AndroidHealthClinic

Kwaliteitsbarbells voor een mooie prijs

Zijn jou sleeves van een zachter metaal gemaakt dan je bar? Ik zie bij mij geen diepe krassen, oppervlakkige krassen ga je niet tegenhouden en is imo niet erg.

Hou het goed in de gaten en als je merkt dat het steeds verder achteruit gaat zou ik aan rogue vragen of je niet voor een andere bar kunt gaan.

zal zo even wat pics posten, het zijn niet alleen oppervlakkige krassen. ook geen echt diepe, maar wel merkbaar..

• Topic Starter Topic Starter
Wel vreemd, zitten er aan de binnenkant (51mm opening) van je schijven harde metalen uitsteeksels die deze krassen kunnen veroorzaken?

Wel vreemd, zitten er aan de binnenkant (51mm opening) van je schijven harde metalen uitsteeksels die deze krassen kunnen veroorzaken?

er zijn een aantal schijven die een wat geribbelde ring hebben aan de binnenkant, ja. de rubber gekleurd schijven van FS....
heb ze al een mail gestuurd, benieuwd naar de afhandeling.

maar leuk zeg dat de materialen van zowel fs als rogue(specifieke bar dan) probs krijgen.
enige wat als een rots staat is de cage van henk met accessoires:D

Laatst bewerkt:
Speling in de lengte richting van de bar is minder ernstig dan speling loodrecht op de bar.
Het kan zijn dat Rogue Europe er niet mee bekend is aangezien ze nog niet zo heel lang verkopen volgens mij. Wel heb ik bij de bestelling aangegeven dat ik afzag van de B&R bar vanwege de sleeve constructie.

Bij mijn power bar zit bij de sleeve geen speling loodrecht op de bar, sluit heel strak aan.

Weird.
Ik heb dit op mijn Ivanko OBX-20 wel, al is het redelijk miniem. Ook een kleine ratel als ik met de sleeves draai.
En volgens mij was dit nog niet toen ik pas de bar had.
Ik heb op bodybuilding.com ook al in het Ivanko topic gevraagd, en daar had diegene die reageerde hetzelfde, alleen minder als bij mij

http://www.youtube.com/watch?v=f45GyrQPYNg

Waaraan? Of je kwaliteit wil leveren? Bedenk dat een halter bewegende onderdelen heeft...

Waaraan? Of je kwaliteit wil leveren? Bedenk dat een halter bewegende onderdelen heeft...

dat kan zo zijn maar ik heb bijvoorbeeld ook genoeg gehoord(en gezien) over fouten in de afwerking van bv barbarian materialen; lasfouten, problemen met de pulleys etc etc. je zou kunnen verwachten dat materialen van een "random" handige persoon een grotere kans op fouten/afwerking hebben dan spul van gerenomeerde merken. maar goed waar hebben we het allemaal over dan:D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
er zijn een aantal schijven die een wat geribbelde ring hebben aan de binnenkant, ja. de rubber gekleurd schijven van FS....
heb ze al een mail gestuurd, benieuwd naar de afhandeling.

maar leuk zeg dat de materialen van zowel fs als rogue(specifieke bar dan) probs krijgen.
enige wat als een rots staat is de cage van henk met accessoires:D
Dat kun je rogue niet kwalijk nemen, die verkopen alleen de bar ontworpen door B&R.
Weird.
Ik heb dit op mijn Ivanko OBX-20 wel, al is het redelijk miniem. Ook een kleine ratel als ik met de sleeves draai.
En volgens mij was dit nog niet toen ik pas de bar had.
Ik heb op bodybuilding.com ook al in het Ivanko topic gevraagd, en daar had diegene die reageerde hetzelfde, alleen minder als bij mij

http://www.youtube.com/watch?v=f45GyrQPYNg
Volgens mij is er niets aan de hand met je bar, die speling die je hebt is niet noemenswaardig zo lijkt het. Je sleeves spinnen wel beter dan die van de rogue bar. Mooi spul heb je.

Dat kun je rogue niet kwalijk nemen, die verkopen alleen de bar ontworpen door B&R.

Volgens mij is er niets aan de hand met je bar, die speling die je hebt is niet noemenswaardig zo lijkt het. Je sleeves spinnen wel beter dan die van de rogue bar. Mooi spul heb je.

Zo lang het niet erger wordt niks aan de hand lijkt me nee.
Het is ook enigzins normaal dat er een klein beetje speling moet zijn, anders kunnen die bushings niet draaien toch? :o

En die baar is het duurste stuk van heel mijn hoemgym, maar nog geen seconde spijt gehad :cool:

godver dat is een aardig goede deal aangezien die schijven al minimaal 200 euro waard zijn en ik er om durf te wedden dat die gast er amper mee heeft gelift

als ik nou die deadlift bar al had kunnen verkopen...

Hij heeft al meerdere advertenties ehad met zijn halter + schijven+ collars, en al boden van 750+ euro gehad, maar hij heeft hem precies nog altijd niet verkocht

nog even over de sportkraft powerbar.

die heb ik dus eindelijk thuis sinds vorige week, en heb er direct een training mee gedaan.
een nieuwe halter is effies wennen, maar iets viel me direct op.
de greepdiameter van 29 mm leek mij wat forser aan te voelen.

nameten bleek een dikte van 30,4 mm op te leveren.
onacceptabel voor mij, ik had zojuist een 31 mm halter verkocht omdat ik niet van die dikkere halters hou :eek:

contact genomen met CoC (choice of champions) en zeggen doodleuk;
het is langer dan 14 dagen geleden, het ding is niet nieuw meer, en we nemen hem dus niet terug.
hij is wegens omsatndigheden pas na 3 weken in mijn bezit gekomen en ik heb er 1 training mee gedaan waarmee i direct dit mankement voelde.

ik ben er nog mee bezig, maar hoedanook kan ik niet anders concluderen dan dat CoC een stugge klantonvriendelijke zaak is.

op mijn vragen werd steeds vlot en vriendelijk gereageerd, maar nu zei zelf een fout hebben gemaakt (verkeerde artikel geleverd) geven ze op alle fronten niet thuis, en proberen met draaikonterij mij die bar te laten houden.

u bent gewaarschuwd :(
ik ga hier uiteraard nog laten weten wat de definitieve uitkomst gaat zijn.

nog even over de sportkraft powerbar.

die heb ik dus eindelijk thuis sinds vorige week, en heb er direct een training mee gedaan.
een nieuwe halter is effies wennen, maar iets viel me direct op.
de greepdiameter van 29 mm leek mij wat forser aan te voelen.

nameten bleek een dikte van 30,4 mm op te leveren.
onacceptabel voor mij, ik had zojuist een 31 mm halter verkocht omdat ik niet van die dikkere halters hou :eek:

contact genomen met CoC (choice of champions) en zeggen doodleuk;
het is langer dan 14 dagen geleden, het ding is niet nieuw meer, en we nemen hem dus niet terug.
hij is wegens omsatndigheden pas na 3 weken in mijn bezit gekomen en ik heb er 1 training mee gedaan waarmee i direct dit mankement voelde.

ik ben er nog mee bezig, maar hoedanook kan ik niet anders concluderen dan dat CoC een stugge klantonvriendelijke zaak is.

op mijn vragen werd steeds vlot en vriendelijk gereageerd, maar nu zei zelf een fout hebben gemaakt (verkeerde artikel geleverd) geven ze op alle fronten niet thuis, en proberen met draaikonterij mij die bar te laten houden.

u bent gewaarschuwd :(
ik ga hier uiteraard nog laten weten wat de definitieve uitkomst gaat zijn.
Als er op de site staat dat het 29mm is en als dit niet zo is kun je dit aanklagen. Het moet juist geadverteerd zijn, anders kan je klacht indienen. Is een wet dacht ik ivm internetverkoop.

Als er op de site staat dat het 29mm is en als dit niet zo is kun je dit aanklagen. Het moet juist geadverteerd zijn, anders kan je klacht indienen. Is een wet dacht ik ivm internetverkoop.

daar ben ik ook van overtuigd, maar zie je gelijk maar eens te halen als de tegenpartij (verkoper) onwelwillend is.

nogmaals; wordt vervolgd.

dat kan zo zijn maar ik heb bijvoorbeeld ook genoeg gehoord(en gezien) over fouten in de afwerking van bv barbarian materialen; lasfouten, problemen met de pulleys etc etc. je zou kunnen verwachten dat materialen van een "random" handige persoon een grotere kans op fouten/afwerking hebben dan spul van gerenomeerde merken. maar goed waar hebben we het allemaal over dan:D
random? is een afgestudeerd HBO werktuigbouwkundige :p

Terug
Naar boven