AndroidHealthClinic

Kwaliteitsbarbells voor een mooie prijs

Lekker bijdehand

Zojuist de Ohio Bar besteld alleen heb geen bevestigings mail ontvangen van rogue fitness.. iemand hier meer ervaring mee?
Dit is overigens ook de eerste keer dat ik gebruik maak van Pay-Pal en bij de bestelling staat : In behandeling tot 30 September, misschien iemand die me hiermee kan helpen?

Trouwens je vergeet dat je een paar honderd euro douane mag betalen uit de VS.

Gewoon van rogueeurope of strengthshop kopen tenzij je een crappy bar wilt

Trouwens je vergeet dat je een paar honderd euro douane mag betalen uit de VS.

Gewoon van rogueeurope of strengthshop kopen tenzij je een crappy bar wilt

Heb het al met een "duty calculator" nagerekend. Stel ik koop een barbell van 305 $ met 160 $ shipping uit de US. ALS deze door de douane onderschept wordt komt dit me in totaal op 425 EUR.

Dus denk niet dat de douane een gat in mijne zak ga kloppen.

Denk je dat Rogue Europe voor de grap bestaat? Maar probeer het maar hoor, bespaar je toch mooi heel misschien 20 euro met het risico dat het veel meer is en veel langere levertijd.

Ik ga in ieder geval volgende week de Rogue Ohio aanschaffen. Helaas geen zwarte sleeves, want die is nog niet op voorraad. Nu eerst even een paypal aanmaken. Ik geloof niet dat zij een gewone creditcard accepteren.

Heb het al met een "duty calculator" nagerekend. Stel ik koop een barbell van 305 $ met 160 $ shipping uit de US. ALS deze door de douane onderschept wordt komt dit me in totaal op 425 EUR.

Dus denk niet dat de douane een gat in mijne zak ga kloppen.

Is die berekening BTW inbegrepen?
Pas op met erop te rekenen dat je ongemerkt door de douane komt. De staat is op zoek naar geld (grote en kleine fraudebestrijding is topprioriteit)...

Even opgezocht. 17% invoertaks + 21% btw. Kom je uit op 488 euro. Dat is net zoveel als een Westside Power Bar van Rogue geleverd in België en iets goedkoper dan de Texas Power Bar. Dus als je die niet wilt, heb je inderdaad meer keuze, maar niet een betere prijs.

Laatst bewerkt:
Ik ga in ieder geval volgende week de Rogue Ohio aanschaffen. Helaas geen zwarte sleeves, want die is nog niet op voorraad. Nu eerst even een paypal aanmaken. Ik geloof niet dat zij een gewone creditcard accepteren.

Wat ik heb gedaan is ze gewoon een mailtje sturen met wat je wilt hebben. Dan maken zij een order voor je. Zodra je hiermee akkoord gaat, sturen ze je een mailtje met betaalgegevens. Zo kan je het gewoon via je bank overmaken.

Is die berekening BTW inbegrepen?
Pas op met erop te rekenen dat je ongemerkt door de douane komt. De staat is op zoek naar geld (grote en kleine fraudebestrijding is topprioriteit)...

Even opgezocht. 17% invoertaks + 21% btw. Kom je uit op 488 euro. Dat is net zoveel als een Westside Power Bar van Rogue geleverd in België en iets goedkoper dan de Texas Power Bar. Dus als je die niet wilt, heb je inderdaad meer keuze, maar niet een betere prijs.

Van waar heb jij die 17% gehaald? Want dat zou het idd wel wat om zeep helpen :p ik heb met dit gerekend :

Notes on duty & taxes rates
Barbell has an import duty rate of 2.7% and VAT rate of 21%.

Het kom ongeveer gelijk uit als als je de bar van Rogue US of Rogue EU laat komen. Echter heb je bij Rogue US wel de kans dat je gewoon voorbij de douane geraakt. Op dergelijke barbells is dat toch al snel 80-100 € gespaard. Ook was ik zelf als naar de Westside Econ Power Bar aan het kijken om wat van de prijs af te krijgen. Scheelt hem dus mogelijks in totaal 150 €. Heb wel al naar Rogue EU gestuurd of deze bar bij hun zal opgenomen worden in het assortiment.

Heb trouwens wel van de maker van de originele texas power bar dat strengthshop wel degelijk hun barbells verkoopt. daar 260 $ (190 EUR) pff je zou haast zelf een barbellfabriekje starten hier in EU.

Wat ik heb gedaan is ze gewoon een mailtje sturen met wat je wilt hebben. Dan maken zij een order voor je. Zodra je hiermee akkoord gaat, sturen ze je een mailtje met betaalgegevens. Zo kan je het gewoon via je bank overmaken.
Bedankt. Helaas is de Ohio bar alweer uitverkocht. Binnen 3 dagen... niet normaal.

Bedankt. Helaas is de Ohio bar alweer uitverkocht. Binnen 3 dagen... niet normaal.

Ja das niet te trekken man. Ik zou ze gewoon een order voor je laten aanmaken. Die order gewoon alvast betalen en dan wachten tot 'ie binnenkomt. Heb ik met mijn barbell ook gedaan. 2a3 weken geleden gekocht en zij krijgen hem pas 7 oktober binnen.
Het is niet anders^^

Ik krijg morgen mijn Ohio bar binnen :)

Invoer uit de US komt dus wel nog wat bij; indien ze bij de post of fedex de papieren moeten verhandelen rekenen ze 10-30 EUR administratie aan.
Komt er zowat op neer dat je voor een barbell uit de US als ze hem niet onderscheppen je een 50 € voordeel doet. Onderscheppen ze hem wel 50 € in je nadeel.

Ik krijg hem volgende week binnen hoop ik als Paypal een beetje mee werkt!

Ik heb mij de texas power bar een aantal maanden geleden aangeschaft. Het was een dure aankoop maar wel een heel goede aankoop. Ik heb er niets op aan te merken!

Terug
Naar boven