MuscleMeat

Kwark tijdens k*t, geen honger..

Laundrybasket

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
83kg
Kwark tijdens kut, geen honger..

Hallo allemaal,
Ik ben momenteel aan het cutten maar ik vroeg mij af of ik de kwark (voor het slapen) nog steeds moet eten als ik totaal geen honger heb.
Soms werk ik het wat geforceerd naar binnen maar is dit wel handig tijdens de cut? Ik begrijp dat in de bulk de bedoeling is dat je boven je onderhoud zit maar zou het in de cut niet beter zijn om het gewoon niet te eten zodat je wat minder kcals binnenkrijgt.

PS: Is het een optie om de kwark dan ergens anders in mijn voedingsschema te plaatsen? Of is het alleen effectief voor het slapen gaan.

Thanks

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 14:31 ----------

Oeps ik bedoelde natuurlijk cut.. niet k*t xd

Als je met een k*t bezig bent is het inderdaad handiger om even te wachten met de kwark.

Laundrybasket zei:
Oeps ik bedoelde natuurlijk cut.. niet k*t xd
I see what you did there. Even met je gedachten bij een ander tabblad?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hangt er vanaf wat jij met je cut doet. Als je op onderhoud eet en een negatieve balans krijgt door cardio, kan je inderdaad de cardio achterwege laten en onder je onderhoud gaan eten. En anders moet je je er gewoon voor zetten. Beetje mentaliteit erin gooien.

Kwark is inderdaad voor het slapen gaan het beste vanwege de caseine eiwitten (langzame eiwitten) die kwark bevat. Langzame, geleidelijke afgifte tijdens de slaap.

Q

Kwark kun je wel het beste als laatste maaltijd erin houden. Probeer anders de maaltijd voor je kwark eerder te nemen of je kwark later te eten. Je kan ook proberen de maaltijd die je voor je kwark neemt te verminderen. Zorg er alleen wel voor dat je niet te weinig gaat eten.

Terug
Naar boven