- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb info gevraagd in het fitness seller topic, en daar staan wat dingetjes. Zo is de power bar beter geschikt voor drops dan de bearing barbell.
Dus mijn keuze ligt bij de power bar, duurzaamheid vind ik het belangrijkste.
Mja, voor powercleans en overhead zal ik m niet veel gebruiken denk ik. Voornamelijk de powerlift bewegingen. Dus voor mij is dat niet per se een criterium. Ik zag al het één en ander staan in het FS topic idd, thanks.
Is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met de ATX power bar van Fitness seller?
http://www.fitness-seller.nl/atx-power-bar-zwart-chroom/
Moet een nieuwe halter hebben en deze ziet er goed uit, maar vind er verder nog geen recensies van. Of beter toch gewoon voor de rogue power bar gaan?

hey tymen, voor zoiets belangrijks als een goede halter zou ik er gewoon ter plaatse een traininkje mee doen.
FS biedt die mogelijkheid, ik ben wat later dit jaar misschien ook geinteresserd in een![]()
Idd,
Is er iemand die weet wat er net het grote verschil is tussen die rogue power bar en de west side power bar?
Wel iets wat prijsverschil zeker maar de omschrijving is vrij hetzelfde op eerste gezicht.
Heeft westside soieso algemene voorkeur?