Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gekocht bij rogue?k heb een burgener and rippetoe bar van de week binnen gekregen. geen last met schijven die blijven haken of teveel speling op de sleeves. zeer tevreden over de bar.
Gekocht bij rogue?
Ik heb teveel negatieve dingen over die bar gelezen en ben eigenlijk niet te spreken over de ontwerp keuzes die ze hebben genomen bij die bar. Ik zal nooit voor een end cap barbell kiezen ook al hebben genoeg mensen geen problemen ermee. Niet alle schijven hebben ook dezelfde diameter dus waar de een geen problemen heeft kan de ander dat wel krijgen.
Ok mooi om te lezen dat de bar goed is en bevalt. Rogue staat er inderdaad om bekend dat ze klanten niet in de steek laten mochten er problemen zijn.
Heb vandaag contact gehad met rogue en de container van de US is vandaag binnen gekomen. Als het goed is kan ik volgende week de power bar bestellen.

De nieuwe lading barbells zijn binnen en heb de rogue power bar besteld. Nu wachten wanneer ik deze binnen krijg.
Kan niet wachten om eindelijk eens met een goede bar te trainen. Hookgrip met een 31mm bar is niet optimaal en presses ook niet.

Thnx, eerste indruk is goed, het oog wil ook wat.

Zie begin post.Wat was je nu totaal kwijt voor de bar inclusief verzending?
Ik ga er volgende week een bestellen.
Is het enigste verschil tussen de rogue bar en power bar de knurling?Thnx, eerste indruk is goed, het oog wil ook wat.
Zie begin post.
Welke ga je bestellen? De rogue bar of power bar?
Idd verschil zit in de center knurl, verder identiek.Is het enigste verschil tussen de rogue bar en power bar de knurling?
Is een center knurl zo belangrijk bij het powerliften (heb het nog nooit zonder gedaan dus weet dit niet goed)