MuscleMeat

KwarkMixer's log: The story continues

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
training van gisteren

gezondheid: Prima!
mentaliteit: bring it on! :fire:
weegschaal: 93kg
eten: matig

incline db press 4 sets, 8-10 reps
db bench press 4 sets, 8-10 reps
cable cross, 4 sets, 12 reps
dippen (we hebben geen smith voor bp) 4 sets, 12 reps
T-bar, 4 sets, 12 reps
pulldown reverse grip, 4 sets, 12 reps
pulldown gestrekte arm, 4 sets, 12 reps
pulldown small grip, 4 sets, 12 reps
hyper extensions, 2 sets, 12 reps > geen tijd meer, sportschool dicht :(

Training ging beestachtig, ik had echt een monsterpomp, jammer dat het met de pics niet echt goed uitkwam, zelfs mijn train maat was onder de indruk (en ikzelf ook stiekum wel een beetje hehehe)

Vandaag draaien we weer benen en armen om, dus vandaag armen training.

Flink stuk droger geworden Kwark, netjes hoor. Ik wacht nog op wat andere poses. Zo voorover zijn de verhoudingen wat moeilijk te beoordelen. Volgende aandachtspuntje; armen?

Armen zijn prima, komen er met deze pose niet echt goed uit. Thanks. Vandaag maar ff een pic van de armpjes maken, kan je het zelf beoordelen ;)

netjes chris;) je gaat lekker vooruit :D

Armen zijn prima, komen er met deze pose niet echt goed uit. Thanks. Vandaag maar ff een pic van de armpjes maken, kan je het zelf beoordelen ;)

Cliffhangers (Chrishangers? Nee dat is te slecht). Zo log ik nog eens in op DBB. Je armen zullen best groot zijn, maar op die foto lijkt het uit verhouding. Die foto met je maat kun je het verschil ook zien tussen jullie, vnl op de armen en schouders.

Cliffhangers (Chrishangers? Nee dat is te slecht). Zo log ik nog eens in op DBB. Je armen zullen best groot zijn, maar op die foto lijkt het uit verhouding. Die foto met je maat kun je het verschil ook zien tussen jullie, vnl op de armen en schouders.

haha sjah, dat is 8 jaar langer trainen eh? lol Hij is al op zijn 14e begonnen met bodybuilding. Tsja, verschil mot er wezen eh

morguuhhh

Goeie moggel Tymen! Alles lekker jongen?

Zo moet je er niet tegenaan kijken, maar het kan helpen doelen te stellen.

Sja, hoe moet je er dan tegenaan kijken?

Ik heb er voor "gekozen" mijn leven te verk**** tot mijn 35e. Dan moet ik ook niet klagen dat het er nog als een hoopje ellende uitziet.

Maja, wie weet gaat het nog eens lijken op mijn ideaal beeld. Maar daar is zeker nog wel 10 jaar voor nodig schat ik haha

Ik heb er voor "gekozen" mijn leven te verk**** tot mijn 35e. Dan moet ik ook niet klagen dat het er nog als een hoopje ellende uitziet.

Maja, wie weet gaat het nog eens lijken op mijn ideaal beeld. Maar daar is zeker nog wel 10 jaar voor nodig schat ik haha

kom op chris, je bent al lekker voor uit gegaan...en alles heeft tijd nodig:)

ideaalbeeld? zo'n knappe vent als ik wordt je toch nooit meer:rolleyes:

kom op chris, je bent al lekker voor uit gegaan...en alles heeft tijd nodig:)

ideaalbeeld? zo'n knappe vent als ik wordt je toch nooit meer:rolleyes:

Joh, d'r zitten hier jongens die na 2 jaar naturel nog een beter fysiek hebben dan ik. maja, so be it. Tuurlijk ben ik wel vooruit gegaan, spectaculair zelfs. Maar dat was ook op een basis van helemaal niks natuurlijk (zie galerij)

Voor nu ben ik tevreden met wat ik heb kunnen bereiken. Feit blijft wel dat ik beter in mijn tiener jaren had kunnen beginnen, maja, daar is het 20 jaar te laat voor.

Je moet er zo tegenaan kijken: hij ziet er beter uit, of daar een goede reden voor is, is volslagen onbelangrijk, ik beweer namelijk niet dat je er nu ook zo uit had moeten zien, noch dat je dat uiteindelijk ook zou moeten bereiken. Naast elkaar kun je wel mooi zien wat je evt. zou willen verbeteren aan jezelf. Als je alleen naar jezelf kijkt kun je wel eens perspectief verliezen. Daar kun je dan vervolgens naar toe werken. :cool:

Joh, d'r zitten hier jongens die na 2 jaar naturel nog een beter fysiek hebben dan ik. maja, so be it. Tuurlijk ben ik wel vooruit gegaan, spectaculair zelfs. Maar dat was ook op een basis van helemaal niks natuurlijk (zie galerij)

Voor nu ben ik tevreden met wat ik heb kunnen bereiken. Feit blijft wel dat ik beter in mijn tiener jaren had kunnen beginnen, maja, daar is het 20 jaar te laat voor.
Dit.
Kijk aan wat je bereikt hebt - niet jaloers zijn op anderen, heb je niks aan.

Goed pak droger kwark! Borst oogt ook volledig..misschien die onderarmpjes ook eens aanpakken die ogen wat dunnetjes of is de rest zo buff..;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven