Ik heb rogue gemaild op juhap@rogueeurope.eu, maar nog geen reactie, hoelang duurde het bij jullie voor ze reageerden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is er soms nog iemand die een baar wilt (mee) bestellen, want ik ben wel geïnteresseerd in zo'n rogue bar, ik doe voorlopig wel niet echt olympische oefeningen (buiten press dan), maar dat kan in de toekomst wel veranderen.
Trouwens nog een vraagje: Als de baar voorlopig enkel gebruikt word voor oefeningen zoals squat, deadlift, bench press, ... en dus niet van hoog naar beneden valt, zijn gewone gietijzeren schijven dan voldoende. Want blijkbaar doe je elke dure baar naar de kl**e als je ze van hoog laat vallen zonder bumpers.
There are no volume prices separate of single prices, but shipping costs lower the cost of each bar.
Here is an example:
1 Rogue Bar: 270€ + 37€ for shipping, cost for 1 bar is then 307€ + VAT
2 bars, 540€ + 46€ for shipping, 1 bar costs then 293€ + VAT
3 bars, 810€ + 52€ for shipping, 1 bar costs then 287,35€ + VAT
5 bars, 1350€ + 67€ for shipping, 1 bar costs then 283,40€ + VAT
10 bars, 2700€ + 116€ for shipping, 1 bar costs then 281,60€ + VAT
ik zelf vind een 29mm bar erg lekker en hou van de center knurl met bv backsquats.
enkel pl knurl marks vind ik prima omdat ik me toch vooral op de pl lifts focus.
doe je veel oly lifts dan is de 1e bar wellicht een betere keus. maar ik betwijfel of de een beginner het verschil zal merken. de knurl is imo vooral je eigen voorkeur.
mn eigen favo bar is de burgener & rippetoe bar.
29mm, dual knurl mark en met center knurl. de knurl daarop is ingekort aan 2 kanten om het schuren tegen de benen met deadlift te verbeteren.
OP de sitestaat zo iets van 5 bars, free shipping en dan komt het op $275 voor een rogue power bar. In hoeverre dat klopt :s
B&R bar is een vreemde bar als je naar het ontwerp kijkt.Waarom is de Westside Bar zoveel duurder dan de B&R Bar? De B&R is van harder staal notabene![]()

Als dat in Dollar is, ben ik ook wel geïnteresseerd. In Euro is het me net iets te veel.