AndroidHealthClinic

Kwaliteitsbarbells voor een mooie prijs

270 + belasting ed 370 idd.
370 is ook een goede prijs. ben bereid tot 400-450 te gaan.
Maar daar gaat het mij niet om. ik kom niet op de site van rogue europe. Daar vragen ze steeds om inlog gevens die ik niet heb. Of kan je bestellen via een andere route?

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt het via facebook proberen ik zie dat rogue europe deze pagina goed up 2 date houdt. Anders heb ik ook nog een email voor je, moet deze dan ff opzoeken.

heb een berichtje op de facebook pagina achtergelaten. denk/hoop dat ze me daar dan wel verder helpen. bedankt voor de info.

k heb een burgener and rippetoe bar van de week binnen gekregen. geen last met schijven die blijven haken of teveel speling op de sleeves. zeer tevreden over de bar.

k heb een burgener and rippetoe bar van de week binnen gekregen. geen last met schijven die blijven haken of teveel speling op de sleeves. zeer tevreden over de bar.
Gekocht bij rogue?

Ik heb teveel negatieve dingen over die bar gelezen en ben eigenlijk niet te spreken over de ontwerp keuzes die ze hebben genomen bij die bar. Ik zal nooit voor een end cap barbell kiezen ook al hebben genoeg mensen geen problemen ermee. Niet alle schijven hebben ook dezelfde diameter dus waar de een geen problemen heeft kan de ander dat wel krijgen.

Gekocht bij rogue?

Ik heb teveel negatieve dingen over die bar gelezen en ben eigenlijk niet te spreken over de ontwerp keuzes die ze hebben genomen bij die bar. Ik zal nooit voor een end cap barbell kiezen ook al hebben genoeg mensen geen problemen ermee. Niet alle schijven hebben ook dezelfde diameter dus waar de een geen problemen heeft kan de ander dat wel krijgen.

yeah bij rogue gekocht. om eerlijk te zijn heb ik niet veel negatiefs kunnen vinden over de bar op een paar redelijk geisoleerde reviews/posts na. de betreffende posts waren dan niet eens overweldigend negatief.

voornaamste reden was voor mij de hogere tencile strength en de bar redelijk stijf is, wat ik waardeer.

kwa design heb ik de end cap niet eens in overweging genomen aangezien ik er met goedkopere standaard k*t bars nooit tegen problemen mee ben aangelopen. iig heeft mijne geen onevenheden, gelukkig.
maar snap dat je geen risico wilt nemen voor een aankoop als dit, ze hadden mij verzkerd dat wanneer ik problemen zou hebben en het kon aantonen een nieuwe of andere toegestuurd zou krijgen.

Laatst bewerkt:
Ok mooi om te lezen dat de bar goed is en bevalt. Rogue staat er inderdaad om bekend dat ze klanten niet in de steek laten mochten er problemen zijn.

Heb vandaag contact gehad met rogue en de container van de US is vandaag binnen gekomen. Als het goed is kan ik volgende week de power bar bestellen.

Ok mooi om te lezen dat de bar goed is en bevalt. Rogue staat er inderdaad om bekend dat ze klanten niet in de steek laten mochten er problemen zijn.
Heb vandaag contact gehad met rogue en de container van de US is vandaag binnen gekomen. Als het goed is kan ik volgende week de power bar bestellen.

als het dikgedrukte ook niet zo was dan had had ik wellicht het risico ook niet genomen:D

De nieuwe lading barbells zijn binnen en heb de rogue power bar besteld. Nu wachten wanneer ik deze binnen krijg.

Kan niet wachten om eindelijk eens met een goede bar te trainen. Hookgrip met een 31mm bar is niet optimaal en presses ook niet.

Laatst bewerkt:
Heb jij een prijslijst of had je enkel de prijs van de barbell gevraagd aan rogue? Welke heb je nu gekocht? De rogue bar?

De nieuwe lading barbells zijn binnen en heb de rogue power bar besteld. Nu wachten wanneer ik deze binnen krijg.

Kan niet wachten om eindelijk eens met een goede bar te trainen. Hookgrip met een 31mm bar is niet optimaal en presses ook niet.

Heb prijzen van een aantal bars gevraagd. Prijs is wel iets hoger (10 euro) dan in eerste instantie aangegeven.

Hier is het e-mail adres van de eigenaar van rogue europe. Heeft mij altijd goed van informatie voorzien. juhap@rogueeurope.eu

Bar is gisteren binnen gekomen, best snel gegaan. De financiele transactie buiten beschouwing gelaten was de bar in 4 dagen vanuit Finland bij mij binnen gekomen. De bar is goed verpakt, transport is ook goed gegaan, geen beschadigingen. Zodra je de bar uit de verpakking hebt merk je meteen het verschil in kwaliteit met het goedkope spul van fitness-seller of helisport.

De 28,5mm voelt tig keer beter aan dan de 31mm bar ('professionele' halterstang tot 700kg) die we nu hebben. De knurl is scherper en fijner van structuur dan de fitness seller bar, deze voelt vol aan en ligt prettig in de hand.

De sleeves voelen zeer solide aan, geen enkele wiebel wanneer ik ze roteer of op en neer probeer te schuiven. Meteen een controle gedaan of de bar recht is en of de sleeves goed centraal roteren. Bij het roteren van de bar zit bij het midden geen enkele afwijking. Ook aan beide sleeve zijden zit geen enkele afwijking. Kortom de bar is kaarsrecht.

Tot op heden maakt de bar een zeer solide indruk. Heb de bar nog niet gebruikt in trainingen.

34eausz.jpg

241nvno.jpg

2cnxd3n.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er zeer mooi uit!!

Wat was je nu totaal kwijt voor de bar inclusief verzending?
Ik ga er volgende week een bestellen.

Ik ga voor de Rogue bar.
Was benieuwd of er toch nog verschil zat in de berekening en uiteindelijke kosten.

Ga mijn kooi dit weekend bij Henk ophalen. Hopelijk snel thuis aan de slag.

Thnx, eerste indruk is goed, het oog wil ook wat. :cool:

Zie begin post.
Welke ga je bestellen? De rogue bar of power bar?
Is het enigste verschil tussen de rogue bar en power bar de knurling?
Is een center knurl zo belangrijk bij het powerliften (heb het nog nooit zonder gedaan dus weet dit niet goed)

Is het enigste verschil tussen de rogue bar en power bar de knurling?
Is een center knurl zo belangrijk bij het powerliften (heb het nog nooit zonder gedaan dus weet dit niet goed)
Idd verschil zit in de center knurl, verder identiek.

Een gewichthef en powerlift barbells hebben een center knurl. Alleen een crossfit bar niet omdat je zoveel herhalingen maakt dat je huid open kan gaan van deze knurl. Bij een squat vind ik de center knurl fijn omdat de bar dan stabieler op je rug ligt.

gewichthefhalters hebben ook amper center knurl

Terug
Naar boven