, weet het niet zeker, maar dat het afhangt van de hoeveelheid testosteron die je zelf nog maakt.
Ik denk dan dat je verder terug valt dan dat je nu bent. Er van uit gaande dat je testosteron niet volledig hersteld of te laat hersteld om die paar extra kilo op te vangen.

Maar wacht vooral even tot de boy s die er verstand van hebben hun eten op hebben voor betere antwoorden.

2x de helft !

Wat wil je met deze lege onzin ?
Ga jezelf niet vergelijken met een ander, maar kijk naar jezelf !
Je weet niet wat hun nemen. Dbol blaast je op met veel vocht wat vet en beetje spiermassa, maar daar loop je zogezegd van leeg, ook met Deca en Test erbij, zgn Bulk. (als je teveel vreet, wat vaak gebeurt) Als het vocht weg is na de kuur verlies je zo aantal wat je de 1e 2-3 weken bent aangekomen.

Ook kan ik niet -en niemand- zeggen wat jij gaat gainen op test kuurtje van 12-14 weken. als je 2-2.5kg spiermassa pakt is het een mooi resultaat.(niet 2.5kg gewichtstoename)

Dat was mijn ervaring ook met test kuurtjes.

Maak jezelf niks wijs. Het blijft niet bij één kuur. We zijn allemaal zo begonnen. Een paar maanden later wil je weer dat wow gevoel.

Kuren = huren.

2x de helft !

Wat wil je met deze lege onzin ?
Ga jezelf niet vergelijken met een ander, maar kijk naar jezelf !
Je weet niet wat hun nemen. Dbol blaast je op met veel vocht wat vet en beetje spiermassa, maar daar loop je zogezegd van leeg, ook met Deca en Test erbij, zgn Bulk. (als je teveel vreet, wat vaak gebeurt) Als het vocht weg is na de kuur verlies je zo aantal wat je de 1e 2-3 weken bent aangekomen.

Ook kan ik niet -en niemand- zeggen wat jij gaat gainen op test kuurtje van 12-14 weken. als je 2-2.5kg spiermassa pakt is het een mooi resultaat.(niet 2.5kg gewichtstoename)
Gevoelige snaar? Dit is een relevante vraag voor iemand die overweegt om te kuren.

Dag iedereen. Ik zal me even kort voorstellen.
ik ben een 48 jarige met 31 jaar trainingservaring.
mijn huidige status is 1m77 / 75kg op een vetpercentage van 9 a 10%. In al die jaren dat ik train ben ik dit steeds naturel blijven doen.
Momenteel ben ik er ernstig aan het denken om toch eens een kuurtje te doen. Ik dacht hierbij zelf aan 6 weken winstrol 50mg/d en nakuur met Nolva.
Test. Wil ik niet owv de vochtretentie.
Mijn doelstelling is om hiermee een 2 a 3tal kg vetvrije massa te winnen. Mijn trainings en voedingschema zijn uiteraard in orde.

Mijn vraag is wat denken jullie hiervan? Bruikbare tips en feedback hoor ik graag.

Groeten

Oké, hier is mijn advies uitgewerkt.

Koop 2 vials Test E/C en 1 potje Nolvadex. Doos met 1ml luerlip spuitjes, doos met 25G 16mm injectienaald, 22g 50mm optreknaald, en doosje met alcoholdoekjes.

2 vials is 20ml. je injecteert 2x pw (maa-do) en trekt .8ml (~375mg EW)op 250mg/ml
20ml= in theorie voor 25injects (verlies meegerekend als nieuwe gebruiker)
als je strak .75 trekt kom je iets hoger uit.
10-12 dagen na je laatste inject begin je met Nolvadex nakuur. 20mg ED voor 3 weken, 2 weken op 10mg ED. elke tab is vaak 10mg.

Je kunt jezelf makkelijk in schouders en quads injecteren. heb je voor 2 weken spots en rouleer je dat. 16mm is lang zat, de naald moet er geheel in. en met een vetpercentage wat jij schrijft gaat dat prima.

Succes :flexbiceps:

Koop 2 vials Test E/C en 1 potje Nolvadex. Doos met 1ml luerlip spuitjes, doos met 25G 16mm injectienaald, 22g 50mm optreknaald, en doosje met alcoholdoekjes.

2 vials is 20ml. je injecteert 2x pw (maa-do) en trekt .8ml (~375mg EW)op 250mg/ml
10-12 dagen na je laatste inject begin je met Nolvadex nakuur. 20mg ED voor 3 weken, 2 weken op 10mg ED. elke tab is vaak 10mg.

Je kunt jezelf makkelijk in schouders en quads injecteren. heb je voor 2 weken spots en rouleer je dat. 16mm is lang zat, de naald moet er geheel in. en met een vetpercentage wat jij schrijft gaat dat prima.

Als mensen de moeite nog niet eens nemen om de simpele basis als dit te begrijpen/zelf bedenken zou je niet moeten kuren.

Als mensen de moeite nog niet eens nemen om de simpele basis als dit te begrijpen/zelf bedenken zou je niet moeten kuren.
99 van de 100 weten dit niet, en je hoeft je niet te schamen dat jij het ook niet weet/wist :p
[me coach/supplier zegt 21g 40mm in me bil elke week 2ml etc]

Thanks man.
Hier kan ik wat mee 👍
Is als potentiële gebruiker met geen ervaring niet altijd makkelijk om door het bos de bomen te zien.
Ik ga normaalgezien dit weekend starten met deze kuur.
Voor diegene die geïnteresseerd zijn zal ik een log bijhouden met mijn bevindingen

Ok, ik ga dus voor test e 140mg 2x pw. Gedurende 12 tot 14 weken.
Nakuur met Nolvadex.
Aangezien ik na deze kuur off wil gaan, en gelet op mijn leeftijd overweeg ik om hcg te laten meelopen.
Heb mij hierover al wat ingelezen, maar kom er niet uit in welke dosis en wanneer te starten.
Bij aanvang van kuur, tijdens of in nakuur...
Heeft er iemand nuttig advies?
Alvast bedankt.

Terug
Naar boven