AndroidHealthClinic

Kuurtje op iets latere leeftijd

Bezoekers in dit topic

Ok, ik ga dus voor test e 140mg 2x pw. Gedurende 12 tot 14 weken.
Nakuur met Nolvadex.
Aangezien ik na deze kuur off wil gaan, en gelet op mijn leeftijd overweeg ik om hcg te laten meelopen.
Heb mij hierover al wat ingelezen, maar kom er niet uit in welke dosis en wanneer te starten.
Bij aanvang van kuur, tijdens of in nakuur...
Heeft er iemand nuttig advies?
Alvast bedankt.
2x per week 750iu vanaf de start, of boost die ik al vaker heb beschreven. na week of 6 4500/5000iu verdelen over 9-10 injects van 500iu EOD.
 
2x per week 750iu vanaf de start, of boost die ik al vaker heb beschreven. na week of 6 4500/5000iu verdelen over 9-10 injects van 500iu EOD.
Nog een bijkomend vraagje, wat zijn de voordelen/nadelen van hcg IM tov SC?
 
Nog een bijkomend vraagje, wat zijn de voordelen/nadelen van hcg IM tov SC?
IM iets snellere opname gok ik en meer kans op infecties ivm waterbasis.
 
Volgens voorschriften gebruik ik het subc. Net als anabolica IM.
Ok, dan ga ik voor SC. Lijkt me sowieso aangenamer dan enkele keren per week IM 🤪
Bedankt voor je advies!
 
Ok, ik ga dus voor test e 140mg 2x pw. Gedurende 12 tot 14 weken.
Nakuur met Nolvadex.
Aangezien ik na deze kuur off wil gaan, en gelet op mijn leeftijd overweeg ik om hcg te laten meelopen.
Heb mij hierover al wat ingelezen, maar kom er niet uit in welke dosis en wanneer te starten.
Bij aanvang van kuur, tijdens of in nakuur...
Heeft er iemand nuttig advies?
Alvast bedankt.
Ben benieuwd ga je een topic openen met vooruitgang?
 
Hoe kom je trouwens op 2x 140mg ?
 
Ik zou helemaal niet meer off gaan. Zeker op jouw leeftijd. Gewoon trt-en.
 
Ik zou helemaal niet meer off gaan. Zeker op jouw leeftijd. Gewoon trt-en.
Waarom zou hij dat moeten doen? Hij is nog jong (ongeveer 40 jaar) en gezond. Waarom ergens afhankelijk van worden terwijl dat niet nodig is. Plezant wanneer je later niet meer als normale man kan functioneren en elke week een spuitje moet zetten.
 
Ik zou helemaal niet meer off gaan. Zeker op jouw leeftijd. Gewoon trt-en.
Net als of hij nu fucked is. TRT is niet nodig als je één kuurtje test doet, met HCG en nakuur. Denk niet dat zijn T-waarde naar de kloten gaat. Met Deca of Tren erbij zal dat eerder gebeuren.
Met 47/48j aan de TRT is ook niet alles natuurlijk.
 
Dat heb ik ook helemaal niet gezegd. Maar je gaat gewoon niks behouden ver boven je natuurlijke limiet. Dit is gewoon een feit. Dan kun je alles 100% in orde hebben qua voeding en training, maar nee.
 
Waarom zou hij dat moeten doen? Hij is nog jong (ongeveer 40 jaar) en gezond. Waarom ergens afhankelijk van worden terwijl dat niet nodig is. Plezant wanneer je later niet meer als normale man kan functioneren en elke week een spuitje moet zetten.
Ach Dirkje, laat je niet zo opjutten zeg. Lees het nou eens in een andere context.
 
Hoe kom je trouwens op 2x 140mg ?
Oeps, typefoutje 😬
Scherp opgemerkt. Ik bedoelde natuurlijk 2 x 150mg p\w (0,6ml). Zo kom ik op 300mg p/w.
Als dit mij goed bevalt kan na enkele weken nog altijd verhogen naar 350 of meer.
 
Ik zou helemaal niet meer off gaan. Zeker op jouw leeftijd. Gewoon trt-en.
Wat een advies! Blijkt maar weer dat iedereen zomaar van alles kan dumpen op een forum!
 
Hij geeft aan wat hij zou doen...ik zie het probleem niet.
 
Effe voor de duidelijkheid, het is de bedoeling dat ik na deze kuur off ga. Cruisen op een lage dosis, of eventueel trt is momenteel nog niet aan de orde.
 
Maar wat hoop je er mee te bereiken dan? Je gaat helemaal niks behouden. Je gewonnen spiermassa is gewoon gehuurd. Je gaat off en dan ben je alles weer kwijt en waarvoor vraag ik mij dan af?

Hele normale en relevante vraag lijkt mij. Vandaar ook mijn advies over trt.
 
Maar wat hoop je er mee te bereiken dan? Je gaat helemaal niks behouden. Je gewonnen spiermassa is gewoon gehuurd. Je gaat off en dan ben je alles weer kwijt en waarvoor vraag ik mij dan af?

Hele normale en relevante vraag lijkt mij. Vandaar ook mijn advies over trt.
Voor mij is dit een eerste kennismaking met aas.
Ik denk dat ik, na jaren als natty getraind te hebben en al een poos op een plateau zit, eens wil ervaren hoe het is om "on" te zijn.

Wat betreft het verlies van gewonnen spiermassa ben ik er me van bewust dit een reële mogelijkheid is.

Ik begrijp het idee/principe van trt, maar nu ben ik daar zeker nog niet aan toe.
 
Das wel mooi, kun je straks ook beschrijven hoe het is om off te gaan :thumb:
 
Back
Naar boven