Killstick
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
Niet te moeilijk doen, koop een Texas power bar en je bent klaar
Kzal eventjes men ezeltje zoeken om wat geld te schijten voor een overpriced chinese barbell
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet te moeilijk doen, koop een Texas power bar en je bent klaar
Trouwens je vergeet dat je een paar honderd euro douane mag betalen uit de VS.
Gewoon van rogueeurope of strengthshop kopen tenzij je een crappy bar wilt
Heb het al met een "duty calculator" nagerekend. Stel ik koop een barbell van 305 $ met 160 $ shipping uit de US. ALS deze door de douane onderschept wordt komt dit me in totaal op 425 EUR.
Dus denk niet dat de douane een gat in mijne zak ga kloppen.
Ik ga in ieder geval volgende week de Rogue Ohio aanschaffen. Helaas geen zwarte sleeves, want die is nog niet op voorraad. Nu eerst even een paypal aanmaken. Ik geloof niet dat zij een gewone creditcard accepteren.
Is die berekening BTW inbegrepen?
Pas op met erop te rekenen dat je ongemerkt door de douane komt. De staat is op zoek naar geld (grote en kleine fraudebestrijding is topprioriteit)...
Even opgezocht. 17% invoertaks + 21% btw. Kom je uit op 488 euro. Dat is net zoveel als een Westside Power Bar van Rogue geleverd in België en iets goedkoper dan de Texas Power Bar. Dus als je die niet wilt, heb je inderdaad meer keuze, maar niet een betere prijs.
ik heb met dit gerekend :Bedankt. Helaas is de Ohio bar alweer uitverkocht. Binnen 3 dagen... niet normaal.Wat ik heb gedaan is ze gewoon een mailtje sturen met wat je wilt hebben. Dan maken zij een order voor je. Zodra je hiermee akkoord gaat, sturen ze je een mailtje met betaalgegevens. Zo kan je het gewoon via je bank overmaken.
Bedankt. Helaas is de Ohio bar alweer uitverkocht. Binnen 3 dagen... niet normaal.
Van waar heb jij die 17% gehaald? Want dat zou het idd wel wat om zeep helpenik heb met dit gerekend :
Notes on duty & taxes rates
Barbell has an import duty rate of 2.7% and VAT rate of 21%.
En hoe is de bar?