Fitness Seller

Kwark in combinatie met vetten?

Mushral

Advanced Bodybuilder
Waardering
257
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
8%
Ik eet als maaltijd voor het slapen altijd kwark, maar tegenwoordig kan ik het gewoon echt niet meer puur eten. Voegde er een tijdje cruesli doorheen, echt een lekkere combinatie, maar cruesli zijn (met name) koolhydraten, en die heb ik al genoeg/teveel in mijn voedingsschema. Ik wil echter wat meer vetten in mijn voedingsschema. Heeft iemand enig idee wat ik door de kwark kan doen voor een betere smaak, bestaande uit vetten. Wil dus zeg maar een vervanger voor de cruesli, maar dan bestaande uit vetten..

(Dus niet eet eerst je kwark en dan je noten, want het probleem is noujuist dat ik kwark met niks anders erin niet meer weg krijg tegenwoordig, en noten in de kwark lijkt me ook niet echt iets..).

Fricandellen!!!

doe er wat zoetstof in?

Of doe gewoon een btje whey/np met water er bij, als je er veel water bij doet kan je het gewoon opdrinken. Is zeker goed te doen.

je kan er een noten mix bij eten. Je kan volle of halfvolle kwark nemen. Je kan ook de kwark helemaal weglaten en de trage eiwitjes binnenkrijgen via een paar hele eieren of een stuk zalm/makreel ofzo.

ik doe er grenadine 0% in (dus zonder kcal) :) en derna mn nootjes

Gewoon een scheut olijfolie er door husselen.

Met noten (en evt wat zoetstof) is het wel lekker hoor.

Of je mengt het met water en noten en drinkt het zo weg.

Kwark met zoetstof... is toch best te eten?
En dan noten zo eten, of eventueel in de kwark doen.

Koek/speculaas kruiden, Stevia, Diksap... kies maar!

of koop caseïne shakes, volgens mij per shake net zo duur als een bakje kwark en dat kan je zo weg drinken

gebroken lijnzaad (Zonnatura) + beetje 0% siroop

Eetlepel Arganolie erdoorheen vind ik altijd heerlijk.

Terug
Naar boven