MuscleMeat

Kwaliteitsbarbells voor een mooie prijs

Dus ik tel al drie mensen voor een rogue bar
Moeten minstens voor package deal kunnen gaan
Levering NL, ik zorg wel dat ze in BE geraken voor de geinteresseerde belgen

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Guts
en waar is dat dan in belgië?

Ik ken er 3.
Een heeft er geen problemen mee. Twee anderen geven aan dat na een jaar de caps los kwamen en hij niet helemaal meer recht is.
Het contact met CrossGym in Italie verloopt ook niet altijd helemaal vlekkeloos. Voor mij een aantal redenen om deze niet te kiezen.

Over de Rogue bar hoor ik alleen maar goede verhalen. Ken een boel Crossfit gyms waar ze hem intensief gebruiken.
Zeker ook de levenslange garantie geeft een stuk zekerheid. Als je geen vertrouwen hebt in je eigen product doe je dat ook niet.

Dus het is wachten totdat ze hem bij Rogue Europe hebben.

Thanx, denk ook wel dat Rogue topspul levert

Ik heb de prijslijst gekregen van Rogue Europe, ende rogue power bar hebben ze idd nog niet, en de westside power bar is out of stock :(

let op: prijs excl btw en kan varieren per land
The Rogue Bar - Guaranteed for Life In Stock €270.00
The Rogue Women's Bar In Stock €230.00
The Junior Bar In Stock €190.00
Westside Bar Out of Stock €360.00
Technique Bar In Stock €130.00
Burgener Bearing Bar In Stock €470.00
Rogue CB-1 Camber Bar In Stock €270.00
Rogue MG-1 Multi Grip Bar In Stock €270.00

Heb je geen prijslijst van de rest gekregen?

dat is de prijslijst van 15-2-12
Ik heb alleen de barbells even copy-pasted. Zijn de enige barbells die er nu opstaan.

Bij volgende shipment zullen ze prijslijst wel aanpassen (meer items)

Oja, pallet transport was €350 + VAT

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de prijslijst gekregen van Rogue Europe, ende rogue power bar hebben ze idd nog niet, en de westside power bar is out of stock :(

Zag je vraag op facebook. Had je voor de wsb willen gaan? Komt deze nu helemaal niet meer binnen?

Heb je ook antwoord gekregen op de vraag wanneer de site online gaat?

dat is de prijslijst van 15-2-12
Ik heb alleen de barbells even copy-pasted. Zijn de enige barbells die er nu opstaan.

Bij volgende shipment zullen ze prijslijst wel aanpassen (meer items)

Oja, pallet transport was €350 + VAT

Heb je ook een volledige prijslijst dan? Zo ja kan je hem pmen of mailen?

nice dat je deze prijslijst heb gekregen. De prijs van westside bar valt me mee! Voor deze prijs ga ik liever voor de westside power bar dan voor de sportskraft. Alleen onwijs k*t dat ie gelijk out of stock is. Had hier anders wel voor willen gaan.
Gezien dat jij dezelfde interesse hebt, weet je wanneer de volgende shippment is en deze bar erbij zit?

greetz.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 12:17 ----------

Zag je vraag op facebook. Had je voor de wsb willen gaan? Komt deze nu helemaal niet meer binnen?

Heb je ook antwoord gekregen op de vraag wanneer de site online gaat?

vraag ik me dus ook af...

Ik wacht zelf dan nog wel even op zo'n Rogue Power Bar, daar hoor ik toch wel de meeste goede verhalen over en is nog redelijk betaalbaar. Blijft aardig duur spul, maarja het is voor het leven zullen we maar denken dan. Neem aan dat de gehele collectie wel hierheen zal komen van Rogue. Wat een slechte informatievoorziening vanaf Rogue.eu trouwens.

Steeds geen idee wanneer de site online gaat.
En vergeet niet dat er voor Nederland 19%enoor Belgie 21% wordt bijgeteld, exclulsief verzendkosten.

De Westside Power bar weet ik niet wanneer die binnenkomt eigenlijk.

En voor +/- 100 euro meer kan ik een Ivanko obx-20 krijgen. Ik neig toch naar de Ivanko nu.

Diegene die me hun email even zal ik de lisjt doormailen ;)

Waar ik mij een aantal keer eerder al over verbaasd heb is hoe moeilijk het is om dit soort barbells / plates / spul in Nederland te krijgen. Is het een idee om maandelijks of 2 maandelijks in te kopen met elkaar, en dat op een centraal adres te laten brengen. Ik zou er wel ruimte voor hebben, maar dan zouden we met elkaar een order op poten moeten zetten.

Waar ik mij een aantal keer eerder al over verbaasd heb is hoe moeilijk het is om dit soort barbells / plates / spul in Nederland te krijgen. Is het een idee om maandelijks of 2 maandelijks in te kopen met elkaar, en dat op een centraal adres te laten brengen. Ik zou er wel ruimte voor hebben, maar dan zouden we met elkaar een order op poten moeten zetten.

Valt wel mee, je kan alles vrij simpel krijgen alleen niet zo goedkoop als de Amerikanen helaas.
Overigens ben ik echt super te spreken over de sportkraft bar, geeft echt geen krimp zelfs met 270 niks gemerkt. Voor me gevoel lift die hetzelfde als een Eleiko IPF bar.

een collega van me is wel geintereseerd in een Burgner & Rippetoe mens bar.
Ben zo lief voor hem deze suggestie te maken omdat het mij evt gym kosten bespaard:D

is rogue europe al online want ik kom niet op de website. Hij blijft vragen om inlog gegevens. Ik zou namelijk de rogue bar willen hebben. 270€ is niet zon verkeerde prijs voor een goede bar denk ik.

Valt wel mee, je kan alles vrij simpel krijgen alleen niet zo goedkoop als de Amerikanen helaas.
Overigens ben ik echt super te spreken over de sportkraft bar, geeft echt geen krimp zelfs met 270 niks gemerkt. Voor me gevoel lift die hetzelfde als een Eleiko IPF bar.

komend weekend heb ik mn sportkraft bar eindelijk in huis!!!

Heb ondertussen mij Ivanko ook al :D
toch serieus verschil met zo'n helisport/fitness seller geval :p

• Topic Starter Topic Starter
is rogue europe al online want ik kom niet op de website. Hij blijft vragen om inlog gegevens. Ik zou namelijk de rogue bar willen hebben. 270€ is niet zon verkeerde prijs voor een goede bar denk ik.
Hoe kom je bij de prijs van 270 euro? Zie begin post van het topic, met belasting en verzending kom je uit rond de 370 euro.

Terug
Naar boven