MuscleMeat

KwarkMixer's log: The story continues

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hahaha je hebt helemaal gelijk knul. Tuurlijk heeft die werkgever een zorgplicht...hoef je niet aan je docent te vragen, dat heb je al goed geleerd. Jij komt er wel, goed studeren he!

Wat ben je toch een kneusje, Daan de fanaat. Begrijpend lezen schijnt tegenwoordig te onbreken in het competentieprofiel van een teamleider.

Wat ben je toch een kneusje, Daan de fanaat. Begrijpend lezen schijnt tegenwoordig te onbreken in het competentieprofiel van een teamleider.[/QUOTE

hahahahaha, zie je al zitten met je rood aangelopen hoofd achter je PC....ga door, ken je nog meer scheldwoorden teenager

Als je doelt op het log van ibo D, ik bedoelde het fruit bij zijn 2e maaltijd. Ik lees voornamelijk dat als je fruit wilt eten dat je het dan bij het ontbijt en rond de training moet nemen. Ibo had fruit bij zijn 2e maaltijd staan, het lijkt/leek me dat je niet echt iets hebt aan fructose op dat moment, vandaar. Dit had je zelf ook wel kunnen inzien, vooral als je de 'man' bent die alles weet. Ben verder niet de enige die je zwaar irritant en vervelend vind, maar ga vooral zo door natural bodybuilder :o!

ok biaaaaaaaa

godver wat ben jij uit de hoogte gevallen :roflol:

wel gelijk geven maar dan nog wel even een ongelofelijk kinderachtige opmerking maken.... wat een faalhaas.

ot: gaat goed zo te zien chris :) keep it up. wellicht kom ik nog wel kijken bij de flexcup ;)

Tympje toch doe nou niet

Cool story bro, toch blijf je een gay.:):):):):):)

hehe een ander woord voor....nee ff serieus; ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn ontoelaatbare gedrag in jou log kwark, vergeef je me?
En alle lieve kindjes krijgen als ze braaf blijven een lekkere aarbeienshake om het goed te maken!!!

hehe een ander woord voor....nee ff serieus; ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn ontoelaatbare gedrag in jou log kwark, vergeef je me?
En alle lieve kindjes krijgen als ze braaf blijven een lekkere aarbeienshake om het goed te maken!!!

Hey dappere fanatieke Daan, ik vind jou echt heel erg koel.

:):):):):):):)

• Topic Starter Topic Starter
Okee, Daan, Roth, Bia... over de knie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vergeef het je pas als je je billenkoek hebt gehad hehehe

nee, is wel goed joh. Als je in mijn ouwe log leest wat daar aan relletjes zijn geweest, is dit nog een storm in een glas water wahahaha

Wahahahahaha

Die give a ****ometer :roflol:

hahahahaha, zie je al zitten met je rood aangelopen hoofd achter je PC....ga door, ken je nog meer scheldwoorden teenager

Jij bent degene die overal als de kippen bij is om zijn, door zichzelf welgerespecteerde, mening te verkondigen om vervolgens met je staart tussen je benen weg te rennen terwijl je met ogen vol tranen roept dat je al volwassen bent en dat het je toch niets uitmaakt wat jongeren zeggen. Maakt verder niet uit, Daan de fanaat. Je zult vast trots op jezelf zijn.

Zal hier verder niet meer op in gaan. Als ik dat artikel nietig kan verklaren kom ik het wel even in je gezicht wrijven:verneder:.

Jij bent degene die overal als de kippen bij is om zijn, door zichzelf welgerespecteerde, mening te verkondigen om vervolgens met je staart tussen je benen weg te rennen terwijl je met ogen vol tranen roept dat je al volwassen bent en dat het je toch niets uitmaakt wat jongeren zeggen. Maakt verder niet uit, Daan de fanaat. Je zult vast trots op jezelf zijn.

Zal hier verder niet meer op in gaan. Als ik dat artikel nietig kan verklaren kom ik het wel even in je gezicht wrijven:verneder:.

Jij wordt later mijn huis advocaat! That's for sure ;)

Haha. At your service, Kwark!

1 ding k*tkoppie; wegrennen heb ik in mn leven nog nooit gedaan en al helemaal niet voor een broekpoepert zoals jij

• Like
Waarderingen: Roth
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven